در یک مطالعه جدید، تیمی از پژوهشگران دانشگاه نورث‌وسترن اولین شبیه‌سازی‌های سه‌بعدی انرژی موجی را از هسته یک ستاره عظیم به سطح بیرونی آن انجام دادند. با استفاده از این مدل‌های جدید، آن‌ها برای نخستین بار نشان دادند که ستاره‌ها به‌طور طبیعی چقدر چشمک می‌زنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسیاری از صدا‌هایی که می‌توانند باعث ایجاد میسوفونیا شوند، چندان مورد علاقه همه نیستند. جویدن با صدای بلند بیشترین انزجار را در میان پاسخ‌دهندگان این نظرسنجی ایجاد کرد و بسیاری از صدا‌های دیگر باعث تحریک در بین بیشتر شرکت‌کنندگان شد.
ساعت حدود هشت صبح یک روز جمعه بود که ساکنین خیابان ظفر با شنیدن صدای گلوله دچار اضطراب شدند و به خیابان ریختند تا بفهمند ماجرا از چه قرار است. همسایه‌های‌خانه زن‌و شوهر آمریکایی که صدای شلیک گلوله‌های پی‌درپی را از آن خانه شنیده بودند؛ پشت در خانه‌مورد نظر رفته بودند، اما دوریس در را باز نمی‌کرد.
هواداران تاتنهام پس از شنیدن صدای جیمز مدیسون در حین خوانندگی شگفت زده شدند.
در دل این مراسم، سه بار سالن از صدای تشویق حاضران به قول ورزشی‌ها روی هوا رفت. اولین بار زمانی بود که محمدجواد ظریف پشت تریبون رفت و در کنار بیان نکاتی درباره محمود دعایی، از انقلابی‌گری و نقد برخی رفتار‌ها و مغایرت چنین رفتار‌هایی با خصلت‌های مرحوم دعایی سخن گفت؛ جملاتی که ظاهراً شنیدن آن برای حسین شریعتمداری دلچسب نبود و او که در ردیف اول سالن نشسته بود، در این زمان سالن را ترک کرد تا حضورش در مراسم تنها چند دقیقه طول بکشد
مادر به داخل پذیرایی گریخت، ولی باز هم از ضربات هولناک کارد در امان نماند و درحالی خون هایش، نقش و نگار‌های قالی را رنگین کرد که یکی از فرزندانش با شنیدن صدای جیغ مادر، هراسان از سوئیت طبقه بالا به پایین آمد و با مشاهده صحنه ترسناکی که هنوز ادامه داشت، وحشت زده به طبقه بالا گریخت تا از ضربات وحشتناک کارد در امان بماند!
یکی از نمونه‌های جالب فناوری هوش مصنوعی شنیدن خاطرات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با صدای آن مرحوم است که در فضای مجازی توجه زیادی به خود جلب کرده است.
رسانه‌ها از شنیدن صدای هواپیما و وقوع ۲ انفجار مهیب در «لوهانسک» خبر می‌دهند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: همچنان دولت فرانسه را به شنیدن صدای شهروندان معترض خود و پرهیز از توسل به خشونت علیه آنان توصیه می‌کنیم.
کلیپی از ویلیام روتو، رئیس جمهور کنیا، در جریان بازدید از یکی از مناطق نایروبی پخش شده که به دلیل احترام به اذان سخنرانی خود را قطع می‌کند. روتو قبل از اینکه پس از شنیدن صدای اذان از مسجد مجاور سخنان خود را متوقف کند، درباره سنگ بنای پروژه مسکن جدید سخنرانی کرد.
به‌نظر می‌رسد مجلس یازدهم ساز دیگری را کوک کرده و به‌جای شنیدن صدای مردم به‌دنبال قطع کردن امواج ارتباطی برای ارسال و شنیدن این صداهاست. رفتاری که شاید بتوان آن را نوعی واکنش معکوس نسبت به اعتراضات و مطالبات مردم قلمداد کرد. طرح الحاق یک ماده به کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) که به‌تازگی از سوی مجلس مطرح شده و اتفاقاً بازتاب منفی گسترده‌ای در جامعه داشته است، یکی از همین‌ها است.
روحانی گفت: انقلاب به هیچ گروه و جناحی تعلق ندارد، متعلق به آحاد مردم است و با اتحاد و انسجام و احترام به افکار گوناگون و شنیدن صدای مردم بقای انقلاب تضمین می‌شود. نگذاریم اقلیتی قدرت‌طلب اکثریت را کنار بزنند که آن روز پایان انقلاب خواهد بود.
در این حمله از سه فروند ریزپرنده از نوع کوادکوپتر پیشرفته مجهز به بمبلت استفاده شده است و عوامل حفاظت پیرامونی مجموعه پس از شنیدن صدای کوادکوپتر‌ها با تجهیزات در اختیار از جمله سلاح و سامانه‌های جنگ الکترونیک اقدام به مقابله با این پرنده‌ها می‌کنند که موفق به ساقط کردن یک فروند از آن‌ها می‌شوند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در واکنش به حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفـت:به نام حقوق زن نباید حق زنان را نقض و زنان جهان را از شنیدن صدای زنان ایران محروم کنند.
جنگل درینگ یا جنگل جیغ در جنوب Pluckley واقع شده که به‌عنوان بدنام‌ترین روستای تسخیر شده در بریتانیا شناخته شده و یکی از عجایب خوفناک طبیعی در دنیا به شمار می‌رود. جنگل جیغ نامی است که، پس از شنیدن صدا‌هایی ترسناک و جیغ‌های انسان که شب‌ها از جنگل می‌آید، بر آن گذاشته شد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم در نشست با نخبگان گفت: در قضایای اخیر معترضانی هم داشتیم که اتفاقا آشوبگران مانع شنیدن صدای آن‌ها شدند.
معاندان داخلی و خارجی در اعتراضات اخیر بر ضرورت شنیدن صدای مردم تاکید کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد آنها برای شنیدن صدای مردم ایران یک گوش گزینش‌گر دارند و فقط صدای عده‌ای خاص را می‌شنوند.
معصومه ابتکار نوشت: شنیدن صدای معترضین و گفتگو در همه سطوح به خصوص جوانان با رعایت الزامات آن که اولینش هم ترازی و صاف کردن گذشته با عذرخواهی و پذیریش مسئولیت است، باید آغاز شود. برخورد سخت نمی‌تواند جواب جوانانی باشد که فقط زندگی بهتر می‌خواهند؛ ولو اینکه متاثر از رسانه یا شبکه مجازی دشمن باشند؛ که در این زمینه هم رسانه ملی مقصر اصلی است. در این میان برخی دغدغه داران از نقش نجات بخش مادری غافل نبوده و پیگیر این نقش هستند که مظهر عشق ورزیدن به همه بچه‌های خانواده بدون چشمداشت، بدون شرط و بدون انتظار است.
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس برخورد عادلانه و صادقانه با مردم را تنها راه پاسخ به مطالبات و شنیدن صدای معترضین دانست و گفت: اصلاح در قوانین و سیاست‌های کلی کشور نیاز نیست، اجرای سیاست‌ها باید دقیق و درست صورت بگیرد.
پسری ۲۷ساله که از بیماری روحی-روانی رنج می‌برد، ابتدا سراغ مادرش رفت و با داس چندین ضربه مهلک به او زد. سپس پدر و برادرش را به‌شدت مجروح کرد و در ادامه به یکی از همسایه‌ها که با شنیدن صدای درگیری برای میانجیگری آمده بود چندین ضربه زد و درحالی‌که داس خون آلود را در دست داشت از آنجا گریخت.
بابک زرین آهنگساز و رضا یزدانی خواننده در آستانه فرارسیدن جام‌جهانی فوتبال قطر تک آهنگ «ایران صدای نفسامه» را طی روزهای آینده پیش روی مخاطبان قرار می‌دهند.
نگاه دولت این است که وقتی ۸۵ میلیون جمعیت نخبه داریم، اگر حرفشان را نشنویم، خودمان را از شنیدن آن‌ها محروم کرده‌ایم. اگر بخواهیم یک تحلیل راهبردی از حوادث اخیر داشته باشیم، باید ببینیم در ایام اخیر، سطح منطقه و جهان چه حوادثی رخ می‌داد.
مطهری گفت: برخی جریان‌ها اساسا از شنیدن صدای مخالف و منتقد هراس دارند. متأسفانه یک تفکر خطرناک که در کشور ساری و جاری است، این است که هیچ‌گونه نقد یا اعتراضی به جمهوری اسلامی ایران وارد نیست؛ چرا‌که این نظام یک نظام مبتنی بر تفکرات اسلامی است و با این تصور هرگونه گفتگو، نقد یا اعتراضی مردود قلمداد می‌شود.
قدر مسلم هیچ ایرانی وطن‌پرستی سوختن و کشتن وآتش زدن و بحران آفریدن و امنیت و ثبات کشور به خطر انداختن را تائید نمی‌کند، اما نشنیدن صدای جامعه و عدم درک درد‌ها و آلام آنان و عدم مدارا و تحمل و شکیب برای شنیدن صدای مخالف و اعتراض به غفلت‌ها و ندانم کاری‌ها را نیز بر نمی‌تابد.
همسر زن گفت: شب حادثه شام خوردیم و بعد فیلم دیدیم. همسرم حالش خوب بود و بعد خوابیدم، اما نیمه‌های شب با شنیدن صدای مهیبی از خواب پریدم و متوجه شدم که همسرم از بالکن به پایین پرتاب شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ