هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک در ۱۱ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک در ۱۱ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال سیلاب و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها در ۲۰ استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ۱۲ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در ۱۵ استان و وزش باد شدید وخیزش گرد و خاک در ۱۲ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در ۱۱ استان، افزایش ارتفاع موج تا دو متر در جنوب کشور همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به خیزش گرد و خاک در ۱۳ استان و رگبار و رعد و برق در ۱۵ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال لغزندگی جاده‌ها و آبگرفتگی معابر ۱۵ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید و همچنین احتمال آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها در ۵ استان کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شرق کشور، وقوع رگبار و رعد و برق در شش استان و افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال آبگرفتگی معابر در ۶ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار، رعد و برق و آبگرفتگی معابر در ۱۴ استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ۱۸ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از تداوم فعالیت سامانه بارشی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و ریزش تگرگ طی روز‌های جمعه تا شنبه (۱۲ تا ۱۳ خرداد) خبر داد.
سازمان هواشناسی، نسبت به فعالیت سامانه بارشی و آبگرفتگی معابر در برخی از مناطق کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی از فعال شدن دو سامانه جوی، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و بارش تگرگ در برخی استان‌های کشور در روزهای آینده خبر داد.‌
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد وبرق و احتمال آبگرفتگی معابر در ۲۲ استان و وزش باد، خیزش گرد و خاک و احتمال شکستن درختان در ۱۳ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی، رگبار شدید باران، رعدوبرق، تگرگ، وزش باد شدید هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق ، آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب در سه استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به نفوذ سامانه بارشی و پیامدهای آن به برخی استان‌های دیگر به ویژه استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان و کرمان با خطر وقوع سیلاب خبر داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ نسبت به رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در جنوب کشور و افزایش ارتفاع موج در نواحی ساحلی تا ۱.۵ تا ۲.۵ متر هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در ۱۹ استان و وزش باد شدید در ۱۶ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ سامانه بارشی و رگبار باران در ۱۲ استان، وزش باد و خیزش گرد و خاک در ۱۱ استان، کاهش دما تا ۶ درجه در ۱۳ استان و افزایش سرعت باد و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر هشدار داد.
بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران و هشدار سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص نفوذ سامانه بارشی از اوایل وقت یکشنبه مورخ ۳ مهر ۱۴۰۱ تا اواخر وقت دوشنبه ۴ مهرماه؛ شاهد وزش باد نسبتا شدید، رگبار باران، کاهش محسوس دما، پدیده مه و احتمال رعد و برق در سطح استان به ویژه نیمه غربی خواهیم بود.
سازمان هواشناسی نسبت به رشد ابر‌های همرفتی همراه، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و احتمال گردوخاک در سه استان هرمزگان، فارس و کرمان هشدار داد.
امروز جمعه در خوزستان، ایلام، جنوب غرب لرستان، غرب کرمانشاه، خراسان جنوبی، جنوب شرق خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان و نوار شرقی کرمان هشدار زرد برقرار است.
سازمان هواشناسی نسبت به رشد ابرهای همرفتی و و وزش باد شدید در ۱۲ استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ۱۳ استان هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ