سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال سیلاب و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها در ۲۰ استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ۱۲ استان هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از آنکه یوونتوس به لئوناردو بونوچی اعلام کرد که در برنامه‌های تیم جایی ندارد او بیانکونری را تهدید کرد که اگر به فهرست تیم اضافه نشود به دادگاه شکایت خواهد کرد.
نفوذ گردوخاک به خراسان رضوی شعاع دید در اکثر شهرهای استان را به شدت کاهش داد به طوری که هم اکنون میزان دید افقی در مشهد حدود ۱۰۰۰ متر است.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روز جاری وقوع گردوخاک در نواحی شرقی و جنوبی کشور پیش بینی می شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، گاهی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و همچنین افزایش تدریجی دما از امروز تا پنجشنبه (۹ تا ۱۲ مردادماه) پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در ۱۵ استان و وزش باد شدید وخیزش گرد و خاک در ۱۲ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی روز جاری در شمال‌شرق، شرق و جنوب‌شرق، وزش بادهای شدید همراه با گردوخاک پدیده غالب است.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با گردوخاک از شنبه تا سه‌شنبه (۲۴ تا ۲۷ تیر) خبر داد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در پی موج جدید وقوع طوفان گردوخاک از شب گذشته تاکنون ۷۶۹ نفر در منطقه سیستان راهی مراکز درمانی شده‌اند.
طبق این هشدار از روز شنبه ۱۰ تیر تا دوشنبه ۱۲ تیر افزایش گرادیان فشاری و تغییر توده هوا و به تبع آن وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در نواحی مستعد همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.
اصغری، کارشناسی هواشناسی درباره وضعیت آب و هوایی کشور گفت: کمترین دمای هوای تهران ۲۲ درجه بود. کمترین دمای هوای اردبیل به عنوان خنک‌ترین شهر هم به ۴ درجه رسید.
تمرین تیم ملی فوتبال ایران در شهر تاشکند برگزار شد.
باشگاه اورتون اعلام کرد سه مدیر ارشد این باشگاه از جمله نایب‌رئیس اورتون را اخراج کرده است.
مدیرکل هواشناسی استان تهران از وزش شدید باد و خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا از بعدازظهر امروز ۱۲ خردادماه تا روز یکشنبه خبر داد.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید چلسی، به دنبال ایجاد تغییرات اساسی در این تیم است و کارش را با کنار گذاشتن بازیکنان آغاز کرده است.
مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران ضمن تاکید بر اینکه اقدامات مورد نیاز برای کنترل گرد و غبار در حوزه وظایف سازمان هواشناسی نیست، توصیه کرد: اقداماتی همچون جنگل‌کاری، درختکاری و هر نوع اقدامی که بتواند خاک را تثبیت کند و از بلند شدن خاک جلوگیری کند از جمله راهکار‌های مناسب است و می‌توان به درختکاری به عنوان نمونه مناسب‌تری اشاره کرد.
به گزارش سازمان هواشناسی در برخی مناطق اصفهان و فارس، شمال‌غرب کرمان، یزد و بخش‌هایی از شرق و جنوب‌شرق وزش باد شدید داریم که در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود.
روزنامه‌های ورزشی امروز پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
حامد بهداد نوشت: علی دایی محبوب و قهرمان ما است. ایرانی است و ایرانی دوستش دارد. ناشناس برنامه افق از جانب ما حرف نزند.
مدیرعامل جدید شرکت توییتر با انتشار پستی در این شبکه اجتماعی درباره دروغ‌گویی چهره برجسته آمریکا در مسیر مقابله با کووید-۱۹، جنجال‌آفرین شد.
ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از دیدار برابر هلند سرمربی این تیم را به تمسخر گرفت. او به خاطر عملکرد داور اسپانیایی از فیفا انتقاد کرد و با بازیکن هلند هم درگیر شد.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در نشست خبری خود بار دیگر از میزبانی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ دفاع کرد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در مهرماه سال ۱۴۰۰ تعداد بیمارانی که با عفونت‌های حاد تنفسی به مراکز درمانی مراجعه کرده بودند ۵۰ هزار نفر بود، ولی در مهرماه امسال این رقم به ۱۵۰ هزار نفر افزایش یافت.
سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ سامانه بارشی و رگبار باران در ۱۲ استان، وزش باد و خیزش گرد و خاک در ۱۱ استان، کاهش دما تا ۶ درجه در ۱۳ استان و افزایش سرعت باد و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به رشد ابرهای همرفتی و و وزش باد شدید در ۱۲ استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ۱۳ استان هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ