سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال آبگرفتگی معابر در ۶ استان هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان و آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه‌های فصلی هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک در ۱۱ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک در ۱۱ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال سیلاب و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها در ۲۰ استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ۱۲ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر همچنین سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی درچهار استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در ۱۵ استان و وزش باد شدید وخیزش گرد و خاک در ۱۲ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در ۱۱ استان، افزایش ارتفاع موج تا دو متر در جنوب کشور همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال لغزندگی جاده‌ها و آبگرفتگی معابر ۱۵ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید و همچنین احتمال آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها در ۵ استان کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار، رعد و برق و آبگرفتگی معابر در ۱۴ استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ۱۸ استان هشدار داد.
اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال سقوط سنگ از کوه و آبگرفتگی معابر هشدار داد.
هواشناسی مازندران نیز روز گذشته با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به این استان با صدور اطلاعیه سطح زرد نسبت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی این استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال وقوع سیل در ۵ استان و آبگرفتگی معابر در ۶ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی، نسبت به فعالیت سامانه بارشی و آبگرفتگی معابر در برخی از مناطق کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی، نسبت به فعالیت سامانه بارشی و آبگرفتگی معابر در برخی از مناطق کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر و وقوع سیل در شش استان طی امروز (۸ اردیبهشت ماه) هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر و وقوع سیل در شش استان طی امروز (۸ اردیبهشت ماه) هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع سیل در ۷ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد وبرق و احتمال آبگرفتگی معابر در ۲۲ استان و وزش باد، خیزش گرد و خاک و احتمال شکستن درختان در ۱۳ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق ، آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب در سه استان هشدار داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: به مردم نسبت به آب گرفتگی معابر و ایجاد روان‌آب هشدار می‌دهیم. لازم است که مردم با توجه به شرایط و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها از این نقاط فاصله گرفته و تمهیدات لازم را بیاندیشند. همچنین توصیه می‌شود که مردم از صعود به ارتفاعات به ویژه در مناطق شمالی استان تهران، اسکان در حاشیه رودها و مسیل‌ها و نیز تردد غیرضروری پرهیز کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص احتمال بالا آمدن موقت سطح آب رودخانه‌ها هشدار داد و گفت: به هنگام بارش باران آب‌گرفتگی موقت معابر پیش بینی می‌شود و از همه دستگاه‌های خدمات‌رسان می‌خواهیم تمهیدات ویژه را نسبت به این وضعیت اتخاذ کنند.
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران نسبت به لغزندگی جاده‌ها، احتمال آب گرفتگی معابر، احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها هشدار داد و گفت: از همه مردم می‌خواهیم از اتراق کنار رودخانه‌ها و قرار گرفتن در جاده‌ها بدون تجهیزات کافی خودداری کنند.
یزدی مهر گفت: با توجه به گسترش سامانه بارشی و شروع بارش‌ها در برخی مناطق فیروزکوه، ستاد مدیریت بحران با اعلام وضعیت نارنجی نسبت به احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها، آب گرفتگی معابر، جاری شدن آب در مسیل‌ها، برای امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد هشدار می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ