غروب امروز (پنجشنبه) طی عملیات پهپادی نیرو‌های امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوسفندانی که برای شاخ‌وشانه کشیدن برای سگ گله قصد حمله به او را داشتند، با تکنیک جالب این سگ مجبور به عقب‌نشینی شدند. منبع: خبرآنلاین
طبق سناریوی این ویدئوی شبیه سازی شده، هدف اصلی پهپاد‌های ایرانی، سایت رادار پاتریوت است. در تصاویری جذاب که با اضافه کردن افکت‌های صدا و موسیقی فضایی دراماتیک پیدا کرده، شاهد اوج گرفتن و پرواز پهپاد‌ها هستیم.
قبلا در حمله زاپروژیا کلیپی توسط روس ها منتشر شد که در آن هدف قرارگرفتن ادوات اوکراینی مشاهده می‌شد، اما به دلیل نبود پهپاد نظارتی، ما نمی‌توانستیم نتیجه پس از برخورد این نوع کوادکوپتر ها به ادوات زرهی را مشاهده کنیم. کلیپ بالا که متعلق به یک هفته گذشته می باشد، انهدام ادوات زرهی و توپخانه ای مختلف روسیه توسط کوادکوپتر های انتحاری مجهز به RPG اوکراین را نشان میدهد، از آنجایی که این کوادکوپتر ها پرتابه RPG را از زاویه بالا به هدف خود می‌کوبند، بدین شکل در اکثر مواقع نفوذ مناسب در زره داشته و باعث آتش سوزی یا در نهایت اَمورک شدن خودروی زرهی مذکور می‌شوند.
حمید رسایی: هیچ دلیلی بر اینکه درگیری به خاطر بی حجاب بوده، نیست.
پسر ۱۳ ساله‌ای که ماسک جمجمه بر سر داشت معلم ۷۱ ساله مدرسه‌ای در سائوپائولو برزیل را با ضربات چاقو کشت!
یک شیر کنار چاه آبی مشغول استراحت بود که ناگهان فیلی از راه رسید تا آب بنوشد. شیر متوجه فیل شد و از ترس حمله این حیوان عظیم الجثه پنهان شد. در نهایت فیل متوجه حضور شیر شد و شروع به فریاد زدن کرد و به سوی شیر بی نوا حمله برد.
یک سال پس از حمله روسیه به اوکراین، یک پهپاد فیلمی از ویرانی‌های ایجاد شده در یکی از شهر‌های اوکراین را ضبط کرد. قبل از جنگ، باهموت زمانی خانه حدود ۸۰۰۰۰ نفر بود. از آن زمان، بسیاری از جمعیت آن فرار کرده‌اند و صحنه‌های اخیر ساختمان‌های تخریب شده و خیابان‌های پر از آوار را نشان می‌دهد. چند هزار نفر هنوز در پوسته شهر زندگی خود را ادامه می‌دهند.
ارگ دمشق از آثار تاریخی عصر ایوبیان در جریان حمله هوایی اسرائیل آسیب دید.
شبکه‌های خبری پاکستان گزارش دادند تعداد تروریست‌ها بین ۷ تا ۱۰ نفر اعلام شده و تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.
سرهنگ راستی ماجرای درگیری را شرح می‌دهد: "این ۴ نفر که دارای سابقه هستند به این جوان حمله می‌کنند و به خانه شخصی او ورود می‌کنند و با قمه او را مورد حمله قرار می‌دهند"، توضیحات بیشتر سرهنگ راستی را می‌توانید در فیلم زیر ببینید؛ در این فیلم راهروی خانه که محل اصلی درگیری است دیده می‌شود، این راهرو به‌قدری کوچک است که راه دررویی ندارد و اگر پلیس دیر می‌رسید می‌توانست قتلگاه آن جوان باشد!
فیلم منتشر شده توسط نیرو‌های مسلح اوکراین نشان می‌دهد که سربازان روسی توسط بمب‌های پرتاب شده توسط پهپاد اوکراینی هدف قرار می‌گیرند. نیرو‌های نظامی اوکراین مواد منفجره را بر روی مواضع روسیه در خط مقدم پرتاب می‌کنند و انفجار‌های زیادی در سنگر‌های برفی رخ می‌دهد.
دو تن از بازیکنان مسلمان تیم ملی کریکت هند هنگام ورود به یک هتل مورد استقبال یک زن ایستاده با تیلاک قرار گرفتند، اما از پذیرش آن خودداری کردند.
وزارت دفاع ایران از وقوع حمله پهپادی به یک مرکز نظامی در اصفهان خبر داد. وزارت دفاع تاکید کرد که این حلمه ناموفق بوده است.
یک کشتی مبتنی بر هوش مصنوعی که قابلیت حمل پهپاد، زیردریایی‌ها و حتی وسایل نقلیه روی آب بدون سرنشین دارد و می‌تواند به‌طور خودکار در آب‌های آزاد حرکت کند در چین رونمایی شد.
ه در پی اصابت موشک روسی به یک آپارتمان مسکونی ۹ طبقه در شهر دنیپرو حداقل ۲۰ غیرنظامی از جمله یک کودک جان باختند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: پهپاد تهاجمی رادار چند جهته P-۱۸ و ایستگاه رادار ۳۶D۶ نیرو‌های مسلح اوکراین را در منطقه خرسون با دقت مورد اصابت قرار دادند.
دروازه بان تیم فوتبال آلتای در لیگ دسته دوم ترکیه توسط یک هوادار مسلح به پرچم کرنر مورد اصابت قرار گرفت.
ویدئویی از حمله پهپاد اوکراینی به دو تن از ارتش روسیه منتشر شده که آن‌ها با عکس العمل به موقع از مرگ جان سالم به در می‌برند. در این ویدئو پهپاد اقدام به پرتاب بمب روی سربازان روس دراز کشیده در یک کانال می‌کند، اما آن‌ها خیلی سریع بمب را برداشته و به طرف دیگر پرتاب می‌کنند.
داعش ویدیویی از بیعت عامل حمله تروریستی شیراز با خلیفه این گروه تروریستی را منتشر کرد. داعش از عامل این حمله با عنوان جهادی «أبی عائشة العُمری» نام برد.
زلنسکی با اشاره به حملات ده ها پهپاد انتحاری ایرانی به پایتخت اوکراین گفت: آنها دو هدف دارند. زیرساخت های انرژی در سراسر کشور، هدف دیگر مردم هستند.
تصاویری جدید از هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق توسط پهپادهای ایرانی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید. قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.
معترضان از یک کامیون شرکت پپسی دزدیده شده برای نفوذ به کاخ دادگستری در ایالت گوئررو مکزیک استفاده کردند و پس از ورود با استفاده از ترقه و سنگ کامیون را به آتش کشیدند. تظاهرکنندگان خواستار اجرای عدالت برای ۴۳ دانش آموزی هستند که در سال ۲۰۱۴ ناپدید شدند.
استفاده از پهپاد توسط نیرو‌های ارتش اوکراین در حمله به مواضع ارتش روسیه روز به روز افزایش پیدا می‌کند.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، در مراسم رونمایی از پهپاد «کیزیلما»، کشور یونان را تهدید به حمله کرده و گفت: «یونان به تاریخ نگاه کن! نبرد ازمیر را فراموش نکن، ممکن است ما شبی ناگهان بر شما نازل شویم». اردوغان همچنین به رهگیری هواپیما‌های ترکیه توسط رادار‌های یونان واکنش تندی نشان داد. رئیس جمهور ترکیه گفت: ما می‌دانیم کسانی که در هر فرصتی در دریای اژه با رفتار‌های ایذایی، ناامنی ایجاد می‌کنند، تنها یک مهره هستند و مبارزه واقعی را کسانی که پشت سر آن‌ها قرار دارند انجام می‌دهند.
مبارز MMA با نام مستعار «برز» به دلیل ضرب و شتم و تهدید به قتل محمد هیبتی مبارز ایرانی، به دو سال زندان محکوم می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ