با حضور و تلاش عوامل آتش‌نشانی و انتظامی، آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری، مهار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در زمان برگزاری یک مسابقه کریکت در سریلانکا مار سرگردان با ورود به زمین دقایقی این بازی را مختل کرد.
در این ویدئو مهارت خارق العاده این تیم در شکم زنی و برداشت خاویار از شکم ماهیان خاویاری را از نمای نزدیک مشاهده خواهید کرد.
دود سیاهی ناشی از آتش گرفتن مخازن احتمالی قیر در این محدوده به هوا بر می خیزد.واحدهای مختلفی از آتش نشانی صنایع مستقر در غرب بندرعباس به منطقه آتش سوزی رسیده اند و مهار آتش سوزی آغاز شده است.
ملکی با بیان اینکه آتش کاملا در این واحد مسکونی شعله ور بود، گفت: آتش نشانان همزمان با عملیات مهار مشغول عملیات جستجو شدند که در قسمت اتاق خواب با وضعیت کاملا سوخته یک مرد جوان حدود ۲۲ ساله مواجه شدند که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد این فرد در این حادثه جان باخته است.
سرپرست هلال‌احمر آذربایجان‌غربی: حوالی ساعت ۲۲ امشب آتش‌سوزی گسترده در بازار امینِ نقده گزارش شد و ۴ تیم امدادی به محل حادثه رفتند. الان آتش مهار شده و تاکنون حادثه ۲۰ مصدوم داشته امکان افزایش مصدومان وجود دارد.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از مهار کامل آتش سوزی در بوستان جنگلی چیتگر خبر داد و گفت که عوامل امدادی آتش‌نشانی و نیرو‌های شهرداری همچنان در محل آتش سوزی حضور دارند.
یک موشک «فالکون ۹» (Falcon ۹) به همراه ۲۲ ماهواره استارلینک در ساعت ۲:۱۹ بامداد به وقت منطقه زمانی شرقی از «پایگاه نیروی فضایی کیپ کاناورال» (CCSFS) در فلوریدا بلند شد. مرحله اول فالکون ۹ طبق برنامه حدود ۸.۵ دقیقه پس از بلند شدن به زمین بازگشت و روی سکوی فرود شناور بدون سرنشین شرکت اسپیس‌ایکس در اقیانوس اطلس فرود آمد. در همین حال، مرحله بالایی موشک به حمل ۲۲ ماهواره استارلینک به مدار پایین زمین ادامه داد تا طبق برنامه‌ریزی، حدود ۶۵ دقیقه پس از پرتاب مستقر شوند.
اگرچه دموکراتها تا قبل از برگزاری انتخابات میاندوره ای کنگره تنها یک هدف به نام مهار ترامپ و جلوگیری از نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 را داشتند، اکنون مشخص شده است که ماجرا تا حدود زیادی با قبل از انتخابات تفاوت پیدا کرده است. دی سانتیس ، فرماندار فلوریدا در حال فتح سنگر به سنگر رای جمهوریخواهان در ایالات گوناگون آمریکاست.
مدیرکل مدیریت بحران اصفهان گفت: حوالی ساعت ۱۶ امروز در برج خنک‌کنندۀ نیروگاه برق اصفهان آتش‌سوزی رخ داد و این واحد نیروگاه از مدار خارج شد. با تلاش ۳۰ گروه آتش‌نشانی پس از مدتی آتش اطفا شد و حادثه مصدوم یا فوتی نداشت.
دروازه‌بان گل‌گهر با یک مهار توپ در نیمه دوم امیدهای تیمش برای برتری مقابل پرسپولیس را زنده نگه داشت.
مهار لحظه آخری دروازه‌بان مس رفسنجان در دربی مسی‌ها شاید منجر به سقوط نماینده کرمان شود.
دروازه‌بان گل‌گهر با وجود دو بار مهار پنالتی مقابل هوادار در ثبت کلین‌شیت ناکام ماند.
آتش سوزی عظیم جنگلی در شهر منچستر ایالت نیوجرسی آمریکا آسمان شب را روشن کرد. تصاویر هوایی آتش سوزی گسترده جنگلی در شهر منچستر را به تصویر می‌کشد. به گفته سرویس آتش نشانی جنگل نیوجرسی، تا اوایل صبح چهارشنبه (۱۲ آوریل)، آتش بیش از ۵۰۰ هکتار گسترش یافته بود و تنها ۱۰ درصد آن مهار شده است. مقامات دستور تخلیه ساکنان اطراف را صادر کرده اند. علت آتش سوزی در دست بررسی است.
کارخانه تولید لوازم برقی و فلزی در جاده قدیم قوچان مشهد صبح امروز، سه شنبه گرفتار آتش سوزی گسترده شد و عملیات آتش نشانان برای مهار آتش‌سوزی مهیب انبار این کارخانه ادامه دارد.
مهار ضربه دروازه‌بان روتردام و پاس در عمق دیدنی، بازگشت درخشانی برای ستاره ایرانی فاینورد به ترکیب تیمش رقم زد.
کاربران شبکه‌های اجتماعی کلیپی از ولید بن طلال شاهزاده میلیاردر عربستانی در حال بازی فوتبال با نوه اش منتشر کردند. در این ویدئو شاهزاده ولید بن طلال توپ را به سمت شوت زد و نوه او موفق شد توپ را مهار کند. در ادامه شاهزاده پس از به ثمر رساندن اولین گل به نوه اش که نقش دروازه بان را بازی می‌کند، جشن گرفت.
دیشب یک ماشین توی مسکن‌های مهر گچساران می‌ایستد دوتا ماشین آتش می‌زند و فرار می‌کند. صحنه‌ای به آتش کشیده شدن این ماشین‌ها را مشاهده می‌کنید.
آتش نشان‌ها در استرالیا تلاش می‌کنند بیش از ۵۰ آتش سوزی در جنگل‌ها و بوته‌زار‌های کوئینزلند را خاموش کنند.
شوخی عجیب غریب چند جوان با انتشار ویدیویی جنجالی از بلعیدن یک انسان توسط یک مار غول‌پیکر را ببینید. این ویدیو توسط جلوه‌های ویژه ساخته شده و حسابی در شبکه‌های مجازی جنجال به پا کرده است.
مهارت شگفت انگیز یک نوجوان آمریکایی بدون پا در بازی بسکتبال خبرساز شده است.
منابع محلی می‌گویند جنگجویان طالبان یک کتابخانه در پنجشیر را آتش زده و مانع مردم برای مهار آتش شده اند.
مجری برنامه ثریا از برنامه اقتصادی دولت انتقاد کرد و گفت: به پیش بینی و تذکر‌ها درباره مهار بانک‌ها برای خلق پول و نقدینگی که نتیجه آن تورم و گرانی است توجه نکردند. دولت مدعی است رشد ۴۳ درصدی خلق پول را به ۳۸ درصد رسانده اند که رقم بسیار کمی است و تاثیری ندارد. برخی از بانک‌های خصوصی بدلیل بنگاه داری و مال سازی، افزایش تورم و گرانی مسکن و ارز به نفع آن‌ها است. /منیع: خبرگزاری دانشجو
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در ساعت ۱۰:۳۵ صبح امروز یکشنبه ۲۲ آبانماه ۱۴۰۱ پس از اعلام ماموریت آتش‌سوزی در یکی از کارخانجات شهرک صنعتی مبارکه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان، بلافاصله ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه آمبولانس امدادی ۱۱۵ و سه خودرو امدادی از هلال احمر در محل حاضر شد.
این مستند روایتی از آتش سوزی ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در زندان اوین است.
به گفته پلیس، آلیکا اوگورچوکو مهاجر ۳۹ ساله نیجریه‌ای روز جمعه گذشته در حالی که مشغول فروش کالا در خیابان اصلی شهر کوچک «چیویتانوا مارکه» واقع دراستان ماچراتا بود هدف حمله فرد مهاجم قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ