پیمان جبلی اعلام کرد که در سال جاری تمام استان‌ها به واحد سیار برای پخش HD مجهز خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: قرار است تا پایان سال آبی جاری یک یا دو مرحله دیگر رهاسازی آب در حوضه سد کرخه و سد مارون انجام شود تا آب به تالاب‌های هورالعظیم و شادگان برسد.
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال جاری پیش‌بینی می‌شود ۶۰ درصد از اراضی کشاورزی کشور سنددار شوند.
آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی در مرحله طراحی است و رونمایی و راه اندازی آن تا پایان سال جاری در پژوهشگاه ارتباطات انجام می‌شود.
پارلمان بخش خصوصی خود را آماده می‌کند تا در دوم خرداد سال جاری هیئت‌رئیسه اتاق‌های استانی و سپس اتاق ایران را اعلام کند و در این میان بر سر ریاست اتاق تهران و اتاق ایران رقابت سنگینی در‌گرفته است و لابی‌های گسترده‌ای میان چهره‌های پرنفوذ و صاحبان چندین‌و‌چند‌ساله کرسی‌های اتاق و دولت انجام می‌شود تا امسال هم ترکیب هیئت‌رئیسه پارلمان بخش خصوصی را به چنگ آورند. موضوعی که البته موجب انتقاد شدید برخی چهره‌های بخش خصوصی و فعالان صنایع است.
بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲.۵ میلیارد دلار بابت واردات گندم، ذرت، جو، کنجاله سویا، دانه‌های روغنی و روغن، برنج و کود تامین ارز با نرخ مصوب انجام شده است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: تحقق راهبرد سال جاری با تصمیم و عزم جدی بخش خصوصی انجام می‌شود.
سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، امسال نسبت به سال گذشته تابستان گرم‌تری خواهیم داشت و این موضوع می‌تواند رشد نسبتاً سنگین مصرف برق را در پی داشته باشد.
سخنگوی دولت گفت: خرید تضمینی بیش از یک و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان انجام شد که افزایش حدود ۵۰ درصدی میزان گندم تحویلی کشاورزان در سال جاری نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.
نسبت کفایت سرمایه بانک گردشگری در حال حاضر بیش از 5/2 درصد است که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، تا پایان سال جاری به حدود 5 درصد ارتقا می یابد.
طبق برنامه ریزی های انجام شده، میزان تولید در کارخانه گندله سازی از ۳.۱ میلیون تن در سال گذشته به ۴ میلیون تن در سال جاری افزایش می یابد.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان بابیان اینکه نیروهای امداد و نجات طی نوروز سال جاری در ۶۴ عملیات حضور داشته است، گفت: بیشترین امدادرسانی حوادث آسانسور و اطفای حریق بوده است.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: امسال ۳۰ درصد تخریب بیشتر آسفالت داشتیم اما تا پایان تیر سال آینده برای ۱۲ بزرگراه تهران آسفالت ریزی ۳۰۰ هزار تنی انجام خواهد گرفت.
با وجودی که ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون بدمینتون انجام و تایید صلاحیت آنها مشخص شده اما انتخابات این فدراسیون در سال جاری انجام نخواهد شد.
وزیر دفاع گفت: وزارت دفاع در مجموع نسبت به کارهایی که تا کنون انجام داده رشد قابل توجهی در همه ابعاد داشته و حدوداً ۳ برابر افزایش تولید نسبت به سال ۱۴۰۰ داشته‌ایم.
معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵ میلیارد تراکنش در مرکز ملی تبادل اطلاعات به ثبت رسیده است.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی در ۹ ماه ابتدایی سال جاری، ۳۵۱ هزار مورد بازرسی انجام دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۲ درصد افزایش داشته است.
سخنگوی بانک مرکزی اعلام کرد: روزانه بیش از ۴۰۰ میلیون تراکنش بانکی انجام می‌شود و در ۹ ماه سال جاری ۶۹ میلیارد تراکنش بانکی در شاپرک ثبت شده است.
این سفر دیپلماتیک که در واقع اولین سفر «محمد شیاع السودانی» در مقام نخست وزیر عراق به تهران است در حالی انجام می‌شود که این روز‌ها علاوه بر مسائل جاری بین دو کشور طی سال ها، حمله‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر گروهک‌های تروریستی در بخشی از اقلیم کردستان عراق به یکی از پرونده‌های مهم در روابط دو کشور تبدیل شده است چنان که شاید بتوان گفت سایر موضوعات بین تهران و بغداد به نوعی تحت حاشیه این موضوع قرار گرفته است.
در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور برنامه ریزی لازم برای آغاز عملیات اجرایی ۲۰۰ هزار واحد خوابگاه متاهلی دانشجویی انجام شد.
منابع صهیونیستی از انجام ۲۲۰۴ عملیات مقاومتی از سوی فلسطینی ها در اراضی اشغالی در سال جاری میلادی خبر دادند که بیانگر رشد بی سابقه این عملیات‌ها است.
زمان ثبت‌نام نوبت اول کنکور سراسری از فردا یکشنبه ۸ آبان آغاز می‌شود و روز شنبه ۱۴ این ماه به پایان می‌رسد و ثبت نام نوبت دوم کنکور نیز از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ انجام می‌شود. با توجه به اینکه کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله برگزار می‌شود، آزمون نوبت نخست در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. نوبت دوم این آزمون نیز در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری در سال جاری میلادی تشدید شده و بیش از ۷۲۰۰ مورد عملیات از ابتدای سال تا کنون علیه صهیونیست ها انجام شده است.
سرویس جدید TikTok Music همچنین این امکان را به کاربران می‌دهد که لیست‌های پخش جدید ایجاد کنند، آنها را به اشتراک بگذارند، به دیگران توصیه کنند، درباره موسیقی نظر بدهند و موسیقی و ویدئو را به صورت زنده پخش کنند.
منابع فلسطینی شامگاه دوشنبه از درگیری بین فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست در جنین خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ