اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی کشور از کاهش ۶ درصدی وقوع سرقت در کشور با اقدامات علمی و انتظامی پلیس خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود و ۵ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کردند که تاکنون ۳ مال باخته شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شده‌اند، متهمان نیز جهت تکمیل تحقیقات و شناسایی دیگر مالباختگان تحت نظر پلیس آگاهی قرار دارند.
سبزوار ـ فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از شناسایی و دستگیری ۴ متهم به سرقت طلا از خانه‌های مسکونی در این شهرستان خبر داد.
ری- فرمانده انتظامی ری از سرقت از اتباع کشورهای همسایه توسط مامور قلابی در جنوب تهران خبر داد و گفت: متهم دستگیر و به هفت فقره سرقت اعتراف کرد.
اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارق طلا و جواهرات یک منزل در این شهرستان در کمتر از یک ساعت خبرداد و گفت: عامل سرقت از اقوام نزدیک مالباخته است.
اهواز - فرمانده انتظامی اندیمشک از دستگیری دو سارق مسلح و عامل قتل راننده خودروی پارس در آزادراه پل زال – اندیمشک توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سابقه دار کابل و پست های مخابراتی در محدوده قیام دشت خبرداد و گفت: متهم به ۳۰ فقره سرقت کابل و پست‌های مخابراتی معترف شد.
قزوین- فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از وقوع سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در آبیک خبر داد.
وقتی بعد از ۶ سال از زندان آزاد شدم، دختر یکی از فامیل‌هایمان را به من معرفی کردند و با هم ازدواج کردیم. به او گفتم که سابقه دارم و خلاف کردم، اما گفت مشکلی نیست. ولی بعد از چند ماه هر چه داشتم و نداشتم را از من گرفت و رفت. من ساناز را دوست داشتم و زمانی که با من این کار را کرد، انگار بی‌رحم شدم او مرا وادار کرد از همه انتقام بگیرم. اما این دفعه آزاد شوم دیگر سرقت نمی‌کنم. به خاطر مادرم این دفعه توبه کرده‌ام و حتی توبه نامه‌ام را نوشتم.
گرگان- فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: سارقانی که در شهرستان کلاله، مبادرت به سرقت ۴۰۰ گرم طلا کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ انتقام عروس عصبانی از مادرشوهر/ مردی زنش را فلج کرد!/ کشف شمش‌های مسروقه از کابینت خانه سارق/ مادر از خون پسرش گذشت/ جنایت با طراحی تصادف ساختگی/ استرداد آخرین متهمان سرقت صندوق امانات بانک ملی/ شکار روباه دیوار در زندان!
عروس جوان که تصور می‌کرد در این نزاع مادرشوهرش را به قتل رسانده است در تحقیقات گفت: مادرشوهرم از همان ابتدا مخالف این ازدواج بود و مدام زخم‌زبان می‌زد و یک لحظه هم اجازه نمی‌داد آرامش داشته باشم. روز حادثه به دیدنش رفتم، اما با هم درگیر شدیم و او را کتک زدم. وقتی مادرشوهرم بی‌هوش روی زمین افتاد، فکر کردم مرده است و از ترس فرار کردم. طلاهایش را هم سرقت کردم تا فکر کنند دزد به خانه‌اش آمده است. طلا‌ها را ۲۰۰ میلیون تومان فروختم و خرج کردم، اما الان پشیمانم.
آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت ۵۰ میلیارد تومانی از مرد طلافروش/ ماجرای قتل پسر توسط پدر!/ دستگیری عاملان درگیری در شهرری/ جنایت هولناک دزد‌ها در جاده ترانزیتی/ مردان اجاره‌ای برای یک میلیون تومان آدم کشتند/ زنی در چنگ زورگیران مسافرنما!/ انتقام میلیاردی عروس از پدر شوهر ثروتمند
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرقت ۲ خواهر از مسافران/ افشای راز یک قتل در تصادف عمدی/ انتقام‌جویی مرگبار از مرد بی‌گناه در زرین دشت/ ماجرای دفن یک جسد با جواز غیر قانونی/ جنایت هولناک به خاطر سرقت دستگاه فرز/ ماجرای تریاک کشی «راننده تریلر» با لوله بخاری!/ تله مرد تاجر برای دستگیری سارق آشنا
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته و همچنین استفاده از شگرد‌های پلیسی مشخص شد سارقان مورد تعقیب ۲ نفر زن هستند که با پرسه زدن در محل‌های خلوت اقدام به سرقت خودرو می‌کنند.
زن جوان گرچه در تحقیقات اولیه مدعی بود در این سرقت نقشی ندارد، اما در نهایت راز سرقت را برملا کرد: پدر شوهر و مادر شوهرم عامل تمام بدبختی‌های من هستند. هر بار که شوهرم به خانه آن‌ها می‌رفت و برمی‌گشت، بهانه‌گیری‌هایش شروع می‌شد. آن‌ها شوهرم را جادو می‌کردند و او را به جان من می‌انداختند. همین موضوع کینه آن‌ها را به دل من انداخت و تصمیم گرفتم از پدر و مادر همسرم انتقام بگیرم.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهمان به سرقت‌های مینی بوس در بولوار آزادی، توس، شاهنامه و ... اعتراف و اظهار کردند به دلیل این که شاگرد مینی بوس بوده اند و نزدیکان آن‌ها نیز با مینی بوس مسافرکشی می‌کنند یا در زمینه سرویس‌های کارخانجات و ادارات فعالیت دارند به امور فنی و چگونگی بازکردن درِ خودرو‌های سنگین، آشنایی کامل داشتند و سپس از سرقت قطعات قابل فروش مانند رادیاتور، باتری، داشبورد، ضبط و پخش و ...، مینی بوس‌ها را در همان منطقه رها می‌کردند به گونه‌ای که برای مردم قابل مشاهده باشد و مال باختگان سریع‌تر خودرو را پیدا کنند که از پیگیری پرونده منصرف شوند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و انهدام ۱۴ باند سرقتT کشف ۱۳ قبضه سلاح جنگی و ۷۷ قبضه سلاح سرد در شصتمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد.
ایذه - فرمانده انتظامی باغملک از سرقت مسلحانه در بخش قلعه تل این شهرستان و خودکشی یکی از سارقان در شهرستان ایذه خبرداد.
فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر: طی این عملیات از مخفیگاه سارقان یک کیلو طلاجات مسروقه، 2 قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی و یک دستگاه موتور سیکلت که در امر سرقت از آن استفاده شده بود کشف گردید.
دادستان بندرعباس گفت: این افراد پس از اتمام عملیات حفاری و اتصال انشعاب، عملیات برداشت غیرمجاز و سرقت سوخت را آغاز می‌کردند، اما (در آخرین سرقت) به دلیل جمع شدن حجم زیاد گاز در تونل نتوانستند کار خود را به اتمام برسانند و دو نفر از عوامل قاچاقچیان در این حادثه جان خود را از دست دادند.
دادستان بندرعباس گفت: این افراد پس از اتمام عملیات حفاری و اتصال انشعاب، عملیات برداشت غیرمجاز و سرقت سوخت را آغاز می‌کردند، اما (در آخرین سرقت) به دلیل جمع شدن حجم زیاد گاز در تونل نتوانستند کار خود را به اتمام برسانند و دو نفر از عوامل قاچاقچیان در این حادثه جان خود را از دست دادند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از بررسی بیشتر مشخص شد این دو زن با سوءاستفاده از عدم حضور مادر نوزاد اقدام به سرقت دو دستگاه تلفن همراه از اتاق کرده بودند با هوشیاری پلیس و عوامل نگهبانی در صحنه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زوج جوان جاعل نسخه‌های پزشکی بودند/ ۱۱ عضو باند کلاهبرداری پای میز محاکمه/ ۳هزار سرقت از منازل کرمان در ۴ ماه!/ اعتراف به قتل مادر پس از ۳ ماه/ کلاهبرداری با تبلیغ تور‌های زیارتی جعلی/ سزقت النگو‌های زن مسافر از سوی راننده/ قتل باجناق زیر چرخ‌های خودرو!/ عامل گروگانگیری: میخواستم از مفسدان اقتصادی انتقام بگیرم
سهامداران حقیقی در روزهایی که بازار سرمایه در حال یک اصلاح قیمتی است، باید بیشتر مراقب معاملات خود باشند تا ضرر کمتری متحمل شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ