آخرین آمار کرونا در ایران/ انتقام عروس عصبانی از مادرشوهر/ مردی زنش را فلج کرد!/ کشف شمش‌های مسروقه از کابینت خانه سارق/ مادر از خون پسرش گذشت/ جنایت با طراحی تصادف ساختگی/ استرداد آخرین متهمان سرقت صندوق امانات بانک ملی/ شکار روباه دیوار در زندان!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نواک جوکوویچ یکی از بهترین بازی‌های اخیرش را در دیدار نهایی سینسیناتی برابر کارلوس آلکاراس انجام داد و فاتح این رقابت‌ها شد.
پیرس مورگان، مجری جنجالی انگلیسی، بعد از باخت منچستریونایتد به تاتنهام به تمسخر شیاطین سرخ پرداخت و به رفتار یونایتدها با کریستیانو رونالدو اشاره کرد.
دینامو زاگرب در ترکیب اولیه‌اش مقابل آ. ا. ک آتن، مدافع ایرانی خود را در اختیار دارد.
بازی بزرگ هفته دوم شب سختی برای بازیکنانی بود که پیش از این سالها برای پرسپولیس بازی کرده بودند.
نیمار، ستاره برزیلی، از مدیران پاری سن ژرمن خواسته با جدایی او و پیوستنش به بارسلونا موافقت کنند.
بازیکنان فوتبال عراق پس از دو سال هنوز بی‌خیال خوشحالی کاپیتان تیم ملی قطر نشدند.
دلیل عدم انتخاب کیلیان امباپه و جایگزینی ارلینگ هالند به عنوان نقش اصلی بازی EA FC 24 مشخص شد.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا با شکست ژاپن دو امتیاز حساس از حریف گرفت.
درحالیکه میسون مونت در آستانه انتقال از چلسی به منچستریونایتد قرار دارد حساب توییتر او بسته شد. گفته می‌شود علت، گزارش شدن حساب او توسط هواداران چلسی بوده است.
تاکه‌فوسا کوبو، ستاره ژاپنی رئال سوسیداد، نمایش درخشانی را در ترکیب این تیم به نمایش گذاشته که باعث حسرت خوردن رئال و بارسا شده است.
علی مادرشاهی دستیار فوق تخصص جراحی عروق نیز گفت: پس از انجام مقدمات لازم در اورژانس و انتقال وی به اتاق جراحی، اقدامات حساس و پیچیده بیهوشی برای بیمار انجام شد و با دقت کامل برای حفظ عروق اصلی، عمل جراحی آغاز و با موفقیت به پایان رسید.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی خبر داد و گفت:متهم با ایجاد صفحه جعلی زندگی زوج جوان را به هم ریخت.
متهم پس از حضور در پلیس فتا تهران بزرگ از موضوع اظهار بی اطلاعی می‌کرد، اما پس از روبه رویی با شاکی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت قصد ازدواج با شاکی را داشتم، اما وی قبول نکرد و بعد از آشنایی با شخصی دیگر، به ارتباط با بنده ادامه نداد و من هم برای تلافی و انتقام از وی با ایجاد صفحه جعلی با نام و مشخصات وی دست به این اقدام زدم.
در پی برگزاری دور جدید دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا، حامیان وی خواستار آغاز جنگ داخلی و مسلحانه شده‌اند.
بی بی سی به دلیل دادن زمان به پخش مستند شمیما به مدت یک و ساعت نیم مورد انتقاد قرار گرفته است.
سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار داشت: مرد جوانی به پلیس فتا پایتخت مراجعه کرد و مدعی شد فرد یا افرادی ناشناس در شب عروسی وی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی ایشان در در یک لایو اینستاگرامی کرده و موجب هتک حیثیت وی شده اند.
انتقام عروس عصبانی از مادرشوهر
عروس جوان که تصور می‌کرد در این نزاع مادرشوهرش را به قتل رسانده است در تحقیقات گفت: مادرشوهرم از همان ابتدا مخالف این ازدواج بود و مدام زخم‌زبان می‌زد و یک لحظه هم اجازه نمی‌داد آرامش داشته باشم. روز حادثه به دیدنش رفتم، اما با هم درگیر شدیم و او را کتک زدم. وقتی مادرشوهرم بی‌هوش روی زمین افتاد، فکر کردم مرده است و از ترس فرار کردم. طلاهایش را هم سرقت کردم تا فکر کنند دزد به خانه‌اش آمده است. طلا‌ها را ۲۰۰ میلیون تومان فروختم و خرج کردم، اما الان پشیمانم.
فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: مهمانان ناخوانده و شیک پوش پس از انتقال به مقر انتظامی و مواجهه با تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته ورودی تالارها و لباس‌ها و مدارک کشف شده در صندوق عقب خودرو پیکان به ۲۵ فقره سرقت از مهمانان مجالس عروسی اعتراف کردند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت ۵۰ میلیارد تومانی از مرد طلافروش/ ماجرای قتل پسر توسط پدر!/ دستگیری عاملان درگیری در شهرری/ جنایت هولناک دزد‌ها در جاده ترانزیتی/ مردان اجاره‌ای برای یک میلیون تومان آدم کشتند/ زنی در چنگ زورگیران مسافرنما!/ انتقام میلیاردی عروس از پدر شوهر ثروتمند
انتقام میلیاردی عروس از پدر شوهر ثروتمند
زن جوان گرچه در تحقیقات اولیه مدعی بود در این سرقت نقشی ندارد، اما در نهایت راز سرقت را برملا کرد: پدر شوهر و مادر شوهرم عامل تمام بدبختی‌های من هستند. هر بار که شوهرم به خانه آن‌ها می‌رفت و برمی‌گشت، بهانه‌گیری‌هایش شروع می‌شد. آن‌ها شوهرم را جادو می‌کردند و او را به جان من می‌انداختند. همین موضوع کینه آن‌ها را به دل من انداخت و تصمیم گرفتم از پدر و مادر همسرم انتقام بگیرم.
حنیف طاهری: وضعیت ساخت ۴ میلیون مسکن را مشخص کنید؟ والله وضعیت اجاره سر به فلک کشیده. آیا حقوق بازنشستگی ۶ میلیونی کفاف گذران زندگی پدری با عروس و داماد را می دهد؟
مصدق با انتقاد از تزئین ماشین با گُل به نام حضرت قاسم (ع) گفت: جوانان عزیز مراقب باشید شما را منحرف نکنند، مگر با عقل جور در می‌آید که روز عاشورا عروسی اتفاق بیافتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ