زن جوان گرچه در تحقیقات اولیه مدعی بود در این سرقت نقشی ندارد، اما در نهایت راز سرقت را برملا کرد: پدر شوهر و مادر شوهرم عامل تمام بدبختی‌های من هستند. هر بار که شوهرم به خانه آن‌ها می‌رفت و برمی‌گشت، بهانه‌گیری‌هایش شروع می‌شد. آن‌ها شوهرم را جادو می‌کردند و او را به جان من می‌انداختند. همین موضوع کینه آن‌ها را به دل من انداخت و تصمیم گرفتم از پدر و مادر همسرم انتقام بگیرم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جورجینای ۲۸ ساله در این فیلم با نمایش انگشتر الماس نشان اش بار دیگر زندگی لوکس اش را به رخ کاربران و عربستانی‌ها کشیده است.
چرا برخی افراد حتی در جوانی و میانسالی چند داغ مهر در پیشانی دارند، درحالی که بیشتر مراجع با ۸۰ سال عبادت از داشتن چنین نشانی محروم هستند؟ چرا ظاهر بسیار مذهبی با ریش‌های آراسته و انگشتر عقیق و تسبیح شاه‌مقصود و ذکر همیشگی و دایم‌الوضو دارند ولی بعدا اخباری از آنان شنیده می‌شود که دود از کله همه بلند می‌شود؟
تصاویری از اهدای انگشتر توسط رهبر انقلاب به خواهر شهید قربانخانی و همسرش را مشاهده می‌کنید.
در سال ۲۰۱۸، گروهی از کمپانی‌های فناوری، ائتلافی برای پایان دادن به قاچاق آنلاین حیات‌وحش را با هدف کاهش ۸۰ درصدی آن تا سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی کردند. اما به جای آن، آمار فروش این اشیای قاچای در طول این دوره در فیس‌بوک افزایش چشمگیری داشت.
رونمایی از تفنگ کوچکی که به اندازه بند انگشت است و با قیمت بالا فروش میرود را ببینید.
علیرضا جهانبخش بعد از قهرمانی در لیگ هلند هدیه ارزشمندی دریافت کرد.
ستاره ایرانی فاینورد هدیه ویژه‌ای از این باشگاه دریافت کرد.
باشگاه فاینورد به بازیکنان تیم قهرمان خود یک هدیه فوق‌العاده زیبا داد؛ انگشتر قهرمانی.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، در چند هفته اخیر پیشرفت چشمگیری داشته که شاید به خاطر استفاده از یک انگشتر هوشمند باشد.
در یکی از دیدار‌های مردمی با مقام معظم رهبری یکی از جوانان از ایشان انگشتر دست‌شان را برای مجلس خواستگاری‌اش طلب می‌کند.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مسترالمپیا تصاویر جدیدی از خودش منتشر کرده است.
وزیر دارایی سابق رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد شدید از سیاست های نخست وزیر رژیم صهیونیستی ، تاکید کرد: نتانیاهو، اسرائیل را وارد هرج و مرج کامل کرده است.
مقام معظم رهبری به دختر روشندل جشن فرشته ها انگشتر عقیق خود را هدیه دادند.
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق مغازه های نقره فروشی که انگشترهای گران قیمت سرقت می کرد، خبر داد.
رودی گارسیا، سرمربی النصر، مدعی شد فرصتی که کریستیانو رونالدو برابر الاتحاد از دست داد باعث شکست این تیم شد.
وقتی آقامحمدخان قاجار در سال ۱۲۱۱ ه. ق. به تفلیس حمله کرد، احتمالاً نمی‌توانست حدس بزند یکی از دختران مسیحی که با خود به اسارت می‌آورد، در آینده‌ای نزدیک تبدیل به یکی از معتمدان دربارش خواهد شد. «گلبدن خانم» از جمله مسیحیان گرجی بود که در تفلیس به اسارت درآمد و در اختیار خاندان حاجی ابراهیم خان اعتمادالدوله شیرازی قرار گرفت.
یوسف افضلی دوست و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در کتاب «معمار حرم» روایت می‌کند: اومدیم بریم خونه ما، اتفاقی جلوی خونه مون، یه شخص عرب رو که حالا نمی‌دونم؛ عراقی بود یا لبنانی، دید. بغلش کرد و بوسید و شروع کردن باهم عربی صحبت کردن. تو همین اثنا، انگشترش رو از انگشتش درآورد و گذاشت تو دست ایشون. بعد باهم خداحافظی کردن و حاجی اومد تو خونه ما.
انگشتر دارای نماد یوز ایرانی با عنوان "حلقه زرین یوز ایرانی" است.
با انگشتر هوشمند می‌توان، روند کاهش وزن را به دقت رصد کرد. این انگشتر هوشمند یک اپلیکیشن اختصاصی برای ردیابی دائم روند کاهش وزن دارد.
محسن منصوری که امروز به جمع خبرنگاران آمد، انگشتر او با نگین بزرگ عقیق کبودش مورد توجه عکاسان قرار گرفت.
انگشتر قهرمانی لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا به بازیکنان تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز اهدا شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط مرگبار از کوه عظیمیه/ کله پاچه قاتل زن میانسال/ ماجرای عاشقی که دزد شد!/ خدمتکار خانه سارق انگشتر برلیان/ تیراندازی در بیمارستان دامغان/ قتل مرموز استاد دانشگاه/ پادشاه روانی خون به پا کرد!/ رضایت اولیای دم و قبولی در دانشگاه معجزه خداوند بود
خدمتکار خانه سارق انگشتر برلیان
شاکی گفت: من هم برای انجام کاری مجبور به ترک خانه شدم. دو ساعت بعد هم فتانه تماس گرفت و مدعی شد کارش تمام شده و از من خواست تا حقوقش را واریز کنم. من هم پول را پرداخت کردم و زمانی که به خانه آمدم متوجه شدم انگشتر برلیان ۵۰۰ میلیون تومانی‌ام به سرقت رفته است. وقتی دوربین‌ها را بازبینی کردم دیدم زن خدمتکار انگشترم را سرقت کرده است. بعد از آن هر چه با تلفن همراهش تماس گرفتم خاموش بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ