اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب طرح جامع شهرک اعتمادیه تهران خبر داد و گفت: بسرریز جمعیتی تهران در این شهرک پاسخ داده می شود.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: همه دست اندازهایی که بدون تصویب شورای ترافیک در شهرهای استان ایجاد شده‌اند؛ جمع‌آوری شوند.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: همه دست اندازهایی که بدون تصویب شورای ترافیک در شهرهای استان ایجاد شده‌اند؛ جمع‌آوری شوند.
تبریز- رئیس اتاق اصناف کشاورزی مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: با تصویب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، پروانه کسب کشاورزی به عنوان مدرک معتبر شغلی در آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.
شورای تأمین در توجیه تصمیمی که گرفته شده، موقعیت این ورزشگاه در داخل شهر را بهانه کرده و گفته نگران آن است که نتواند «ترافیک» اطراف ورزشگاه را تأمین کند. این در حالی است که نساجی برای اولین بار در لیگ برتر میزبان نیست و پیش‌از‌این، این ورزشگاه با ظرفیت کاملِ تماشاگران میزبانی کرده است. مشخص است که ترافیک نمی‌تواند دلیل کافی باشد؛ به‌ویژه اینکه قبل از تصویب این طرح، شایعه جابه‌جایی میزبانی به شهر ثالث هم وجود داشت. شایعات زیادی است که خبر می‌دهد مسئولان ورزشی از یک سو و شورای تأمین به‌عنوان نهاد اصلی، نگران تجمع تماشاگران در اطراف ورزشگاه هستند و این نگرانی برای آن‌ها وجود دارد که نتوانند جمعیت را کنترل کنند
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تصویب سند طرح جامع مدیریت پسماند در کارگروه مدیریت پسماند استان تهران خبر داد.
مدیر و مربی اسبق تیم‌های ملی ژیمناستیک گفت: رییس هیات استان تهران بودم اما هیچ اطلاعی از اساسنامه تصویب شده در فدراسیون جهانی نداشتم یا من را دعوت نکردند یا مخفیانه کارهایی کرده‌اند.
مشاور رئیس و معاون امور استان‌های حوزه ریاست سازمان حفاظت محیط زیست از تصویب ۵۵ مصوبه محیط زیستی در ۲۲ استان کشور با اعتبار ۶۷۸.۵ میلیارد تومان خبر داد.
معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر نام «شهر جدید هشتگرد» در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز به «مهستان» را که بنا بر پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده (۱۳) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری تصویب شده بود، ابلاغ کرد.
هیات وزیران اساسنامه شرکت عمران شهر جدید تابناک استان فارس را با سرمایه یک میلیارد ریال تصویب کرد.
کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران دورکاری کارمندان دستگاه های اجرایی استان در روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه را تصویب کرد. بر این اساس آیا فردا بانک‌ها و بورس تعطیل است؟
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از تصویب ساخت ۱۰ شهرک جدید در ۴ استان خبر داد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با تصویب کارگروه اضطرار آلودگی هوا این استان برخی کارمندان گروه‌های حساس فردا (دوشنبه) دورکار شدند.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از تصویب ساخت ۱۰ شهرک جدید در ۴ استان خبر داد.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: کلیات الگوی کشت استان مورد تصویب قرار گرفته و اصلاحات و نقطه نظرات اعضا پیرامون برنامه عملیاتی الگوی کشت در یک کارگروه انجام می‌شود.
روز شنبه ۷ آبان‌ماه ناسا گزارشی از تشکیل ابر ۵ کیلومتری گاز متان در جنوب تهران منتشر کرد که پس از بررسی محدوده در تصویر انتشار یافته مشخص شد این آلودگی حدوداً بر فراز مجتمع پردازش زباله آرادکوه تجمع یافته که از سال ۱۳۴۲ مرکز انباشت، زباله‌سوزی و دفن پسماند استان تهران است.
محمدجواد ظریف، استاد دانشگاه تهران: تصویر دانشجوی زندانی، تصویر داشتن حمایت مردمی نیست. اینکه دانشجو در زندان باشد، این حتما تصویری در ذهن دیگران شکل می‌دهد که تصویر قدرت ما نیست و در این شرایط از قدرت بازدارندگی ما کم می‌کند./ جماران
مدیرکل میراث‌فرهنگی تهران گفت: در اولین جلسه کارگروه گردشگری شورای برنامه‌ریزی تهران به ریاست استاندار تهران مصوب شد تا گردشگری کشاورزی با همکاری دستگاه‌های متولی توسعه یابد.
با تصویب هیئت وزیران، اعتبار لازم به منظور مدیریت خشکسالی و تکمیل عملیات پروژه انتقال آب از سد آزاد به شهر سنندج در استان کردستان اختصاص یافت.
با تصویب شورای تأمین استان تهران مجوز حضور هزار تماشاگران بانو برای این بازی داده شد.
معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان محیط زیست گفت: در دور اول سفرهای استانی رئیس جمهوری، ۵۶ مصوبه محیط زیستی با اعتباری بالغ بر ۶۳۱.۵ میلیارد تومان در ۲۱ استان کشور به تصویب رسید.
نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی از تصویب تاسیس استان کرمان جنوبی در هیات دولت خبر داد.
در صورت تصویب شورای تامین استان و اخذ تاییدیه‌های لازم می‌توانند طبق پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های قبلی تا سقف ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه اقدام به بلیت فروشی کنند.
بازخوانی سفر سیزدهم رئیس جمهور و هیئت دولت به قم از تصویب ۱۴۷ مصوبه برای این استان حکایت دارد که پیگیری ها نشان دهنده این بوده تاکنون ۶۴۷ میلیارد تومان از اعتبارات این سفر جذب شده است.
اعتراض به یارانه معیشتی را اعلام کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ