اهواز - استاندار خوزستان گفت: همه دست اندازهایی که بدون تصویب شورای ترافیک در شهرهای استان ایجاد شده‌اند؛ جمع‌آوری شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور در تماس‌های تلفنی با وزیر کشور و استاندار فارس بر بکارگیری همه امکانات درمانی برای مداوای مجروحان و همچنین شناسایی و تعقیب همه عوامل این جنایت تأکید کرد.
در پی حمله تروریستی در حرم شاهچراغ، وزیر کشور ضمن تماس تلفنی با استاندار فارس، دستور پیگیری حادثه و روشن شدن ابعاد و همچنین شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه را صادر کرد.
استاندار تهران از در دستور کار قرار گرفتن طرح انتقال بازار تهران پس از مطالعات کارشناسی خبر داد.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: همه دست اندازهایی که بدون تصویب شورای ترافیک در شهرهای استان ایجاد شده‌اند؛ جمع‌آوری شوند.
معاون اول رئیس‌جمهور از استاندار اردبیل خواست تا با هماهنگی دستگاه های اجرایی، خدماتی و امدادی و بسیج امکانات موجود تمام تلاش خود را برای کمک به آسیب دیدگان به کار ببندد.
استاندار در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: به هیچ وجه اجازه هنجار‌شکنی و رفتار‌های خلاف شرع را در شیراز و استان فارس نخواهیم داد و با عوامل و عناصری که به صورت سازمان یافته در صدد ترویج لاابالی گری و فساد هستند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
وزیر کشور به‌دنبال حمله مسلحانه که به شهادت عضو مجلس خبرگان منجر شد، در تماس تلفنی با استاندار مازندران ضمن دریافت آخرین اطلاعات این حادثه، بر بررسی سریع و همه‌جانبه این موضوع تاکید کرد.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: تمهیدات لازم از جمله تقویت سیل بندها، ذخیره سازی آب شرب و تدارک تانکرهای آبرسانی برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی و… در دستور کار استانداری است.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: هم اکنون حفظ و نگهداشت واحدهای فعال اقتصادی و جلوگیری از غیر فعال شدن آنها و پیگیری برای فعال شدن واحدهای راکد در دستور کار قرار دارد.
رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی، با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان شهرستان خوی بر تسریع در شتاب بخشیدن به منظور تامین سرپناه و اسکان مناسب زلزله‌زدگان شهرستان خوی تاکید کرد.
سمنان- استاندار سمنان گفت: با دستور رئیس جمهور بعد از سال‌ها انتظار، کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان به میراث فرهنگی واگذار شد.
با دستور استاندار گیلان فردا، ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان، تعطیل است.
این معاون استاندار در خصوص علت جرم توسط متهم دستگیر شده گفت: ظاهراً اختلافاتی با مجموعه کاری خودش داشته که دستور جابجایی او را از اهواز صادر کردند و ابلاغ زده بودند که کار خود را از این پس در امیدیه انجام دهد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از برگزاری غیرحضوری کلاس های درس در تمام مقاطع تحصیلی در استان تهران به جز پردیس ،دماوند و فیروزکوه برای فردا دهم دی ماه خبر داد.
استاندار سیستان وبلوچستان گفت: در اتفاقات هشتم مهرماه امسال در زاهدان ۳۵ نفر جان خود را از دست دادند که به دستور رهبر معظم انقلاب، افرادی که در این حوادث بیگناه کشته شدند به عنوان شهید محسوب می‌شوند.
انتشار فیلم و تصاویری از یک شعبه بانک در استان قم که در حال ارائه خدمات به یک خانم با حجاب نامتعارف است و سپس انتشار خبر برکناری رئیس شعبه بانک از سوی استاندار قم خبرساز شد.
رئیس جمهور ضمن تسلیت به خانواده شهدای حمله تروریستی در ایذه، به استاندار خوزستان دستور داد اقدامات دستگاه‌های امنیتی و انتظامی را برای شناسایی و بازداشت عاملان و آمران این واقعه پیگیری کند.
رئیس جمهور ضمن تسلیت به خانواده شهدای حمله تروریستی در ایذه، به استاندار خوزستان دستور داد اقدامات دستگاه‌های امنیتی و انتظامی را برای شناسایی و بازداشت عاملان و آمران این واقعه پیگیری کند.
رشت- استاندار گیلان با اشاره به اینکه باید جلوی خام فروشی تولیدات کشاورزی و صنعتی گرفته شود، گفت: تقویت زنجیره ارزش در دستور کار باشد.
اراک - استاندار مرکزی گفت: ساخت ۴۱ مدرسه در این استان تا پایان سال در دستور کار قرار دارد که از این تعداد ۱۶ مدرسه در هفته دولت و ۹ مدرسه در مهرماه به بهره برداری رسیده است.
با دستور استاندار خراسان شمالی و بر اساس تصمیم کار گروه اضطراری آلودگی هوای استان، فعالیت‌های همه بخش‌های شهرستان‌ها به جز اسفراین در شیفت عصر سه شنبه و چهار شنبه تا پایان وقت اداری تعطیل شد.
استاندار تهران گفت: در طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات می‌خواهیم زمان شروع فعالیت ادارات را ۲ ساعت شناور کنیم به عنوان مثال کارمند از ساعت هفت تا ۹ صبح می‌تواند به محل کار بیاید به شرطی که زمان فعالیت روزانه هشت ساعت کار را رعایت کند.
پیرو دستور استاندار سیستان و بلوچستان و تصمیم اتخاذ شده دفتر مدیریت بحران استانداری، کلیه ادارات شهرستان‌های منطقه سیستان به جز دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، مدیریت بحران فرمانداری‌ها و دستگاه‌های مرتبط با مراودات مرزی تعطیل اعلام شد.
پیرو دستور استاندار سیستان و بلوچستان و تصمیم اتخاذ شده دفتر مدیریت بحران استانداری، در راستای جلوگیری از آسیب به سلامت ساکنان منطقه، همه ادارات شهرستان‌های منطقه سیستان به جز دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، مدیریت بحران فرمانداری‌ها و دستگاه‌های مرتبط با مراودات مرزی تعطیل اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ