بازخوانی سفر سیزدهم رئیس جمهور و هیئت دولت به قم از تصویب ۱۴۷ مصوبه برای این استان حکایت دارد که پیگیری ها نشان دهنده این بوده تاکنون ۶۴۷ میلیارد تومان از اعتبارات این سفر جذب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع مصری از سفر یک وزیر مصری به ترکیه خبر دادند که در نوع خود اولین سفر از ۱۰ سال گذشته تاکنون است.
دبیر شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی گفت: آفریقا معادن و منابع طبیعی و مخازن بکری دارد. کشورهای بزرگی مثل چین در آفریقا سرمایه‌گذاری کردند.
برای کسانی که ادبیات استراتژیک غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها درباره ایران را تعقیب کرده‌اند یک کلیدواژه آشنا وجود دارد با عنوان «شبکه همکار غرب در ایران». آن‌ها مدت‌هاست عقیده دارند و این عقیده خود را پنهان هم نکرده‌اند در این مسیر قطعا به کمک بازوانی در داخل ایران نیاز خواهند داشت، که چندی پیش اندیشکده آمریکایی کاتو در گزارشی مفصل به دولت آمریکا تقویت این جریان در داخل ایران را شدیدا توصیه کرده بود.
علی شریعتی، عضو اتاق بازرگانی ایران و عراق روز پنج‌شنبه در توییتی به نقل از منابع موثق نوشت: «مذاکرات چراغ خاموش تیم فنی حوزه بانکی در یکی از کشور‌های همسایه هم اکنون به طور موفقیت آمیز به پایان رسید؛ یقینا به زودی شاهد گشایش در حوزه ارزی خواهیم بود!» این توییت در حالی منتشر شده که قرار است فردا یکشنبه هیثم بن طارق آل سعید، سلطان عمان طی یک سفر دو‌روزه به ایران بیاید. سفری که ماه‌ها محل بحث و گمانه زنی بود؛ اوایل اسفند ماه بود که علی علیزاده، عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از احتمال سفر سلطان عمان به ایران در آینده نزدیک با موضوع برجام خبر داده بود.
وزیر بازرگانی عراق برای شرکت در یازدهمین نشست کمیسیون مشترک با سوریه امروز به دمشق سفر کرد.
پاتریس اورا می‌گوید که در سال 2006 پس از مصاحبه‌ای سخت با سر الکس فرگوسون، با وجود پیشنهاد لیورپول و اینترمیلان تصمیم گرفت به منچستریونایتد بپیوندد.
وزیر بازرگانی عربستان که به عراق سفر کرده است با نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وزیر بارزگانی عربستان وارد عراق شد و مورد استقبال وزیر برنامه ریزی این کشور قرار گرفت.
دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: در سفر اخیر وزیر امور خارجه عراق، اجازه پرداخت ۵۰۰ میلیون دلار از پول‌های ایران در بانکی‌های عراقی داده شد.
دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: در سفر اخیر وزیر امور خارجه عراق، اجازه پرداخت ۵۰۰ میلیون دلار از پول‌های ایران در بانکی‌های عراقی داده شد.
شاهرود- توران و آذر دو توله یوزی ۱۲ هفته قبل در توران شاهرود و بدون مادر پیدا شدند اما همچنان بحث درباره سرنوشت این دو گربه‌سان ارزشمند نُقل محافل است.
سخنگوی وزارت بازرگانی چین، تعمیق روابط تجاری و اقتصادی با ایران را از دستاوردهای مهم سفر رئیس جمهور به این کشور اعلام کرد.
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین گفت: در سفر رئیس جمهوری ایران به چین عمدتاً مسائل اقتصادی و محیط زیستی پرداخته خواهد شد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
گروه صنعتی ایران خودرو با عبور از تحریم های غرب، از یک سو به شرکای خارجی فهماند که با اراده و همت فرزندان خلاق و توانمند ایران زمین، دیگر پشت هیچ مانعی متوقف نمی شود و همچون آبی روان، مسیر خود را می‌پوید تا به سر منزل مقصود برسد.
وزیر خارجه عمان با ثانی الزیودی وزیر بازرگانی امارات که به مسقط سفر کرده است دیدار و گفتگو کرد.
این بازخوانی یک نمایش نامه دراماتیک از نویسنده‌ای به نام پیمان یوسفی است که به صورت بداهه لحظه‌ای حماسی را روایت می‌کند...
سفیر ایران در روسیه از سفر قریب الوقوع هیات بزرگ تجاری روسیه متشکل از شرکت‌های مختلف تولیدی و تجاری، اتاق‌های بازرگانی و صنعت جمهوری‌ها و استان‌های فدراسیون روسیه به منظور دیدار با همتایان ایرانی خود به کشورمان خبر داد.
کوروساوا می‌گوید: «من با شما موافقم، اما رفتن به هر سفری برای من واقعاً دشوار است. پاهای من درد می‌کند و سفرهای رسمی محدودیتی را بر شما تحمیل می‌کند. شما باید هر چیزی را که برای شما برنامه ریزی شده است بپذیرید. در واقع شما سفر نمی‌کنید. آنها تو را از جایی به جای دیگر می‌برند.» اما کیارستمی قول می‌دهد که سفرش به ایران را آن طور که دوست دارد برنامه ریزی کند، اگر زمانی به این سفر برود؛ که کاملا بعید است با این حال او در مورد ایران کنجکاو است: «مطمئنم فیلمسازان خوب دیگری هم در ایران هستند. با این حال، چیزی که در مورد فیلم‌های شما دوست دارم، سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند. چیزی که من در مورد فیلم های شما دوست دارم سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند.»
نخست وزیر پاکستان، که به دوحه سفر کرده در «میز گرد تجارت و سرمایه گذاری میان قطر و پاکستان» گفت که قطر شریکی قابل اعتماد است و پاکستان از حمایت های قطر قدردانی می کند.
وزیر کار و بازرگانی موریس که در رأس یک هیات سیاسی و اقتصادی به تهران سفر کرده است، امروز با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر کار و بازرگانی موریس که در رأس یک هیات سیاسی و اقتصادی به تهران سفر کرده است، امروز با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
گذشت یک سال از عمر دولت سیزدهم سبب شد تا در مسیر مطالبه گری و پیگیری مسائل مردم پانزدهمین سفر دولت به استان گیلان بازخوانی شده و آخرین وضعیت مصوبات آن پیگیری شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ