«شاید عجیب به نظر برسد که موضوع حجاب زنان در ستاد هاشمی در انتخابات سال ۱۳۸۴ یکی از اصلی‌ترین دلایل برای این باشد که جامعه روحانیت مبارز که اکبر هاشمی‌رفسنجانی شناسنامه آن بود، در رقابت بین محمود احمدی‌نژاد، هاشمی‌رفسنجانی، سکوت کند و از یکی از اصلی‌ترین چهره‌های خود یعنی هاشمی حمایت نکرد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: متأسفانه اصلاح طلبان و دوستان آقای خاتمی همه صف بستند تا در انتخابات از هنجارشکنی در موضوع حجاب به نفع باند و گروه خودشان استفاده کنند.
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: متأسفانه اصلاح طلبان و دوستان آقای خاتمی همه صف بستند تا در انتخابات از هنجارشکنی در موضوع حجاب به نفع باند و گروه خودشان استفاده کنند.
حجت الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: نباید قانون حجاب و عفاف شرطی شود. من این را ندیده ام، ولی شنیده ام که دارد شرطی می‌شود. این نگران کننده است. اگر شرطی شد، فساد دارد و فساد آور است. شرطی یعنی یک عکس بگیرید و بدهید، یک تلفن بزنید و بگویید، ما هم جریمه می‌کنیم. ولی آن‌ها جریمه نمی‌دهند. مگر کسی که قصد کشف حجاب دارد برایش مهم است که یک میلیون یا ده میلیون جریمه بدهد؟! این نکته قابل توجه است.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: اولویت اصولگرایان مشارکت بالا در انتخابات است نه اینکه با مشارکت کم به عرصه قدرت وارد شوند. حتی اگر به ظاهرشکست خوردند ما این امر را هم شکست نمی‌دانیم. ما باید تلاش کنیم که ملت پشت سر نظام قرار گیرند. این امر پیروزی اصولگرایان است. تصاحب قدرت هم از راه درست باید انجام شود، از راه جلب محبت مردم نه اینکه در مسیر حذف دیگران قرار گیریم و به همه برچسب بزنیم.
حجت‌الاسلام مصطفی پور محمدی دبیر شورای عالی جامعه روحانیت مبارز در مصاحبه با روزنامه جوان دیدگاه خود را در باره انتخابات پیش رو بیان کرده است.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه افزایش مشارکت در انتخابات پیروزی همه است، گفت: رویکردمان در انتخابات، مشارکت بالا، تحمل اجتماعی، احترام به دیگران و شنیدن نظرات و نقد یکدیگر است.
جامعه روحانیت مبارز به دنبال دیدار رهبر انقلاب با جمعی از طلاب و مبلغین حوزه‌های علمیه، بیانیه‌ای صادر و بر لزوم گسترش کیفی و کمی تبلیغات دینی و تحقق دغدغه‌های رهبری تاکید کرد.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت:مشارکت بالا برای کشور لازم است، چون دشمنان را دفع می‌کند، لذا باید در انتخابات مشارکت بالا با همه طیف‌ها و سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها شکل گیرد.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت:مشارکت بالا برای کشور لازم است چون دشمنان را دفع می‌کند، لذا باید در انتخابات مشارکت بالا با همه طیف‌ها و سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها شکل گیرد.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت:مشارکت بالا برای کشور لازم است چون دشمنان را دفع می‌کند، لذا باید در انتخابات مشارکت بالا با همه طیف‌ها و سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها شکل گیرد.
جامعه روحانیت مبارز اعلام کرد: تکرار اقدام جنون آمیز و هتک حرمت و اهانت سازمان یافته به ساحت قدسی قرآن کریم با مجوز رسمی و پشتیبانی دولت سوئد، نشان از اوج استیصال غرب است.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پیامی رحلت عالم جلیل القدر حضرت حجت الاسلام حاج شیخ محمد رضا آشتیانی را تسلیت گفت.
سال‌هاست که اقتصاددانان نسبت به وضعیت اقتصادی و شاخص‌های آن هشدار‌های لازم را داده‌اند و بیان شده است که تحریم‌ها چه بلایی می‌تواند بر سر اقتصاد بیاورد، اما تصمیم‌گیران اصلی این موضوع را باور ندارند و سخن از خودکفایی می‌گویند.
عضو جامعه روحانیت مبارز مدیریت با درایت و کیاست را از جمله شاخصه‌های رهبر انقلاب دانست و گفت: اینکه ایشان با این ویژگی ها کشور را مدیریت می کند جای تقدیر دارد.
محمدتقی رهبر عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: مسائل فرهنگی مثل حجاب به نوع منطقی باید اصلاح شوند. مثلاً در دانشگاه به دانشجویان باحجاب امتیاز ویژه‌ای داده شود.
عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: مسئله معیشت مردم مسئله‌ای فوری است که حتماً باید فکر عاجلی کرد تا هر چه سریع‌تر خیال مردم راحت شود. مسائل فرهنگی مثل حجاب به نوع منطقی باید اصلاح شوند. مثلاً در دانشگاه به دانشجویان باحجاب امتیاز ویژه‌ای داده شود و کسانی را هم که رعایت نمی‌کنند، هدایت کنیم.
عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به فرمان عفو اخیر رهبری، گفت: این اقدام بر اساس دستور "اشداء علی الکفار و رحماء بینهم" یعنی ایجاد محبت درونی، جلب قلوب، هدایت افراد و رعایت کرامت افرادی که بازگشتی به سمت مسیر ولایت دارند، انجام شد و از این جهت کار بزرگی بود.
محمدجواد لاریجانی رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی می‌گوید: ۴ هفته پیش خانم کلینتون یک سخنرانی داشت، کلینتون یکی از تاثیرگذاران در سیاستگذاری دموکراتیک در آمریکا است در اظهارات اخیرش گفته است باید تماسمان را با جامعه روحانیت در ایران بیشتر کنیم و به آن‌ها بگوییم که شما نترسید ما اصلاً قصدی برای اسلام نداریم فقط شما بر اعمال برخی از احکام اسلامی در ایران اصرار نکنید.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: اقدام دولت فرانسه در توهین به مقدسات مسلمانان خلاف حقوق بشر است.
حجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: باید در کنار اینکه درباره حجاب حساسیت زیادی نشان می‌دهیم، به اعتیاد، به گرانی، به بالا رفتن سن ازدواج هم حساسیت نشان بدهیم، تا مردم نگویند، مسئولان مشکلات اصلی را رها کرده‌اند و فقط به روسری زنان گیر می‌دهند.
آیت الله محسن مجتهد شبستری در تمام ادوار مجلس خبرگان رهبری از طرف مردم استان آذربایجان شرقی به نمایندگی برگزیده شد و تا هنگام رحلت این سمت را بر عهده داشت. وی در سال ۱۳۷۳ از طرف مقام معظم رهبری به عنوان امام جمعه تبریز برگزیده شد. وی هم‌چنین عضو شورای مرکزی جامعهٔ روحانیت مبارز تهران بود.
رئیس جامعه روحانیت مبارز خطاب به اعضای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در مقابل ضعف‌ها و کاستی‌ها، مسئولانه موضع بگیرید و از هر گونه افراط و تفریط، بزرگنمایی و بی تفاوتی بپرهیزید.
رئیس جامعه روحانیت مبارز در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله ناصری گفت: ایشان پیشگام در ساماندهی فعالیت‌های خیر و عام المنفعه بود.
در روز‌هایی که اخبار مربوط به تغییر قیمت کالا‌های اساس، واریز یارانه معیشتی و دهک بندی‌های هزینه‌های در صدر اخبار اقتصادی قرار دارد، به یک تصمیم حمایتی دولت از بخش قابل توجهی از مردم کمتر توجه شد و آن تصمیمی مهم برای مشکل مستاجران در فصل جابجایی بود؛ سیاستی که همان نسخه دولتمردان گذشته برای اجاره نشین هاست.
اکرمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر خانمی در خیابان خودش را عرضه بکند هیچ راننده و عابر پیاده‌ای نمی‌تواند چشمانش را کنترل کند و خود به خود تصادف می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ