محمدتقی رهبر عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: مسائل فرهنگی مثل حجاب به نوع منطقی باید اصلاح شوند. مثلاً در دانشگاه به دانشجویان باحجاب امتیاز ویژه‌ای داده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه باید در مشکلاتی که مردم در اقصی نقاط کشور دارند، پناهگاه همه مردم باشد و مشکلات آن‌ها را مطالعه، مطالبه و پیگیری کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه باید در مشکلاتی که مردم در اقصی نقاط کشور دارند، پناهگاه همه مردم باشد و مشکلات آن‌ها را مطالعه، مطالبه و پیگیری کند.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم بزرگداشت علامه فقید شیخ عفیف نابلسی در ضاحیه بیروت به نقش مخرب آمریکا در منطقه و افزایش رنج ملت‌های منطقه پرداخت.
حمید بابازاده، مربی و بازیکن سابق استقلال، به دفاع از عملکرد شاگرد قدیمی خود پرداخت.
قم- رئیس قوه قضائیه با تأکید بر لزوم امید افزایی در جامعه تصریح کرد: همه مشکلات را نمی‌توان به پای دشمنان گذاشت و باید در نتیجه اقدامات ما، امید در جامعه تقویت شود.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: اگر همه به عاقبت رفتار، گفتار و کردار خود بیاندیشند شاهد این حجم از مشکلات نخواهیم بود، بسیاری از مشکلات در جامعه به دلیل این است که به عاقبت کار خود نمی‌اندیشیم.
قانون حمایت خاصی از دختران قربانی کودک فروشی نمی‌کند. خلاء‌های قانونی، زمینه ساز همه این مشکلات می‌شود. سران و قانونگذاران مدام تبلیغ ازدواج و فرزندآوری را انجام می‌دهند، اما هیچ حمایتی از دختران کم سن و سال نمی‌کنند. مواد قانونی باید دختران را از ازدواج‌های اجباری در سنین پایین نجات دهد.
مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی به جماران گفت: ما باید دو مشکل را حل کنیم؛ یک، باید وحدت و انسجام داخلی را اصلاح کنیم و از اقلیت و غیر خواص بودن بیرون بیاییم و بر اساس کارشناسی عمل کنیم و دیگری اینکه با دنیا آشتی کنیم. اگر در این وضعیت این مسأله را حل نکنیم مشکل برطرف نخواهد شد.
مشکلات عدیده مالی استقلال ملاثانی یکی از سوژه های اصلی این تیم است.
فرانک لمپارد، سرمربی جدید چلسی، بعد از شکست 1-0 مقابل وولوز در اولین بازی‌اش به عنوان سرمربی موقت چلسی گفت چلسی مشکلاتی دارد و او انتظار ندارد که همه مشکلات تیم یک‌شبه حل شود.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در آستانه بازی تیمش با هلاس ورونا گفت یوونتوس در جام حذفی و لیگ اروپا شانس قهرمانی داشته و در سری آ هم با وجود کسر امتیاز می‌تواند به رتبه‌های بالا برسد.
مسئله اصلی و محوری کشور در سال جاری نیز، اقتصاد است. البته این به معنای نبود مشکل در بخش‌های دیگر نیست. در کشور مشکلات گوناگونی در زمینه‌های فرهنگی و سیاسی وجود دارد اما اگر دولت و مجلس و فعالان اقتصادی و گروه‌های مردمی جوان و پرانگیزه تمام تلاش خود را برحل مشکلات مردم قرار دهند، بسیاری از مسایل دیگر نیز حل خواهند شد.
حمد المنتشری، ستاره سابق الاتحاد جده تاکید کرد که مشکلات فعلی الهلال در شخصیت و بی انگیزگی رامون دیاز، سرمربی این تیم خلاصه می‌شود.
رهبرانقلاب در مراسم روز درختکاری فرمودند: مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند و عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند.
این وظیفه همه ما است که در برابر خطا‌ها و ضعف‌ها سکوت نکنیم و نظرات اصلاحی خود را بدهیم. این رفتار شکنندگی را بیشتر می‌کند. با این نیرو‌های مدیریتی، با این رسانه ناکارآمد، با این شکاف سیاسی و نبود چشم‌انداز، راه به جایی برده نخواهد شد. این‌گونه یکدندگی در برابر وضعیت جاری شکننده است و هر لحظه آبستن رویدادی است. باید ثبات و پایداری را جایگزین آن کرد.
آقای شهردار! کمترین توقع ما این است که مشکلات ریز پایتخت را درشت ببینید و برایشان فکر چاره‌ای کنید. علاوه بر این بد نیست به عنوان مدیر شهری روز‌هایی را با همراهی انصار و رسانه‌ها پا درشهر بگذارید و مشکلات ریز این کلانشهر را از نزدیک ببینید و درجریان سختی‌هایی که بر پایتخت‌نشینان می‌گذرد، قرار بگیرید.
با توجه به مشکلات مربوط به ویزا، این احتمال وجود دارد که همه فرنگی‌کارانی که شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارند در اولین رقابت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی محک بخورند.
سازنده آیفون اخیراً برنامه Home را معرفی کرده است که برای عملکرد بهتر همه چیز خانه طراحی شده است. در واقع اپلیکیشن Home ابزار اپل برای کنترل تمام وسایل خانه هوشمند شما در زیر یک سقف است. برای احساس مزایا، همه دستگاه‌های داخل Home باید به آخرین نسخه به‌روزرسانی شوند. اما افرادی که سعی کرده‌اند این کار را انجام دهند ظاهراً با مشکلاتی مواجه شده‌اند. در میان آن‌ها اپ گیر کرده است که می‌گوید: «به‌روزرسانی یا پیکربندی».
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید تشکل‌هایی در کشور شکل بگیرد که دارای اساسنامه و مرامنامه بوده و این تشکل ها برای حل مشکلات در حوزه های مختلف نظیر سیاست خارجی، اقتصاد، انرژی و سایر بخش‌ها برنامه، نظریه و ایدئولوژی داشته باشند.
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید تشکل‌هایی در کشور شکل بگیرد که دارای اساسنامه و مرامنامه بوده و این تشکل ها برای حل مشکلات در حوزه های مختلف نظیر سیاست خارجی، اقتصاد، انرژی و سایر بخش‌ها برنامه، نظریه و ایدئولوژی داشته باشند.
پارادوکس تلخ این روز‌ها این است که پیچیده‌ترین مسائل بحران‌ساز اقتصادی و اجتماعی در دوره ضعیف‌ترین دولت و مجلس دست‌کم در چهار دهه اخیر رخ داده که حتی نشانی از درک اهمیت و ابعاد این مسائل دیده نمی‌شود.
"خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران" به عنوان یک نهاد جدید که می‌خواهد مرکزی برای نقد و تحلیل در دانشگاه تهران با حضور اساتید رشته‌ها و تخصص‌های مختلف از رویکردهای فکری و سیاسی متفاوت باشد، رسماً با حضور ۹۰ استاد دانشگاه تهران شکل گرفت و با برگزاری اولین جلسه آن که با ارائه دیدگاه‌های ۲۰ نفر از دانشگاهیان دانشگاه تهران همراه بود
علی‌محمد نمازی گفت: تا الان همه مشکلات ذیل تحریم‌ها پوشش داده می‌شد و حالا مدیریت اقتصادی جلو می‌آید و همه عملکرد اقتصادی دولت را قضاوت می‌کنند و به نوعی عملکرد اقتصادی دولت زیر ذره‌بین می‌رود.
انتقال توده گرد و غبار از مرزهای غربی به ایران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ