به گفته محققان، بیش از نیمی از افراد، که در بخش‌هایی از کشور‌های توسعه‌یافته زندگی می‌کنند، گزارش داده‌اند که در طول هفته به اندازه کافی نمی‌خوابند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از سه سال حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادر فنی تیم فوتبال گل‌گهر، حالا یک مربی یونانی این تیم را در لیگ برتر هدایت خواهد کرد.
مطالعات علمی نشان داده‌اند که ترکیبات شیمیایی و گیاهی موجود در رزماری از چشم‌ها در برابر دژنراسیون ماکولا و دیگر بیماری‌های چشم محافظت می‌کند. علاوه بر این، خاصیت ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی رزماری هم باعث می‌شود که دمنوش رزماری به یکی از بهترین دمنوش‌ها برای محافظت از سلامت بینایی تبدیل شود.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: طراحی یک سناریو مستلزم آشنایی با کلیت کتاب و رشد صلاحیت حرفه‌ای معلم است.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: طراحی یک سناریو مستلزم آشنایی با کلیت کتاب و رشد صلاحیت حرفه‌ای معلم است.
شکل بینی بز دمشقی سبب شده که لقب بولداگ دنیای بز‌ها را به این حیوان بدهند. شاید به نظر بسیاری قیافه بز دمشقی عجیب و حتی ترسناک باشد، اما برای بسیاری معنای زیبایی است. یک بز دمشقی سال ۲۰۰۸ در یک رقابت در ریاض عنوان «زیباترین بز» را از آن خود کرد.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: عدم آشنایی نیکبخت با علوم نوین کشاورزی و نداشتن ایده، بنده را نسبت به توانایی وی به عنوان یک وزیر خلاق، نوآور و تحول آفرین دچار تردید می‌کند.
متأسفانه عدم آشنایی بسیاری از خانواده‌ها با روش‌های مواجهه با استرس و اضطراب موجب شده است تا این پدیده‌های طبیعی به یک اختلال و بیماری در کودک منتهی شود.
فیبر یک غذای جادویی است که فقط برای یبوست موثر نیست. فیبر به کاهش کلسترول کمک کرده، خطر بیماری قلبی را کاهش می‌دهد و به کاهش بیماری‌های دیگری مانند سرطان روده بزرگ کمک می‌کند.
قوی‌ترین نسخه الترا، تیپ الترا R بوده که ۹۰۵ اسب‌بخار قدرت و ۹۸۵ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.الترا در نسخه‌های عادی و S پس از هربار شارژ قادر است ۶۰۰ کیلومتر مسافت را طی کند.
کوک یکی از هشت نفری بود که به عنوان بخشی از بیست و یکمین دسته‌ی فضانوردان ناسا در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد. پس از دو سال آموزش، او به یک فضانورد تمام عیار تبدیل شد.
از قهرمانی جام حذفی فرانسه تا بلژیک و برزیل و البته سلطان قهرمانی‌های لیگ ایران؛ یحیی گل‌محمدی مجموعه بازیکنانی را در اختیار دارد که جام گرفتن با آنها عجین شده است.
طب سنتی راهکار‌های مختلفی در استفاده از دارو‌های گیاهی و دمنوش برای کاهش استرس دارد. تهیه کردن دمنوش ضمن این‌که یک روش ساده است، در صورتی‌که تکرار شود و استمرار داشته باشد بسیار اثر بخش است و می‌تواند استرس و اضطراب را کنترل کند.
شاید غیرمنتظره‌ترین اتفاق ممکن در هفته هجدهم بازی کردن احمد گوهری مقابل آلومینیوم اراک بوده باشد.
کاموف ۵۲ با پروانه‌های اصلی خاصش و بیشینه وزن برخاست ۱۲ تن می‌تواند به حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت برسد و ۴۶۰ کیلومتر برد عملیاتی دارد. این پرنده تهاجمی یک توپ ۳۰ میلی‌متری مجهز است و میزان قابل توجهی سلاح در زیر چهار جایگاه نصب شده زیر بالچه‌هایش حمل می‌کند.
ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، از تلاشش برای داشتن رابطه خوب با بازیکنان این تیم و کمک به بهبود عملکرد آنها صحبت کرده است.
لایحه بودجه کل کشور شامل منابع و مصارف و به عبارتی دخل و خرج دولت در یک سال است که شامل حقوق و دستمزد کارکنان ، امور رفاه اجتماعی و همچنین مباحث مربوط به امور عمرانی، تولیدی، درمانی، سلامت، آموزشی و امنیتی است.
به عنوان یک قاعده، هواپیماهای جنگ الکترونیک هیچ سلاح تهاجمی را حمل نمی‌کنند و عملکرد ضربتی را انجام نمی‌دهند.
جام حذفی تا به این لحظه شگفتی خاصی نداشته، اما دو تیم لیگ برتری را در گرداب خود غرق کرده است.
پیروزی تراکتور مقابل استقلال، مهمترین اتفاق این هفته لیگ برتر بود که یک چهره جدید را به فوتبال ایران معرفی کرد: پاکو خمس.
تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی در حالی از سوی نشریه مارکا اعلام شده که مراکش و کرواسی بیشترین نماینده را آنجا دارند.
سه داور زن برای اولین مرتبه در تاریخ جام‌های جهانی قضاوت در مهم‌ترین فستیوال فوتبالی جهان را تجربه خواهند کرد و البته آنها با حضورشان چیزهای متفاوتی نسبت به گذشته به این جام وارد می‌کنند.
با همکاری وزارت خانه های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و آموزش و پرورش ،پویش یک کلاس-یک تور با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ سفر و ظرفیت‌های گردشگری کشور راه‌اندازی شده است.
زن خانه‌دار یک وظیفه معین ندارد بلکه مجموعه‌ای وظایف از مدیریت امور داخلی خانه تا برنامه‌ریزی‌های خانواده را بر عهده دارد. همه مشاغل ساعت کاری مشخصی دارند، اما زنان خانه‌دار تمام‌روز مشغول کار‌های خانه هستند.
ملک مشاع ملکی است که دارای چند مالک باشد و به نوعی به صورت مشترک مالکیت آن مال را داشته باشند. حال اگر هر یک از شرکا بخواهد این مالکیت مشترک تقسیم شود، لازم است از اداره ثبت محل وقوع ملک، افراز آن را بخواهد و اگر ملک، غیرقابل افراز تشخیص داده شد، می تواند از دادگاه فروش آن را تقاضا کند.
این احتمالاً تجربه آشنایی است که موسیقی را بارها شنیده‌اید یا فیلمی را بارها دیده‌اید و با آن حس خوشایندی دارید. آیا تنها نوستالژی باعث چنین تجربه‌ای می‌شود یا دلایل دیگری وجود دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ