متأسفانه عدم آشنایی بسیاری از خانواده‌ها با روش‌های مواجهه با استرس و اضطراب موجب شده است تا این پدیده‌های طبیعی به یک اختلال و بیماری در کودک منتهی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک جوان سپاهان اصفهان از ابتدای بازی امروز مقابل ذوب آهن اضفهان در ترکیب تیمش قرار گرفت.
بسیاری از ساختمان‌های ناایمن بدون مجوز و پروانه و با کمترین نظارت استاندارد ساخته شده اند. برخی از افراد سودجو بدون توجه به موانع قانونی اقدام به ساخت و ساز می‌کنند و در نتیجه تعداد ساختمان‌های بی کیفیت در سطح شهر کم نیست. در مرحله پس از ساخت، وقتی شهرداری برای تخریب ساختمان‌های ناایمنی که مجوز‌های لازم را ندارند، وارد عمل می‌شود، نه تنها قدرت کافی ندارد، بلکه از حمایت قانونی و قضایی برخوردار نیست. بسیاری از گروه‌هایی که ساخت و ساز بدون مجوز انجام می‌دهند نیز دست به مقابله با قانون می‌زنند و راه‌های دور زدن قانون را یاد گرفته اند.
اداره سبک‌ها و رشته‌های رزمی در ایران درحالی سال‌هاست به چالش جدی ورزش کشور تبدیل شده که در این رشته‌ها جوانان و علاقمندان پرشماری فعالیت می‌کنند اما هیچ وقت به آنها توجه رسمی نشده است.
اداره سبک‌ها و رشته‌های رزمی در ایران درحالی سال‌هاست به چالش جدی ورزش کشور تبدیل شده که در این رشته‌ها جوانان و علاقمندان پرشماری فعالیت می‌کنند اما هیچ وقت به آنها توجه رسمی نشده است.
به هرحال فکر می‌کنم نزدیک یک ساعت نزد آقای صدر بودم و برایم جالب بود که ایشان پشت میز ننشستند. از قلم من خیلی تعریف کردند. گفتند من مقالات شما را خوانده‌ام. چه قدر زیباست، من افتخار می‌کنم که شیعه چنین کسانی دارد. اینکه چقدر خوب درباره ولایت و امام حسین (ع) نوشته‌اید. ما به شما احتیاج داریم. ما با شما قرارداد می‌بندیم...
یکی از بزرگ‌ترین نشانه‌های هشداردهنده در یک رابطه عاطفی زمانی است که طرفین رابطه نکات مثبت باهم بودن شان را به کلی فراموش می‌کنند. در یک رابطه عاطفی وقتی طرفین زمان زیادی را در کشمکش و ناراحتی سپری می‌کنند، دیگر نمی‌توانند به یاد آورند زمانی که عاشق همدیگر بودند.
زمان درست غذا خوردن یکی از نکات مهمی است که به آن بی‌توجهی می‌شود.
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری خوزستان نسبت به بی‌توجهی هیات استان به شدت گله‌مند است و گفت: وقتی به شوخی از آن ها نامه خروج از استان خواستم با روی گشاده و باز به من این نامه را دادند و بعد هم گفتند صدای موضوع را در نیاور.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: وقتی فرآیند چرخه انتخابی تیم ملی مشخص است حضور کمیته فنی در مسابقات بی‌اثر خواهد بود.
ضرغامی گفت: وقتی خانه عامری‌ها در کاشان پلمب می‌شود در حالی که گردشگر خارجی در این هتل اقامت داشته و افراد زیادی اتاق‌های آن را رزرو کرده اند، این افراد پس از پلمب کردن آواره خیابان‌ها می‌شوند و با چنین کاری ضربه مهلکی به صنعت گردشگری کشور وارد می‌شود. پلمب کردن مکان‌های اقامتی به‌دلیل بی حجابی راهکار نیست. اگر من چنین جمله‌ای را می‌گویم برخی‌ها اینطور تبلیغ می‌کنند که ضرغامی مخالف حجاب است! اما تنها هدف و منظور من این است که پلمب کردن راهکار مقابله با بی‌حجابی نیست.
مستندساز و تاریخ‌پژوه نوشت: ساواک پیشنهاد داده در کنار مراسم ماه محرم و جهت «ترغیب به شاه‌دوستی» نذری داده شده و «با تهیه نوار و فیلم و عکس از طریق وسایل ارتباط جمعی تبلیغات شایسته بعمل آید»، ولی شاه ضمن موافقت با «اطعام مساکین» برخلاف نظر تبلیغاتی ساواک خواسته «بی سروصدا اقدام شود»
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: جای تأسف دارد وقتی کسی می‌خواهد یک ساختمان بخرد به همه چیز به جز مساله ایمنی ساختمان توجه می‌کند.
کافی است شهروندی در تهران قصد تردد با اتوبوس در شهر را داشته باشد، با صفی از جمعیت در ایستگاه‌های بی آر تی روبرو می‌شود.
عکس‌های ارسالی از تمرین هوادار نشان می‌دهد که ساکت الهامی حضوری کاملا فعال در میان بازیکنان این باشگاه تهرانی دارد.
یکی از رایج‌ترین مشکلات سخت افزار‌ها که به تعمیر احتیاج پیدا می‌کند، مربوط به باتری است. بی‌توجهی کردن در نگهداری از باتری نه تنها باعث عملکرد ضعیف سیستم می‌شود، بلکه می‌تواند به سخت‌افزار‌های مجاور خودش هم آسیب وارد کند. به‌طور مثال حرارتی که از یک باتری معیوب تولید می‌شود می‌تواند باعث سوختن یا وارد شدن آسیب‌هایی جدی به دیگر قطعات الکترونیکی مجاور آن شود.
درسال ۲۰۲۲ عملیات های مسلحانه در کرانه باختری رشد بی سابقه ای داشت تا جایی که دوایر امنیتی اسرائیلی با هشدار درباره پیوستن کرانه باختری به غزه و یکپارچه شدن مقاومت درفلسطین، اعلام خطر کردند.
زمانی که افراد هم چاقی و هم بی اختیاری ادرار دارند، اغلب به کاهش وزن تشویق می‌شوند. تحقیقات نشان می‌دهد وقتی افراد مبتلا به چاقی شدید تحت عمل جراحی کاهش وزن قرار می‌گیرند، می‌تواند مشکلات مثانه آنها- حداقل در دو سال اول- کاهش یابد.
کمبود روحیه کارمندان و عدم انگیزه در آن‌ها منجر به کاهش بهره وری، ناتوانی در غلبه بر چالش ها، بی علاقگی و ارائه خدمات ضعیف به مشتریان خواهد شد. وقتی کارمندان انگیزه‌ای نداشته باشند، حداقل تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند یک روز کاری را پشت سر بگذارند.
بی تردید لیونل اسکالونی در رسیدن آرژانتین به فینال جام جهانی نقش مهمی داشته اما نمی توان از کار درخشان کادر فنی او نگفت. شاید نقطه عطف آلبی‌سلسته روزی بود که مسی در اردوی آرژانتین تنبیه شد.
احسان اردکانی گفت: وقتی مدیر یا مسئولی مثل عموم مردم زندگی نمی‌کند و حقوق بالای پنجاه میلیون تومانی می‌گیرد قدرت درک بی پولی و اجاره نشینی را ندارد.
مهاجم تیم هوادار با اشاره به گل بی‌اثرش مقابل سپاهان، مدعی است که نمایش برتری را برابر حریف به اجرا گذاشته بودند.
مسابقه عجیب و تلخ محسن نژاد، باعث ایجاد سوال بزرگی برای علاقه‌مندان به کشتی شده است؛ چرا زمانیکه او با هشت امتیاز پیش بود، مبارزه تمام نشد؟
ادامه درگیری و بی نظمی در سالن مسابقات کشتی در شرایطی است که مشخص نیست سازمان لیگ فدراسیون کشتی چه برنامه‌ای برای جلوگیری از این اتفاقات تلخ داشته است.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: فرد وقتی خرید می رود می فهمد پولش خیلی بی ارزش شده است و این وضعیت متأسفانه ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ