جام حذفی تا به این لحظه شگفتی خاصی نداشته، اما دو تیم لیگ برتری را در گرداب خود غرق کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل‌گهر سیرجان با گل احمدرضا زنده روح از روی نقطه پنالتی از حریف اهوازی خود پیش افتاده است.
تصاویری از گل‌های به ثمر رسیده در هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال ایران در سالهای اخیر را مشاهده می‌کنید.
نکاتی وجود دارد که می‌تواند باعث تعویق هفته نخست لیگ بیست و سوم شود و مطابق اطلاعات به دست آمده فدراسیون فوتبال به صورت تلویحی با درخواست این ۱۰ باشگاه لیگ برتری موافقت کرده است.
اسامی بازیکنان ۱۰ تیم لیگ برتری در فهرست تیم ملی دیده نمی‌شود.
دیدار برگشت بایر لورکوزن و آاس رم در نیمه نهایی لیگ اروپا با تساوی بدون گل به پایان رسید و جالوروسی به لطف برتری ۱-۰ در دیدار رفت راهی دیدار نهایی شد.
طالب ریکانی کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آخرین بازی این تیم در فصل جاری لیگ برتر را از دست داد.
رم در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا با یک گل برابر لورکوزن به برتری رسید.
دیدار‌های هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر با پیروزی تیم منچستریونایتد ادامه پیدا کرد.
رئال مادرید با اختلافی فاحش صدرنشین جدول لیگ قهرمانان در تمامی دوران است. حضور دو تیم از پرتغال بین ۱۰ باشگاه برتر جالب است و سه تیم از انگلیس دیده می‌شود
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان در دقیقه ۹۶ با برتری زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان در دقیقه ۹۶ با برتری زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.
تیم خانه بسکتبال اسدآباد با انگیزه صعود به لیگ برتر و با کسب پیروزی‌های امیدبخش به همراه پنج تیم برتر دیگر در جمع شش تیم برتر و صعودکننده به مرحله دوم پلی آف لیگ دسته اول بسکتبال کشور قرار گرفتند و تکلیف ۱۰ تیم دیگر این مرحله هفته آینده با برگزاری دیدارهای برگشت گروه‌های دیگر مشخص خواهد شد؛ خانه بسکتبال اسدآباد با حضور در جمع ۱۶ تیم برتر مرحله دوم پلی آف به دنبال صعود به دور بعدی است.
تیم فوتبال پرسپولیس تنها ۱۰ امتیاز دیگر برای رسیدن به رکوردی دیگر در فوتبال باشگاهی ایران نیاز دارد.
در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال تیم‌های پیکان تهران، راه‌یاب ملل مریوان، شهداب یزد، هورسان رامسر، گیتی‌پسند اصفهان، ایفاسرام اردکان و پاس گرگان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.
هفته‌ی هفتم لیگ برتر فوتبال زنان ایران با پیروزی پُر گل سه تیم مدعی شهرداری، خاتون و سپاهان در برابر حریفانشان پیگیری شد.
تیم‌های شهرداری گنبد و ایفاسرام اردکان در جدالی خانگی و پنج سته موفق به شکست حریفان خود در هفته نهم لیگ برتر مردان شدند.
لیورپول که در دو دیدار قبلی برابر سیتی و وستهام در لیگ برتر پیروز شده بود، به دنبال کسب سومین برد پیاپی بود، ولی برابر تیم قعرنشین حرفی برای گفتن نداشت تا نتایج سینوسی این تیم در فصل جاری ادامه داشته باشد.
پانزدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال زنان ایران، فردا رأس ساعت ۱۴ با حضور ۱۰ تیم برتر از سراسر ایران و انجام سه دیدار به طور رسمی آغاز خواهد شد.
در حالی‌که سال‌های گذشته لیگ برتر زنان با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شد، قرار است امسال این لیگ با حضور ۱۰ تیم پیگیری شود.
در حالی که سال‌های گذشته لیگ برتر زنان با حضور ۱۲ تیم برگزار میشد، قرار است امسال این لیگ با حضور ۱۰ تیم پیگیری شود.
شاگردان احمد جمشیدیان به برتری پُر گل مقابل چوکا تالش رسیدند.
دروازه بان تیم ضمک در لیگ یک عربستان گل تاریخی به ثمر رساند و شبکه‌های اجتماعی را شعله ور کرد. در حالی که دروازه بان الجزایری توپ را از محوطه جریمه تیمش به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ به زمین برخورد کرد و بر فراز دروازه بان باشگاه الطائی به پرواز درآمد تا وارد دروازه شود و همه را بهت زده کرد. مصطفی زغبه با این گل تماشایی درصدر توییتر عربستان قرار گرفت و این دیدار با برتری تیمش با دو گل به پایان رسید تا ضمک با ۱۰ امتیاز چهارم شود.
۱۰ بازیکن برتر لیگ بسکتبال NBA برای فصل ۲۰۲۳ - ۲۰۲۲ مشخص شد.
۱۰ بازیکن برتر لیگ ایران در بیست و یکمین دوره مشخص شدند که سعید صادقی از گل‌گهر سیرجان با ۱۴پاس گل و ۸ گل زده، بیشترین امتیاز را جمع کرده است. او اکنون از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ