کوک یکی از هشت نفری بود که به عنوان بخشی از بیست و یکمین دسته‌ی فضانوردان ناسا در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد. پس از دو سال آموزش، او به یک فضانورد تمام عیار تبدیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تور فناورانه به منظور تعامل متخصصان و نخبگان با صنعتگران و فناوران و بازدید از نمایشگاه صنعت خودرو در تاریخ ۲۳ و ۲۴ مرداد‎‌ماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
کم‌توجهی کاربران در به‌روزرسانی آنتی‌ویروس و سیستم عامل باعث آلوده شدن سیستم‌ها به بدافزار‌ها می‌شود که از بین رفتن اطلاعات ذخیره‌شده را در پی دارد.
نگاهی ویژه خواهیم داشت به مردان قدرت‌طلب تیم‌های لیگ‌برتری که برخی از آن‌ها برای تصاحب تاج‌وتخت و تعدادی دیگر برای شگفتی‌ساز راهی آوردگاه بزرگ می‌شوند
کارگاه آشنایی رایزنان اقتصادی در حال اعزام وزارت امورخارجه با زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور در محل خانه نوآوری و فناوری ایران برگزار شد.
ماست حاوی آب است که البته خیلی‌ها راغب به مصرف آن نیستند. این در حالی است که این مایع حاوی پروتئین، ویتامین ب ۱۲ و فسفر است. پس ماست را با آب موجود در آن مخلوط کنید و از حرارت دادن آن با غذا‌ها نیز اجتناب نمایید، چون باکتری‌های مفید موجود در آن، در اثر حرارت از بین می‌روند.
مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از فصل 25-2024 با تغییرات اساس مواجه می‌شود.
وزیر دولت پاکستان در امور ارتباطات و فناوری اطلاعات با ظرفیت کسب و کارهای نوپا و اینترنتی ایران آشنا شد.
مطالعات علمی نشان داده‌اند که ترکیبات شیمیایی و گیاهی موجود در رزماری از چشم‌ها در برابر دژنراسیون ماکولا و دیگر بیماری‌های چشم محافظت می‌کند. علاوه بر این، خاصیت ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی رزماری هم باعث می‌شود که دمنوش رزماری به یکی از بهترین دمنوش‌ها برای محافظت از سلامت بینایی تبدیل شود.
زرده تخم مرغ یکی از معدود خوراکی‌هایی است که در صورت هضم کامل در فرد سالم تبدیل به خون مفید و معتدل می‌شود بدون این که تغییری در گرمی، سردی، تری یا خشکی بدن بدهد، البته به شرطی که بیش از حد حرارت نبیند و سفت نشود.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، ارزش دلاری بورس چقدر شد؟، پیش بینی قیمت طلا فردا ۱۱ تیر ۱۴۰۲ ، پیش‌ بینی بورس فردا ۱۱ تیر ۱۴۰۲ | روند بازار تغییر خواهد کرد؟، مجمع کاما ۱۴۰۲ | چه میزان سود تقسیم شد؟، آشنایی با صندوق های طلا + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات یکی از مسابقات لیگ دسته سوم حکم داد که یکی از احکام به ستاره آشنای استقلالی است.
علی علیزاده برای اولین در یک تورنمنت تیم ملی را همراهی می‌کند و امیدوار است فرصت بازی هم به او داده شود.
سعید فتاحی که به تازگی به عنوان قائم مقام باشگاه مس رفسنجان انتخاب شده مامور مذاکره با محمد ربیعی است.
ناصرخان پس از گذراندن دوره فنی اتومبیل در ایالت‌های میشیگان و پنسیلوانیای امریکا و آشنایی با نحوه آزمون فنی و رانندگی و اخذ گواهینامه اتومبیل‌رانی به ایران باز می‌گردد و با سمت کاردان فنی وارد نظمیه می‌شود. او در فروردین ۱۳۰۷ شمسی در ۲۵ سالگی نخستین گواهینامه رانندگی را به نام خودش صادر می‌کند.
این گونه از عنکبوت برای اولین بار از میان نمونه‌های قدیمی‌تری که در مجموعه موزه کوئینزلند در اوایل و اواسط قرن بیستم جمع‌آوری و نگهداری می‌شدند، شناسایی شد.
اولین بار یکی از زنان‌های محله قدیمی دیده بود. باورش نشده و رفته بود از نزدیک زل زده بود به چهره و چشم‌های آفاق‌الدوله و بعد یکباره جا خورده بود. خودش بوده. آفاق‌الدوله با همان غرور و قر و فری که همیشه داشته و حالا با همان شکل و شمایل همیشگی گوشه خیابان ایستاده و داشته گدایی می‌کرده و از دیدن زن‌ِ آشنای هم‌محله‌ای هم اصلاً نگران نشده و جا نخورده بود.
آبراموویچ در سال ۱۹۹۶ با اولین رئیس‌جمهور روسیه یعنی بوریس یلتسین روابط دوستانه ایجاد کرده بود، سه سال بعد به‌عنوان فرماندار «استان چاکوتکا» در روسیه انتخاب شد. حضور این تاجر در عرصه سیاست، زمینه‌ساز آشنایی او با ولادیمیر پوتین بود.
بیماری قند یا دیابت یکی از شایع‌ترین بیماری‌های متابولیکی در جهان است که آشنایی با علائم اولیه آن به تشخیص زودهنگام و کنترل این بیماری کمک می‌کند.
دماوند- رئیس محیط زیست دماوند گفت: براساس تحقیقات و بررسی‌های اولیه میدانی محیط‌بانان اداره محیط‌زیست دماوند فیلم حضور پلنگ را با توجه به آشنایی با زیستگاه‌های سطح شهرستان تأیید نکردند.
براساس تحقیقات و بررسی‌های اولیه میدانی محیط‌بانان اداره محیط‌زیست دماوند تهیه فیلم را با توجه به آشنایی با زیستگاه‌ها از سطح شهرستان تأیید نکردند.
براساس تحقیقات و بررسی‌های اولیه میدانی محیط‌بانان اداره محیط‌زیست دماوند تهیه فیلم را با توجه به آشنایی با زیستگاه‌ها از سطح شهرستان تأیید نکردند.
رضا عنایتی که به تازگی هدایت نفت مسجد سلیمان را برعهده گرفته باید به مصاف تیمی برود که با آن آشنایی کامل دارد.
ورزشگاه بین‌المللی خلیفه در اولین میزبانی‌اش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر میزبان نخستین بازی تیم ملی ایران در جام بیست‌ودوم خواهد بود.
سه داور زن برای اولین مرتبه در تاریخ جام‌های جهانی قضاوت در مهم‌ترین فستیوال فوتبالی جهان را تجربه خواهند کرد و البته آنها با حضورشان چیزهای متفاوتی نسبت به گذشته به این جام وارد می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ