احمد قویدل گفت: «رئیس سازمان غذاو دارو در اطلاع‌رسانی اخیر خود در رابطه با داروی امیسیزومب، فقط به اثربخشی بسیار بالای آن نسبت به دارو‌های موجود اشاره کرد، در صورتی که این دارو علاوه بر اثربخشی بالا، برای بیماران هموفیلی با کمبود فاکتور ۸ که مبتلا به مهار کننده شدید هستند، برای دولت نیز کاملاً صرفه اقتصادی دارد. بی تردید اشاره رئیس سازمان غذا و دارو به این مزیت دارو می‌تواند در ایجاد انگیزه در شورای عالی بیمه جهت تحت پوشش قرار دادن این دارو به شدت مؤثر باشد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل اداره موزه‌های کشور گفت: امیدواریم بتوانیم چند پرونده اشیای تاریخی که مراحل پایانی استرداد را می‌گذرانند حداکثر تا اوایل سال آینده به ایران برگردانیم.
نتایج نظرخواهی نظارتی در باشگاه بارسلونا نشان می دهد که اعضای باشگاه رضایت خوبی از عملکرد مدیریت دارند.
رییس حوزه قضایی سیمینه در یک پرونده کیفری متهم را به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جهت کمک هزینه خرید داروهای کودکان بی سرپرست دارای بیماری‌های خاص و سرطانی حوزه قضایی سیمینه محکوم کرد.
اصفهان- معاون شهرسازی شهرداری اصفهان با اشاره به وجود ۲۰ هزار پرونده راکد تخریب ساختمان‌های غیرمجاز، گفت: بند ت تبصره ۶ قانون بودجه فرصتی برای مالکان این ساختمان‌ها برای رفع تخلف است.
دیگر چیزی تا اعلام حکم نهایی یوفا در مورد پرونده نگریرا نمانده است. حکمی که می تواند روی برنامه‌ریزی بارسا در تابستان اثر مستقیم بگذارد.
دادستانی اسپانیا امروز شکایت رسمی باشگاه رئال مادرید از بارسلونا به خاطر پرونده نگریرا را قانونی و معتبر دانست.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتی، مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل و ضارب هم دستگیر شده است، گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست؟
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است." گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست.
کمیته انضباطی یوفا برای تعیین تکلیف پرونده رسوایی داوری بارسلونا ضرب‌الاجل تعیین کرده و قبل از ماه ژوئن حکم اولیه را صادر خواهد کرد.
تیبو کورتوا گفت که در رختکن رئال در مورد پرونده رسوایی داوری بارسا حرفی زده نمی‌شود و ابراز امیدواری کرد که داور ال‌کلاسیکو قضاوتی بدون حاشیه داشته باشد.
به دلیل پیچیدگی و شرایط خاص پرونده رسوایی داوری بارسلونا، دادستان کل این پرونده را به دادستانی ویژه فساد ورزشی محول کرد.
سرمربیان سابق بارسلونا با دعوت دادستانی باید در خصوص مشاهدات خود از تخلفات داوری به سود این تیم در دوره ای مشخص شهادت دهند.
اعتراض گسترده هواداران رئال به پرونده نگریرا فضای اطراف ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را ملتهب کرده است.
در خصوص تشویش اذهان عمومی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت؛ اظهار نظرهای غیرمستند از سوی هر فرد شاخص (سلبریتی) و غیرشاخص خط قرمز ماست. قوه قضائیه موظف است برای احقاق حقوق عامه از این موارد گذشت نخواهد کرد.
در خصوص تشویش اذهان عمومی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت. اظهار نظرهای غیرمستند از سوی هر فرد شاخص (سلبریتی) و غیرشاخص خط قرمز ما است. قوه قضائیه موظف است برای احقاق حقوق عامه از این موارد گذشت نخواهد کرد.
پرونده ثبت جهانی هنر سوزن دوزی ترکمن (ترکمن دوزی) با همکاری ایران و ترکمنستان و پرونده نوغان داری با همکاری ۷ کشور به ثبت جهانی رسیدند.
دستور کار دادگاه داوری ورزش درباره این پرونده چندی پیش، برای باشگاه پرسپولیس ارسال شد.
رئیس قوه قضائیه با تشریح مسئولیت‌ رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها در مساعدت به مظلومان، گفت: امروز یکی از مسائل مهمی که مردم از ما انتظار دارند رفتار خوب، بیان خوب و تصمیم خوب است.
رضا درویش می‌گوید قرار است پرونده بازی تراکتور دوباره بررسی شود.
ستایشی درپاسخ به سوالی در مورد آخرین وضعیت پرونده متروپل گفت: از روز وقوع حادثه متروپل تا کنون که حدود ۳ ماه و ۸ روز می گذرد، پیرو تاکیدات موکد رئیس قوه قضاییه درمورد اینکه فرایند رسیدگی و اتخاذ تصممیم در مورد این پرونده با سرعت دقت و صحت صورت پذیرد، به پرونده رسیدگی شد.
علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خبر از منع حضور افراد دارای پرونده و یا محکومان قطعی قضایی در انتخابات فدراسیون فوتبال داد.
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: بیش از ۹۸ درصد کارتخوان‌ها در کشور پرونده مالیاتی دارند و حدود ۲۸۰ هزار دستگاه باقی مانده هم طی این هفته به این شبکه متصل می‌شوند.
ایسکرا یک مجموعه موفق در تولید قطعات خودرو است
دیوان داوری ورزش حکم پرونده دستیار اول مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ