مدیرکل اداره موزه‌های کشور گفت: امیدواریم بتوانیم چند پرونده اشیای تاریخی که مراحل پایانی استرداد را می‌گذرانند حداکثر تا اوایل سال آینده به ایران برگردانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شرایطی که قبل از شروع مسابقات لیگ برتر برای این تیم رقم خورده انتقاد کرد.
رئیس مجلس گفت: مجلس پیش از این قانون جهش تولید مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی را تصویب کرده بود و با تصویب طرح ساماندهی اجاره‌بها دیگر کمبودی از لحاظ قانون‌گذاری در موضوعات مسکن نداریم.
ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس هرچه زودتر گزارش‌شان درباره دریافت خودروی شاسی بلند توسط عده‌ای از نمایندگان را قبل از انتخابات هیات رئیسه نهایی و اعلام کنند.
بررسی خودرو قبل از سفر بسیار مهم است. اگر برنامه ریزی کرده و قصد سفر با خودروی شخصی دارید باید از سلامت وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنید. در ادامه لیست کامل بررسی خودرو قبل از مسافرت را برای شما آورده‌ایم. منبع: خبرفوری
بررسی وضعیت پالایشی های بورس نشان می دهد این شرکت ها درست است که با کاهش کرک اسپرد در سال ۱۴۰۲ همراه هستند اما عقب ماندگی قیمتی نسبت به سال قبل دارند.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست قالیباف آغاز شد و آسیب‌شناسی سازوکار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواد اولیه در دستورکار قرار گرفت.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست قالیباف آغاز شد و آسیب‌شناسی سازوکار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواد اولیه در دستورکار قرار گرفت.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه آغاز شد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ساعاتی قبل قاتل کودک هشت ساله سمنانی دستگیر شد، گفت: انگیزه متهم از این اقدام در دست بررسی است.
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مسائل اقتصادی و وضعیت بازار ارز از لحظاتی قبل آغاز شد.
جلسه غیرعلنی روز سه‌شنبه (۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی از دقایقی قبل برای بررسی نوسانات قیمت ارز آغاز شد. در این جلسه نمایندگان نظرات خود را درباره مشکلات بازار ارز و سیر صعودی قیمت آن بیان کرده و راه حل‌هایی در این باره پیشنهاد دادند.
دقایقی قبل جلسه علنی مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون عمران در مورد استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل در دستور کار قرار گرفت.
برخورد امید سینگ و محمد عمری پیش از گل برتری هوادار به پرسپولیس، مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
با شکایت جدید از گوگل، روند بررسی شرکت های فناوری بزرگ از جمله متا، اپل و آمازون در دولت ترامپ آغاز شد و در دولت جوبایدن همچنان ادامه دارد.
رئیس مجلس گفت: جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ مطابق آئین‌نامه سابق در مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت و از سال آینده بودجه مطابق آئین‌نامه جدید بررسی می‌شود.
دقایقی قبل جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد در دستور کار قرار گرفت.
دقایقی قبل جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد در دستور کار قرار گرفت.
گل مردود مس رفسنجان به سپاهان مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
کارشناس بسکتبال ایران گفت: اینکه بچیروویچ نتایج خوبی با بسکتبال ما گرفت قابل انکار نیست، اما او مدت‌ها قبل در ایران بود و نمی‌توان از رزومه مدیریتی او خیلی دفاع کرد.
برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با روسیه قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی نیست و کارلوس کی‌روش قرار است نظر نهایی را در این خصوص بدهد.
دقایقی قبل دادگاه فدرال عراق نشست بررسی درخواست انحلال پارلمان را آغاز کرد.
روابط عمومی مجلس اعلام کرد: مجلس قبل از بررسی دستگاه قضایی اسامی اشخاص را علنی نکرده، اسامی ذکر نشده و لیستی منتشر نشده است؛ دستگاه‌های نظارتی چگونگی انتشار این گزارش را بررسی می‌کنند.
یکی از جذاب‌ترین تیم‌های لیگ بیست و دوم امشب در دیگ جوشان آزادی عیار خودش را نشان خواهد داد.
یکی از جذاب‌ترین تیم‌های لیگ بیست و دوم امشب در دیگ جوشان آزادی عیار خودش را نشان خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ