وزیر صمت از تصویب آیین نامه واردات خودروهای کارکرده خبر می دهد اما از چرایی عدم ابلاغ آن، گلایه دارد. اما دستیار معاون اول رئیس‌ جمهور می گوید: هیچ مصوبه، آئین‌نامه و دستورالعملی برای واردات خودروی کارکرده منتظر ابلاغ از سوی دولت و معاون اول رئیس جمهور نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران بعد از جنگ جهانی به کشوری پریشان و آشفته تبدیل شد. همچنین نیرو‌های روسی حاضر به ترک ایران نبودند و شرط خروج آنان از ایران به دست آوردن امتیاز نفت شمال بود. تنها کسی که در تاریخ سر استالین را کلاه گذاشت قوام بوده است که خواندن ماجرای آن خالی از لطف نیست.
نکونام درباره رشد کیفی بازیکنان استقلال افزود: بازیکنانی که در استقلال بازی می‌کنند با کیفیت هستند و قطعا بهترین کیفیت را دارند. قطعا بازیکن بزرگ برای باشگاه بزرگ است. بازیکنان شاید در برهه‌ای اشتباهاتی داشته‌اند اما آنها بهترین‌اند و کیفیت واقعی را نشان می‌دهند. من کاری نکردم و این عملکرد حاصل توانایی خودشان است.
با هم‌تیمی شدن مجدد مسی و سوارز باشگاه برزیلی حال حاضر ستاره اروگوئه‌ای متحمل ضرر خواهد شد.
یک تصویر جالب از حضور بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان های استقلال در ایفمارک به ثبت رسیده است.
بی‌وای‌دی دنزا N۷ پس از رونمایی پر سر و صدایش، وارد فاز فروش و عرضه شده و قصد دارد تا رقبای هم رده خود را شکست دهد.
انتشار گزارش مالی باشگاه اینتر، جزییات بیشتری از همکاری شکست خورده این باشگاه با شرکت DigitalBits را روشن کرد.
تیبو کورتوا با دو واکنش زیبا دروازه رئال را روی دو ضربه سر خطرناک ارلینگ هالند نجات داد.
مهاجری در یادداشتی خطاب به وزیر کشور نوشت: یواشکی می‌پرسم، شما هم یواشکی جواب بدهید؛ از دوستان فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق، سر کسی بی‌کلاه مانده که می‌خواهید مشغولش کنید؟!
رهبر انقلاب بی‌خبری از جهان را باعث هلاکت هر جامعه دانستند و خاطرنشان کردند: همانگونه که بار‌ها گفته شده، آحاد مردم و مسئولان باید شناخت اهداف، روش‌ها، سیاست‌ها و نقاط قوت و ضعف دشمن را کاملا جدی بگیرند که اگر اینگونه شود، سر کشور کلاه نمی‌رود که البته برخی جا‌ها کلاه رفته است.
چلسی در تلاش است، دو بازیکن را به اتلتیکو مادرید بدهد تا قیمت درخواستی اتلتیکو برای فروش ژوائو فلیکس کاهش پیدا کند.
زن کلاهبردار با سکه های تقلبی سر طلافروشان را هم کلاه گذاشت!
شیخ دیاباته؛ کلاه گشادی که سر پرسپولیس رفت
لحظه باورنکردنی را تماشا کنید که گلوله تک تیرانداز اوکراینی به سر یک سرباز روس اصابت می‌کند، اما زنده می‌ماند.
ریکاردو ساپینتو در بازگشت به نیمکت استقلال، با ظاهر جدید و استفاده از یک کلاه ظاهر شد.
سید محمدحسینی، مدافع تراکتور اینگونه کلاه مخصوصش را برای بازی مقابل پرسپولیس روی سر خود قرار داد.
سیدمحمد حسینی با کلاه فوتبال آمریکایی در تمرینات تراکتور حضور می‌یابد.
صفحه رسمی جام جهانی، طرح جالبی از کلاه مغربی روی کاپ قهرمانی منتشر کرد تا به این وسیله صعود تاریخی مراکش به نیمه‌نهایی را تبریک بگوید
کی‌روش؛ کلاه گشادی که باید از سر ایران برداشت
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، به رکورد چیرو بلاژویچ، سرمربی افسانه‌ای فوتبال این کشور رسید و در دومین جام جهانی پیاپی کروات‌ها را با مراحل حذفی جام رساند.
با وجود گذشت دو ماه از برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی و پایان کار کاروان ایران در این بازی‌ها هنوز پاداش برخی مربیان که ورزشکاران‌شان موفق به مدال‌آوری در قونیه شدند، پرداخت نشده است.
با وجود گذشت دو ماه از برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی و پایان کار کاروان ایران در این بازی‌ها هنوز پاداش برخی مربیان که ورزشکاران‌شان موفق به مدال‌آوری در قونیه شدند، پرداخت نشده است.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به تساوی تیمش برابر استقلال گفت: برابر تیمی به میدان رفتیم که کلکسیونی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران را در اختیار دارد.
صحنه مذاکرات هسته‌ای حتی برای یک دانش‌آموز هم کاملا روشن است که رویکرد واشنگتن همان روش برخورد با دولت روحانی است و همان‌گونه که سر روحانی و ظریف کلاه گشادی گذاشتند، می‌خواهند سر دولت سیزدهم هم همان کلاه را بگذارند.
کاپیتان سابق پرسپوليس با پشت سر گذاشتن دوره مربیگری درجه C رسما به عنوان مربی کار را استارت خواهد زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ