سیدمحمد حسینی با کلاه فوتبال آمریکایی در تمرینات تراکتور حضور می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لازم است بر پایۀ شرایط فرد، رژیم غذایی و بدنی متناسب با آن ارائه شود. این نکته نیز شایستۀ یادآوری است که کاهش وزن مناسب ماهانه در حد دو تا چهار کیلوگرم است؛ و بیش از این نباید باشد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: به کلیه دستگاه‌های مربوطه چهار ماه فرصت داده شد تا نسبت به انجام وظایف قانونی خود برای تکمیل اطلاعات در سامانه سادا عمل کنند.
۱۱۵ سال از کشف نفت در ایران می‌گذرد، اما وضعیت شهر‌های نفتی ما خود بهترین مصداق از سوءمدیریت ماست؛ شهر‌هایی که زمانی آباد بودند و اکنون پر از فقر و محرومیت هستند. همان‌گونه که در حوزه کلان هم، در نوع سیاست‌گذاری برای استفاده از این نعمت خدادادی، آن‌قدر سردرگم هستیم که چهار دهه است در تولید نفت درجا می‌زنیم.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: تصادف پراید با نیسان در جاده دامغان به کلاته‌رودبار چهار کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
تساوی ناامیدکننده دورتموند در دیدار مقابل بوخوم کلاف قهرمانی این تیم در این فصل را پیچیده‌تر کرد.
منصوریان در مورد صحبت به زبان‌های مختلف با بازیکنان تیمش گفت: با تورس به زبان انگلیسی و با سه چهار کلمه که حفظ کردم، صحبت کردم. با برخی از بازیکنان نیز عربی صحبت کردم، چون سریع‌تر درک می‌کنند. با کنت هم که آلمانی حرف زدم. به جز فوتبال و زبان، هیچ چیزی بلد نیستم.
چهار دروازه‌بان حاضر در اردوی تیم ملی ایران، صبح امروز در کلاس مربی گلرهای باشگاه پاری سن ژرمن شرکت کردند.
امیرحسین توخته والیبالیست و علی شریفی فرنگی‌کار کشورمان به دلیل استفاده از ماده ممنوعه به ترتیب یک و چهار سال از کلیه فعالیت‌های ورزشی محروم شدند.
تیم‌های فوتبال چلسی انگلیس و بنفیکا پرتغال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.
عدم توجه به تخصص و شایسته‌سالاری در انتخاب مسئولیت‌ها می‌تواند یکی از زمینه‌های اصلی رانت و فساد نیز باشد. قانون‌مداری، مومن و پاک‌دست بودن مسئول به هیچ عنوان تضمینی برای احقاق صلاحیت اخلاقی دیگر افراد نیست. این‌که چنین تصور شود یک مسئول با هر کارنامه‌ای می‌تواند نزدیکان و امین‌های خود را به کار بگمارد، استدلالی به شدت اشتباه است... شاید در همین ماجرای فیش حقوقی جنجالی دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران، اگر پای فرزند در میان نبود، هیچ‌گاه 33 میلیون پای فیش حقوقی و دریافتی 26 میلیون تومانی درج نمی‌شد
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف زمین خواری کلان به ارزش چهار هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های اهواز و کارون خبر داد.
سرمربی نساجی می گوید من کلا آدم مشورت پذیری هستم و این را یاد گرفته ام. چون اعتقاد دارم چهار تا چشم بهتر از دو تا چشم است.
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از تدوین ۶۰ ماده و ۲۶۱ بند برای برنامه پیشنهادی چهارم شهرداری تهران خبر داد و گفت: شهرداری تهران این برنامه را در دو سطح راهبردی و عملیاتی تنظیم کرده است.
چهار ستاره اصلی تیم ملی مراکش در بازی با فرانسه به معنای واقعی کلمه، ضعیف و کم اثر بودند.
ستاره چهار دوره برزیل در جام‌های جهانی و ریچارلیسون پس از دیدار کره‌جنوبی ملاقاتی صمیمانه و فراموش نشدنی با هم داشتند.
بنابرگفته سخنگوی قوه قضائیه کلیه اموال که مورد بحث بزه پولشویی است، ضبط و یک چهارم اموال هم به قیمت روز به عنوان جزای نقدی در نطر گرفته شده است‌.
من در آن تجمع نبودم و شاید عزیزانی که آنجا بوده‌اند اطلاعات و تحلیل دقیق‌تری داشته باشند؛ اما در کلان قضیه نهایتا اگر ما نگذاریم که سازمان‌ها و نهادهای رسمی کشور هم اعتراض خود را در چارچوب قانون مطرح کنند، بهانه می‌دهیم به یک عده ضدانقلاب که از این مسائل سوءاستفاده کنند و چهار حرف اضافه هم روی آن بگذارند.
یکی از نکات جالب توجه تمرینات تیم ملی حساسیت ویژه کی‌روش بر روی خط دروازه است.
نماینده تبریز گفت: حرف من حرف مردم است. قصد گزندگی در کلام و تخریب پلیس را ندارم؛ من خودم فرمانده پلیس بوده‌ام. اما این بحث کارشناسی است و هرگز گشت ارشاد نتوانسته امکانی برای توسعه فرهنگ اسلامی در کشور ایجاد کند. وقتی هزینه-فایده می‌کنیم، حتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم حاضر نیست مسئولیت این کار‌ها را بر عهده بگیرد؛
هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال با برگزاری پنج دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.
علی قلی زاده یکی از چهار بازیکنی بود که در بیست دقیقه پایانی مسابقه وارد زمین شد و جریان مسابقه با ورود آنها تغییر کرد.
دکتر الهام اختری، متخصص طب سنت گفت: زیره سبز در رفع بدهضمی غذا، برطرف کردن نفخ، تقویت کلیه و رفع سردی گوارشی خوب عمل می‌کند، می‌توانید بعد غذا چهار پنج عدد از آن را بجوید. اما دم‌نوش زیره سیاه تا حدی منع شده است و برای میل کردن زیره سیاه به شکل دارو نیاز به تدبیر پزشک است و مداومت در مصرف آن رنگ و رو را تیره می‌کند.
روابط عمومی و امور بین الملل توانیر در ارتباط با میزان پاداش مدیریت مصرف برق در ایام پرباری اطلاعیه ای صادر کرد.
ما باید نگاه منظومه ای داشته باشیم. باید بگوییم نیروی انتظامی!، شما که داری وظیفه خودت را انجام می دهی، مراتب امر به معروف و نهی از منکر را لحاظ کن و سعی کن از نیروهایی استفاه کنی که آموزش دیده باشند. اصلا این مسأله اخلاقی و تربیتی است. یعنی تا جایی که امکان پذیر هست باید از رفتارهای پرخاشگرایانه پرهیز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ