مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در سفر به استان کرمان، ضمن حضور در گلزار شهدا و زیارت مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به صورت میدانی از خط تولید مجتمع مس سرچشمه بازدید و در جریان آخرین وضعیت اجرای طرح‌های توسعه‌ای قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه گفت: نظام نظارت و بازدید میدانی از طرح مهارت آموزی باید به بهترین وجه شکل گیرد، بیش از ۲۵۰۰ بازید در سال گذشته صورت گرفته است.
ترکی در حاشیه این بازدید، گفت: طبق گزارش مراجع نظارتی، سازمان بازرسی کل کشور و همچنین اعلام نظر سازمان نظام مهندسی و بررسی‌های میدانی مشخص شد، مرکز تجارت جهانی فردوسی از ایمنی لازم برخوردار نیست.
دادستان عمومی و انقلاب تهران در تداوم برنامه‌های نظارت میدانی بر عملکرد دادسراها و به منظور پایش نحوه خدمت رسانی به صورت سرزده از دادسرای کارکنان دولت بازدید کرد.
نامی ضمن اعلام آماده باش به ستادهای پیشگیری، فرماندهی و پاسخ به بحران استان‌های تحت‌تأثیر هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی گفت: با توجه به هشدارهای صادر شده و ضروری است کلیه مدیران بحران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران مناطق تحت‌تأثیر هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی بازدید میدانی داشته باشند تا از هرگونه خسارت احتمالی به مردم جلوگیری شود.
اردستان-فرماندار اردستان در بازدید میدانی از روستاهای بخش مهاباد این شهرستان گفت: مهاباد مشکلات بسیاری در حوزه‌های آب و مسکن دارد.
اصفهان- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از ورود بیش از یکصد و پنجاه هزار نفر گردشگر به مجموعه جهانی نقش جهان تا روز چهارم فروردین خبرداد.
مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در بازدید میدانی از نمایندگی‌های شهر تهران و ناوگان شرکت امداد خودرو ایران در ایام نوروز روند رسیدگی به نیازها و درخواست‌های مشتریان را مورد ارزیابی قرار دادند.
گرگان-یک سال پس از دستور رئیس جمهور مبنی بر لایروبی و احیای خلیج گرگان، شواهد و بازدید میدانی حکایت از آن دارد که با مساعی جهادی، این پهنه آبی فقط چند گام تا پویایی و حیات دوباره فاصله دارد.
گرگان- یک سال پس از دستور رئیس جمهور مبنی بر لایروبی و احیا خلیج گرگان، شواهد و بازدید میدانی حکایت از آن دارد که با مساعی جهادی، این پهنه آبی فقط چند گام تا پویایی و حیات دوباره فاصله دارد.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس نظارت میدانی تعدادی از اعضای این مجمع از بخش کهریزک را تشریح کرد.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران نظارت میدانی تعدادی از اعضای این مجمع از بخش کهریزک را تشریح کرد.
معاون اول رئیس جمهور به منظور پیگیری اجرای طرح «فجر تا فطر» به صورت میدانی از سه فروشگاه زنجیره‌ای شهر تهران بازدید کرد.
ارومیه - وزیر آموزش و پرورش ظهر شنبه به صورت میدانی از مدارس و آموزشگاه های تخریب شده در اثر زمین لرزه ۵.۹ ریشتری خوی بازدید کرد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از شناسایی ملک تجاری هزار متر مربعی دارای تخلف در بازدید میدانی و برکناری مدیران و کارشناسانی که عدم نظارت آن‌ها منجر به این تخلف شده بود، خبر داد.
علی توسطی رئیس اتاق اصناف تهران در بازدید میدانی از بازار تهران به دغدغه های کسبه و ناراحتی از اغتشاشگران پرداخت.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، در بازدید میدانی و صحبت با کسبه و بازاریان، گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد که به کسب و کار مردم خلل وارد شود.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، در بازدید میدانی و صحبت با کسبه و بازاریان، گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد که به کسب و کار مردم خلل وارد شود.
سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور امروز در جمع کسبه و بازاریان تهران حضور پیدا کرد و در بازدید میدانی و گفتگو با کسبه و بازاریان اعلام کرد اجازه نخواهیم داد که به کسب وکار مردم خلل وارد شود.
بازدید میدانی خبرنگار مهر نشان میدهد امروزدوشنبه ۱۸ مهر برخلاف شایعات مجازی خیابان‌های اطراف و منتهی به دانشگاه امیرکبیر شرایطی کاملا عادی و آرامی را سپری میکند.
بازدید میدانی خبرنگار مهر نشان میدهد امروز یکشنبه ۱۷ مهر برخلاف شایعات مجازی و رسانه‌های بیگانه خیابان‌ها و میادین شهر شرایطی کاملا عادی داشت و مراکز تجاری بصورت عادی به فعالیت پرداختند.
شیراز- محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان برنامه نظارت میدانی از طرح انتقال آب خلیج فارس به استان فارس بازدید کرد.
شهردار منطقه ۸ در بازدید مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، موضوع احداث سه میدان میوه و تره‌بار جدید در منطقه را مطرح کرد.
منابع عراقی با اعلام خبر بازدید یک هیئت ارشد امنیتی از مرز سوریه برای اطلاع از جزئیات میدانی مقابله با تروریست های داعش، از حمله پهپادی ترکیه به حومه اربیل در شمال عراق خبر دادند.
مسوول جمعیت هلال احمر شهرستان جغتای گفت: پس از بازدید میدانی مشخص شد یک دستگاه بولدوزر هنگام کار در این معدن، بر اثر ریزش کوه مدفون شده و راننده آن بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه جان باخته است.
نایب رئیس شورای شهر تهران در بازدید میدانی از دره فرحزاد از ایجاد مسیر گردشگری فرحزاد در آینده نزدیک خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ