نایب رئیس شورای شهر تهران در بازدید میدانی از دره فرحزاد از ایجاد مسیر گردشگری فرحزاد در آینده نزدیک خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات ساماندهی گذر «سرای هنرمندان محله شمس‌آباد» خبر داد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش ابر بدلیل گذر موج ناپایدار شمالی از روی استان طی ۲ روز پیش رو خبرداد.
زمانی که منتظر اتوبوس هستید یا زمانی که سر کار احساس بی‌حوصله‌ بودن می‌کنید، به نظر می‌رسد زمان به شکل دردناکی کند می‌گذرد. اکنون، یک پژوهش جدید نشان داده که زمان در مراحل اولیه عمر کیهان، بسیار کندتر ‌گذشته است.
شاگردان رضا عنایتی در ضربات پنالتی با درخشش خالدآبادی موفق به شکست اردن شدند.
عضو شورای شهر تهران گفت:گذر شادمان که به عنوان یک نقطه بی دفاع شناخته می شد نیز از بن بست خارج و دسترسی هایی برای آن ایجاد شد.
با توجه به ایجاد تقاطع غیرهمسطح روبه‌روی ورودی‌های دانشگاه شهید چمران اهواز، عملا مسیر ورود دانشجویان به دانشگاه سخت و خطرناک شده است و هیچ پل عابر پیاده‌ای نیز برای عبور دانشجویان احداث نشده است، در حالی که پیش از این پل عابر پیاده وجود داشت که تخریب شد. تقاطعی که اخیرا ساخته شده، دقیقا مقابل در‌های شمالی و غربی دانشگاه است؛ این تقاطع، مسیر عبور دانشجویان را قطع کرده و اکنون مسیری برای ورود دانشجویان به دانشگاه وجود ندارد و با توجه به اینکه خودرو‌ها با سرعت عبور می‌کنند جان دانشجویان در خطر است و شرایط بسیار ناامنی رقم خورده است.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از عبور ریز موج‌ها از روی استان و احتمال بارش‌های پراکنده در برخی ساعات روز خبر داد.
ند پرایس، هرگونه ارسال پیام به ایران در مورد برجام را انکار کرده و گفته است که ماه‌هاست احیای برجام از دستور کار دولت آمریکا خارج شده و او نمی‌داند که چرا مقام‌های جمهوری اسلامی در این باره به نشر اطلاعات نادرست رو آورده‌اند.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر امواج متناوب بارشی از استان طی امروز خبر داد.
استقلال با سبک بازی هایی که ارایه می دهد و هم چنین نتایجی که به دست می آورد، پیش بینی می شود به زودی تبدیل به تهاجمی ترین تیم لیگ برتر تبدیل شود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر امواج متناوب بارشی از استان طی سه روز آینده خبرداد.‌
تربت حیدریه ـ فرمانده اسبق سپاه امام رضا(ع) گفت: گذر از پیچ تاریخی و تشکیل نظم نوین جهانی مستلزم جهاد تبیین است، همچنین در این پیچ تاریخی باید مسلط شویم.
آیا باید رمز‌های عبور خود را مرتبا تغییر دهید؟ این یک سوال با اهمیت است. آژانس امنیت سایبری فرانسه اخیرا دستورالعمل‌های خود را تغییر داده و اعلام کرده که تغییرات اجباری مکرر در واقع منجر به سطح پایین‌تر امنیت رمز عبور می‌شود. در نتیجه، آن نهاد توصیه نمی‌کند که کاربران دیگر نیازی به تغییر گذر واژه‌ها به طور منظم داشته باشند.
ریچارد اسپرینگمن نائب رییس شرکت «هولتک اینترنشنال» می‌گوید: انگلیس درنقطه حساسی قرار دارد تا از بحران انرژی گذر کند. برای اطمینان از امنیت انرژی پاک در ۱۰ سال آینده، به طرح‌های نیروگاه هسته‌ای متعدد و مکمل بر اساس فناوری راکتور آب تحت فشار نیاز دارد. این فناوری تایید شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به شایعه تبدیل شدن فضای اجتماعی گذر فرهنگی چهارباغ به فضای امنیتی گفت: با نگاهی به حوادث و اتفاقات ماه‌های اخیر، با توجه به اینکه افرادی اقدام به برهم زدن نظم و آرامش نه‌تنها در محور چهارباغ، بلکه در کل شهر کردند، طبیعی است که نیرو‌های نظامی و انتظامی برای ایجاد امنیت در فضای شهر اقدام می‌کنند.
تیم ملی فوتبال ایران در مصاف با ولز پیروزی هیجان انگیزی داشت به این خاطر که گل هایش را در دقایق 9+90 و 11+90 به ثمر رساند.
نوشاد عالمیان که در یک بازه زمانی از وضعیت ایده‌آل خود فاصله گرفت این روزها به اندازه ای قبراق و سرحال است که در مسابقات ملی، باشگاهی و حتی رنکینگ جهانی در حال یکه‌تازی است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر امواج ناپایدار بارش‌زا از روی استان تا اوایل هفته آینده خبر داد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: گذر موقت برای ورود به کشور عراق فقط تا روز اربعین یعنی بیست و ششم شهریور ماه اعتبار دارد.
مشهد ـ رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: از روز گذشته صدور، ارائه چاپ و تحویل برگه گذر موقت ویژه اربعین را در خراسان رضوی انجام می‌دهیم.
دبیر کمیته اپیدمیولوژی و پژوهش کمیته علمی کشوری مقابله با کووید۱۹ گفت: تردیدی نیست که مدارس و دانشگاه‌ها باید بازگشایی شوند. نگرانی چندانی هم برای این بازگشایی نداریم. با این حال نباید هم بیکار نشست، بلکه باید واکسیناسیون علیه کرونا را در دانش‌آموزان و کل جامعه پیش بُرد و در نهایت هم تمهیدات حداقلی که شامل رعایت فاصله، تهویه و استفاده از ماسک در مدارس است، در نظر بگیریم تا مشکل جدی نداشته باشیم.
با کسب دو پیروزی و دو تساوی، فولاد بهترین نتایج خود طی 8 فصل اخیر را به دست آورد.
فرمانده قرارگاه اربعین گفت: ۲۲۸ کلانتری و ۱۷ پاسگاه و ۸۱ بخش انتظامی فقط در مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی مأموریت دارند تا از امنیت زائران محافظت کنند.
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا گفت: بر اساس تعداد مراجعین، کاهش موارد ابتلا، مرگ و میر و کاهش تعداد شهر‌های قرمز، به نظر می‌رسد ما قله موج هفتم را رد کرده باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ