بازدید میدانی خبرنگار مهر نشان میدهد امروز یکشنبه ۱۷ مهر برخلاف شایعات مجازی و رسانه‌های بیگانه خیابان‌ها و میادین شهر شرایطی کاملا عادی داشت و مراکز تجاری بصورت عادی به فعالیت پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در معاملات امروز یکشنبه پانزدهم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۶ هزار و ۹۹۳ واحدرشد کرد و به سطح ۲ میلیون و ۴۰ هزار و ۴۱ واحد رسید. فردا بورس چه خواهد شد؟
در معاملات امروز شنبه چهاردهم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۱۳۹ هزار و ۳۸۴ واحد رشد کرد و به سطح ۲ میلیون و ۳۳ هزار و ۴۳ واحد رسید. فردا شاخص کل چه عددی را خواهد دید؟
نخستین عکس‌های ماه محرم در دوران قاجار به ثبت رسیده و اجتماع بزرگ عزاداران از همان زمان تا امروز مورد توجه عکاس‌ها قرارگرفته است. نخستین عکاسی که از عزاداری‌های محرم تهران عکاسی کرده، آنتوان سوروگین است.
صبح امروز ۲۱۰ نفر از اعضا، خریداران و وراث پرونده «اراضی ژاندارمری» مقابل دادگاه‌های تجدید نظر استان تهران، مجتمع الغدیر تجمع کردند.
آیت‌الله عباسعلی روحانی گفت: اگر امروز کسی بگوید ثمره انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی شد و ثمره جمهوری اسلامی هم بعد از ۴۴ سال فلاکت، بدبختی و بیچارگی مردم است. این محصول چه کسی است؟ الآن نمی‌توانیم بگوییم یک کسی این کار را کرده؛ ممکن است یک کسی سهم بیشتری داشته باشد. مثلا بحث ولایت فقیه یک آش نپخته‌ای بود و الآن هم نپخته است.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز یکشنبه همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، در جشنی که به همین مناسبت در مجموعه باغ کتاب تهران برگزار شده بود شرکت کرد.
در بخشی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی آمده است: سرشب آقای [علی]لاریجانی [رئیس سازمان صداوسیما]، اطلاع داد که شورای نگهبان، امروز به باطل بودن انتخابات تهران رسیده، ولی به خاطر نگرانی از عواقب، ضمن نامه‌ای از رهبری راهنمایی خواسته‌اند و رهبری در جواب گفته‌اند که نتایج صندوق‌های شمرده‌شده، هر چه شد عمل شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (یکشنبه) با حضور در محل مصلی تهران از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند.
به منظور رعایت هر چه بیشتر حجاب در مترو تهران از امروز طرح «تذکر لسانی وظیفه همگانی» در شهر زیرزمینی پایتخت اجرا شد.
به منظور رعایت هر چه بیشتر حجاب در مترو تهران از امروز طرح «تذکر لسانی وظیفه همگانی» در شهر زیرزمینی پایتخت اجرا شد.
امروز مطالبی همچون خودرویی که به بالای ۷۰۰ میلیون تومان رسید، شوک در بازار دلار چه بود؟، آیا وضعیت بازار طلا قابل پیش بینی است؟، پیش بینی بورس| فردا این نماد‌ها با رشد همراهند، چه سهم‌هایی از بورس تهران و انرژی منتقل خواهند شد؟، پیش بینی مجید عشقی از وضعیت بورس تا پایان سال، کم ریسک‌ترین نماد‌های بورسی برای خرید کدام هستند؟، سهامداران غمارگ بخوانند | غمارگ کی بازگشایی می‌شود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
موضوع حمله به سفارت آذربایجان در تهران که به دلیل شخصی صورت گرفت، باز برای الله‌شکور پاشازاده بهانه ایجاد کرد تا علیه ایران سخنانی بی ربط با موضوع بر زبان بیاورد. او گفته که «ایران برادر ما نیست. من بسیار متأسفم که کشور همسایه ما گام‌های خصمانه‌ای علیه کشور ما برمی‌دارد. امروز ۴۰ میلیون آذربایجانی که برادران ما هستند در ایران هستند و زندانی در دست رژیم فارس ایران»!
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه، حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
پایتخت نشین‌ها در مقطعی از زمان به سر می‌برند که یکی از طولانی‌ترین دوره‌های پرآلوده این ابرشهر محسوب می‌شود. در طول ۹۹ روز سپری شده از ابتدای پاییز تا روز گذشته، هوا به مدت ۴۵ روز ناسالم بوده است. در این مدت دو سریال آلودگی بلند در ماه‌های آبان و آذر اکران شده و اکنون نیز ظاهرا به تماشای فصل سوم این سریال در دی ماه نشسته ایم؛ کمااینکه امروز ششمین روز پیاپی از جولان آلاینده‌ها در هوای تهران است و بعید نیست این روند ادامه دار باشد.
پایتخت نشین‌ها در مقطعی از زمان به سر می‌برند که یکی از طولانی‌ترین دوره‌های پرآلوده این ابرشهر محسوب می‌شود. در طول ۹۹ روز سپری شده از ابتدای پاییز تا روز گذشته، هوا به مدت ۴۵ روز ناسالم بوده است. در این مدت دو سریال آلودگی بلند در ماه‌های آبان و آذر اکران شده و اکنون نیز ظاهرا به تماشای فصل سوم این سریال در دی ماه نشسته ایم؛ کمااینکه امروز ششمین روز پیاپی از جولان آلاینده‌ها در هوای تهران است و بعید نیست این روند ادامه دار باشد.
ظهر روز چهارشنبه شانزدهم آذرماه امسال بود که پیامی تحت عنوان «هشدار زلزله» روی گوشی تلفن همراه برخی از شهروندان نقش بست و از آنان خواست که آرام باشند و پناهگاهی را در اطراف محل حضور خود پیدا کنند. پیام هشدار آمیزی که خیلی زود جعلی بودن یا به عبارتی نادرست بودن آن مشخص شد، اما اگر آن پیام جعلی نبود، امروز تهران در چه وضعیتی قرار داشت؟
با وجود غیبت شماری از استعدادها، جشنواره فیلم کوتاه به عنوان دریچه شناسایی فیلمسازان توانمند آینده از امروز می‌تواند محل ارزیابی نسبی فعالان این عرصه و کشف چهره‌های توانمندی باشد که در سال‌های آینده احتمالاً فیلم‌های بلندشان را خواهیم دید.
امروز مطالبی همچون آخرین قیمت دینار عراق در بازار تهران، توصیه کارشناس بازار سرمایه به سهامداران، پیش بینی بورس فردا ۱۶ شهریور، استخراج بیت کوین بدون آلودگی زیست محیطی، خبری مهم برای سهامداران وملل، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۱۶ شهریور، همه آنچه باید در مورد اتکاسا بدانید | هر سهم اتکاسا چقدر می‌ارزد؟، افزایش سرمایه ۸ نماد بورسی و فرابورسی، سهامداران اتکاسا بخوانند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون جزئیات کاهش قیمت سکه در بازار تهران، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، ارزش سهام عدالت در روز رشد ۱۰۴۹ واحدی شاخص چقدر شد؟، اخبار مهم کدال دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ | پرداخت سود نقدی فولاد، مجمع کاذر ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟، پرسودترین صندوق‌های سرمایه گذاری در مرداد ۱۴۰۱ کدام صندوق‌ها بودند؟، پول داغ چیست؟ + فیلم، آیا باید دامنه نوسان بازار پایه هم افزایش یابد؟، خریداران این خودرو ۲۰۰ میلیون سود کردند، بازگشایی نماد پرسپولیس چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم‌ایر گفت:مسافران در پرواز نجف – تهران به دلیل تاخیر شش ساعته عصبانی شده بودند و با وجود پذیرایی که از آنها صورت گرفته بود در زمانی که به فرودگاه مهرآباد شده بود حاضر به پیاده شدن از هواپیما نشدند.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۹۱۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره به مهارت‌های توله یوز سوم گفت: مهارت‌های ساده و ابتدایی مانند غذا خوردن و آب خوردن را آموزش دیده و یاد گرفته است. در حال حاضر با استفاده از عروسک‌ها به او آموزش‌های دیگری را می‌دهند و کمی بازیگوش نیز شده است.
اگر می خواهید میزان تقوا را در مملکت اندازه بگیرید، تمام مسئولین را در تمام پست ها چه دیروز و چه امروز با همین شعار بسنجید. ببینید چه تخصصی داشتند و چه پستی را در اختیار گرفته اند. حتماً میزان تقوا را در می یابید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ