معاون جرایم جنایی آگاهی پایتخت، از دستگیری پسر ۱۹ ساله به دلیل قتل مرد افغان در جنوب شهر تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارآگاهان جنایی تهران در جست‌جوی قاتلی هستند که جوانی را در نزاع خیابانی به قتل رسانده و فراری شده است.
معاون جرایم جنایی آگاهی پایتخت از دستگیری پسر ۱۹ ساله به دلیل به قتل رساندن مرد افغان در جنوب شهر تهران خبر داد.
مشهد ـ بازپرس ویژه قتل مشهد از قتل یک مرد در حضور دو فرزندش توسط یک سارق خبر داد.
گل‌محمد از زندان به شعبه یکم منتقل شد و در شرح ماجرا به قضات دادگاه گفت: من و احمد هر دو کارگر ساختمانی بودیم. او در ایران کسی را نداشت و با هم رفت و آمد خانوادگی داشتیم تا آن اتفاق شوم افتاد و من هم تصمیم به انتقام گرفتم. اما حالا پشیمــانم باید او را تحویل قانون می‌دادم.
با مرگ مرد نمایشگاه‌دار، پرونده مرد آتش‌افروز وارد مرحله جدیدی شد و او تحت بازجویی قرار گرفت. متهم به قتل انگیزه‌اش را از این جنایت آتشین، دخالت‌های مرد همسایه عنوان کرد و گفت: رستوران کبابی دارم سال‌هاست که با قربانی همسایه هستم او مدام در کارهایم دخالت می‌کرد.
مرد جوان وقتی فهمید همسرش به او خیانت کرده است سراغ مرد قوی‌هیکل و زنش رفت و جنایت هولناکی را در پاکدشت رقم زد.
طبق گفته‌های متهم، مرد مسلح قصد کشتن وی را نیز داشته، اما با او بر سر تصاحب اسلحه درگیر شد و پس از وقوع درگیری میان وی و مرد ۵۳ ساله و جدال بر سر تصاحب اسلحه، سه تیر شلیک و به شکم آن مرد اصابت کرد که باعث کشته شدن وی شد.
صومعه سرا- فرمانده انتظامی صومعه سرا از دستگیری قاتل مرد جوان در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: قاتل پس از دستگیری انگیزه خود را از این کار انتقام به دلیل اختلافات شخصی عنوان کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل مرد میانسال در جنوب تهران خبر داد و گفت: متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
پرونده‌ای درباره ناپدید شدن مرد جوان تشکیل شد و گروهی از مأموران اداره چهارم پلیس آگاهی تهران، جست‌وجو برای یافتن ردی از وی را شروع کردند. درحالی‌که تحقیقات پلیس آغاز شده بود، ۲۴ساعت بعد، برادر او مجددا راهی اداره آگاهی شد و اطلاعات تازه‌ای در اختیار تیم تحقیق قرار داد.
تأیید حکم قصاص قاتل مرد موتور سوار
درگیری عشقی دو مرد در افغانستان به باقرشهر تهران کشیده شد و با قتل پایان گرفت.
کاشمر ـ فرمانده انتظامی کاشمر از مرگ مرد۵۷ ساله بر اثر مسمومیت با گاز منواکسید کربن در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.
حکم قصاص برای قاتل مرد معتاد
قاتل مرد زانتیا سوار پیدا نشد
سال ۹۵ خودرو زانتیای سوخته‌ای در اسلامشهر پیدا شد و وقتی از سوی ماموران مورد بررسی قرار گرفت یک جسد کاملاً سوخته از آن بیرون آمد. جسد قابل شناسایی نبود با این حال با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. کارشناسان پزشکی قانونی، سوختن جسد را عمدی تشخیص دادند.
محاکمه مرد ایرانی که در گرجستان قاتل شد
رسیدگی به این پرونده از اواخر اسفند سال ۱۳۹۰ با گزارش قتل مرد میانسالی که رئیس اتحادیه تجار ایرانی گرجستان بود، آغاز شد. پلیس پس از بررسی اولیه پی برد که مقتول مرد ۵۵ ساله‌ای به نام وحید است و توسط یک جوان ایرانی به نام شهرام با ضربات متعدد جسم برنده به قتل رسیده و متهم پس از جنایت از دفتر کار او سرقت هم کرده است.
مرد خلافکار قاتل همسرش بود
متهم گفت: من برای پادرمیانی و خاتمه درگیری جلو رفتم که او ناگهان شیشه نوشابه را شکست و با آن به من حمله کرد. من زخمی شدم و تنها برای اینکه مقتول بترسد، چاقو را برداشته و به سمت او پرتاب کردم که به او اصابت کرد. من قصد قتل نداشتم و ناخواسته این جنایت را مرتکب شدم.
تحقیقات ابتدایی بازپرس پرونده نشان داد، قاتل به‌دلیل وجود اختلاف بر سر حق‌آبه روستا در ابتدا با مرد میانسال درگیر شده و سپس وی را با ضربات مهلک چاقو به قتل رسانده و پس از وقوع این جنایت از مهلکه گریخته است.
مرد افغان که سال‌ها قبل در جریان یک درگیری در افغانستان دست به جنایت زده و زندانی بود، پس از ورود طالبان موفق به فرار از زندان شد و به ایران گریخت تا یکی از هولناک‌ترین جنایات سال را در رفسنجان رقم بزند. او به گمان اینکه همشهریانش قصد دارند او را تحویل پلیس افغانستان بدهند جان ۶ افغان و ۴ ایرانی را با ضربات چاقو گرفت.
در بخشی از گزارش تازه‌ای که توسط دیپلمات‌های افغان و کارکنان خمات مدنی گردآوری شده به اظهارات اعضای طالبان اشاره شده که می‌گویند: «به سر آنان شلیک کنید: مرد یا زن هر کسی که مخالف طالبان و امارت اسلامی است. آنان توسط آمریکایی‌ها شستشوی مغزی می‌شوند و تنها راه حل شلیک گلوله به سر آنان است. من حاضرم بیایم و آنان را مانند سگ و الاغ به قتل برسانم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ