یک پرستار انگلیسی به اتهام قتل ۷ نوزاد و تلاش برای قتل ۶ نوزاد دیگر به حبس ابد محکوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مأمور پیشین اطلاعات مخفی انگلیس می‌گوید دولت کنونی اوکراین به علت پول‌شویی و کلاهبرداری تسلیحاتی، بزرگترین پدیده جنایی قرن حاضر است.
مرد افغانستانی و برادرش پس از ارتکاب قتل در یک مراسم عروسی مخفیانه از کشور خارج شدند، اما متهم اصلی وقتی پس از ۶ سال به ایران برگشت توسط کارآگاهان پلیس دستگیر شد.
شبکه های اجتماعی با آژانس ملی جرم و جنایت انگلیس(NCA) همکاری می کنند تا پست های قاچاقچیان انسان را ردیابی و پناهجویان را به گذر از کانال  مانش با قایق تشویق می کنند.
جنایت کودکانه |به خاطر یک سوئیچ
نخست‌وزیر انگلیس مدعی شد این کشور مخالف شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی است.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: وضع قوانین و تحریم ها علیه ایران از جمله دیگر جنایات آمریکا علیه مردم و کشورمان است.
جنایت های رژیم صهیونیستی باعث شده است که این رژیم نه تنها در میان کشورهای مسلمان بلکه در بین غربی ها نیز به عنوان رژیمی آپارتاید و جنایتکار معرفی شود.
یک سازمان حقوق بشری که مقر آن در انگلیس قرار دارد و شمار زیادی از فعالان اروپایی در آن عضویت دارند، بر لزوم محاکمه رژیم صهیونیستی به ویژه در پرونده جنایات جنگی آنها تاکید ورزیدند.
مشاهدات اولیه نشان می‌داد که مقتول با ضربات متعدد جسم سخت به سر و صورتش به طرز فجیعی به قتل رسیده به طوری که مغز او متلاشی شده بود.
بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد درگیری بین دستفروش و عاملان قتل به خاطر یک دختر اتفاق افتاده بود. آن دختر به خاطر سگ خانگی خود با مرد دستفروش جر و بحث کرده بود و چند مرد در هواخواهی او با دستفروش درگیر شده که این درگیری منجر به قتل شد.
صدها نفر در لندن پایتخت انگلیس با تجمع مقابل سفارت رژیم صهیونیستی، جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین را محکوم و حمایت خود را از مسجدالاقصی اعلام کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اتهام‌زنی رژیم انگلیس و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید مجدد بر اهمیت تحکیم بیش از پیش روابط با همسایگان و ضرورت تأمین امنیت مشترک توسط کشور‌های منطقه، یکبار دیگر مسئولیت بین‌المللی کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی نسبت به جنایات روزمره، نقض فاحش حقوق بشر و نقض قوانین و مقررات بین‌المللی توسط این رژیم را یادآوری می‌نماید.
یکی از نمایندگان پارلمان انگلیس به شدت از تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین به ویژه در ماه‌های اخیر انتقاد کرد.
نخست وزیر انگلیس مدعی شد که روسیه باید در قبال جنایات خود در جنگ پاسخگو باشد.
در اغتشاشات اخیر در حالی که سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل و انگلیس همه مزدوران خود و رسانه‌های وابسته را به صف کرده و دستور جنایت، شرارت، ترور و حتی اقدامات تجزیه‌طلبانه را صادر کرده بودند، خاتمی و موسوی و برخی افراطیون مدعی اصلاحات، اغتشاشگران اجاره‌ای را معترض جا زده و خواستار مدارا با آن‌ها شدند. ضمن این که خاتمی به اعتبار سوء عملکرد دولت ائتلافی روحانی، متهم اصلی در فریب انتخاباتی مردم و نارضایتی بعدی مردم از شرایط اقتصادی است.
یک جنبش عراقی اعلام کرد که اطلاعاتی دارد که نشان می دهد شرکت انگلیسی سیرکو در جنایت فرودگاه بغداد نقش داشته است.
اولنا زلنسکا همسر رئیس جمهور اوکراین در سفر به لندن مورد استقبال آکشاتا مورتی همسر ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس قرار گرفت. زلنسکا برای شرکت در کنفرانس پیشگیری از خشونت جنسی در جنگ به لندن رفته است. زلنسکا خواستار واکنش جهانی به استفاده از خشونت جنسی به عنوان یک سلاح شد و گفت دادستان‌های اوکراین در حال بررسی بیش از ۱۰۰ جنایت توسط سربازان روسی هستند.
مدیرکل آژانس ملی جرم و جنایت انگلیس (NCA) می‌گوید که تسلیحات غربیِ ارسالی به اوکراین، می‌تواند به خارج از کی‌یف قاچاق شده و ‌به دست مجرمان و تروریست‌ها بیفتد.
رئیس قوه قضاییه گفت: بدون‌تردید عوامل جنایت رخ داده در زندان اوین، زمینه را برای مراکز و دفاتر جنگ‌افروزی و اغتشاش‌آفرینی صهیونیستی و آمریکایی و انگلیسی فراهم آوردند و همگان مشاهده کردند که در همان شب وقوع این جنایت، صدای آمریکا و صدای انگلیس و سایر مراکز و دفاتر ضدایرانی همچون ایام اغتشاشات، همچون اتاق جنگ عمل کردند.
در ماجرای تراژیک مهسا امینی، آمریکا و انگلیس بهتر است به جای ریختن اشک تمساح، فکری به حال جنایات خود کنند و اجازه دهند جامعه ایران بدون فشار و مداخله خارجی، به مسائل و مشکلات خود بپردازد.
ضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به نقش برجسته انگلیس و ملکه این کشور در جنایات کشورهای غربی علیه ایران گفت: ملکه انگلیس خباثتش را طی ده‌ها سال علیه ملت ما نشان داده است.
روزنامه‌های سازندگی، هم میهن، شرق و آرمان ملی در گزارش‌های مفصل بدون اشاره به جنایات انگلیس خبیث علیه ملت ایران در دوره سلطنت الیزابت دوم، تلاش کردند ضمن تطهیر وی چهره‌ای رئوف و مهربان از این ملکه جنایتکار ترسیم کنند که حامی حقوق بشر، محیط‌زیست و حتی حیوانات بود منعکس کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ