اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با سفر امیرعبداللهیان به عربستان به نظر می‌رسد فصل جدیدی در روابط دو کشور آغاز شده،روابطی که علاوه بر منفعت مشترک برای تهران و ریاض، موجب منفعت دسته جمعی کشورهای منطقه و جهان اسلام خواهد شد.
با سفر امیرعبداللهیان به عربستان به نظر می‌رسد فصل جدیدی در روابط دو کشور آغاز شده،روابطی که علاوه بر منفعت مشترک برای تهران و ریاض، موجب منفعت دسته جمعی کشورهای منطقه و جهان اسلام خواهد شد.
با سفر امیرعبداللهیان به عربستان به نظر می‌رسد فصل جدیدی در روابط دو کشور آغاز شده،روابطی که علاوه بر منفعت مشترک برای تهران و ریاض، موجب منفعت دسته جمعی کشورهای منطقه و جهان اسلام خواهد شد.
گرچه سبک زندگی حجاب‌استایل‌ها با مصرف‌گرایی و لاکچری‌بازی‌هایشان دارد زندگی ایرانی_ اسلامیِ دنبال‌کنندگان شان را به سمت و سوی دیگری می‌برد و حجابی که هر روز کوتاه‌تر و کمترش می‌کنند دارد درحال غارت پوشش زن مسلمان است. اما فتوا‌هایی که صادر می‌کنند و نسخه‌های مخالف دستورات دینی که برای دنبال‌کنندگان‌شان می‌پیچند معظل بزرگی است که این روز‌ها شاهدش هستیم. حالا با نزدیک شدن به ایام اربعین، حجاب‌استایل‌ها فتوای جدیدی برای زائران اربعین اباعبدالله صادر کرده‌اند.
گر نمی‌توانیم در روز ۳۰ دقیقه ورزش کنیم در زمان کوتاه‌تر به عنوان مثال برای پنج یا شش دقیقه ورزش شدید و کوتاه مدت انجام دهیم. برای این کار یک حرکت ورزشی را با شدت و سرعت زیاد برای مدت یک دقیقه انجام دهیم. ۳۰ ثانیه استراحت داشته و دوباره این کار را تکرار کنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ‏مقاومت، پاسخ طبیعی و مشروع ملت فلسطین در برابر تروریسم، اشغالگری و آپارتاید است و رژیم صهیونیستی با تداوم جنایت و شرارت، عمر خود را کوتاه‌تر می‌کند.
رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: از این به بعد بانک مرکزی ارز را به طور مستقیم از صادرکننده ها خریداری کرده و به وارد کننده‌ها خواهد فروخت تا هم هزینه ها کمتر شده و هم، زمان تامین ارز کوتاه تر شود.
دبیرخانه کنفرانس بین‌ المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس، در پیامی ضمن تبریک شهادت شیخ خضر عدنان نوشت: شهادت شیخ خضر عدنان و امثال ایشان از عمر رژیم صهیونیستی با سرعت بیشتری خواهد کاست.
در حال حاضر ۷۰ کشور در طول سال جهت بهره مندی بیشتر از نور خورشید، اقدام به اعمال تغییراتی در ساعت رسمی خود می‌کنند و در اصطلاح از ساعت تابستانه (Daylight Saving Time) استفاده می‌کنند؛ ساعت تابستانه به حالتی می‌گویند که بر اساس آن در ۶ ماه ابتدایی سال ساعت–معمولاً یک ساعت- به جلو کشیده می‌شود و ۶ دوم سال به حالت اولیه باز می‌گردد؛ این تغییرات ساعت در منطقه‌های زمانی منجر به طولانی شدن روز در هنگام عصر و کوتاه‌تر شدن روز در هنگام صبح می‌شود.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: استفاده از هواپیمای یاسین باعث می‌شود تا دوره آموزش‌ها کامل‌تر و کوتاه‌تر شود.
ربیعی نوشت: در تحلیل ابعاد اقتصادی ناآرامی‌های اخیر توجه به چندبعدی بودن آثار ضروری است. بعد زمانی آثار، بعد مقیاس و بعد جامعیت. یافته‌های حاصل از گفتگو با تعدادی از کنشگران اقتصادی نشان می‌دهد از منظر بعد زمانی، برخی آثار اقتصادی این بحران اجتماعی، آثار کوتاه‌مدت بوده است که به سرعت و در روز‌های پس از بحران قابل رویت بوده در حالی که برخی آثار میان و بلندمدت است و در لایه‌های پایین‌تر و با فاصله زمانی مشخص می‌شود.
تبریز- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره برداری از راه آهن بستان آباد- تبریز( خاوران) فاصله ریلی تهران تا تبریز پنج ساعت کوتاه‌تر می‌شود.
تبریز- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره برداری از راه آهن بستان آباد- تبریز( خاوران) فاصله ریلی تهران تا تبریز ۵ ساعت کوتاه‌تر می‌شود.
چه دیواری کوتاه‌تر از حسن روحانی و وزیرانش! اصلا آن‌ها بدترین عملکرد تاریخ ایران معاصر را در مملکت داری داشته‌اند! هر چه هست و نیست را باید در روحانی و برنامه‌های اشتباه دولتش پی‌جویی کرد! به بیان ساده‌تر، دولت حسن روحانی تماما بحران بودند، هستند و در آینده خواهند بود! این گزاره‌ها خلاصه‌ای از رویکرد نخست و شاید در دسترس‌ترین تاکتیک دولت‌مردان رئیسی در مواجه با مشکلات و مسائل بوده است. تنها کافیست به اظهارات هر یک از وزرا در مواجهه با هر گونه انتقاد نگریست و دید که چگونه انگشت اتهام را به سوی دولت سابق دراز می‌کند.
انتقال دو آبشار از سانتریفیوژ‌های IR-۶ به سایت فردو و تولید اورانیوم ۶۰ درصدی در آن، ضریب امنیت فردو را ارتقا و از سویی ذخایر اورانیوم با غنای بالای ایران را در کوتاه‌ترین زمان افزایش خواهد داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اصلاح ۱۸ تقاطع تا پایان سال و کاهش ۱۱۵ کیلومتری راه مردم خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از کاهش سه کیلومتری مسیر شهروندان با بهره‌برداری از پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام در چهاردهمین شنبه امید و افتخار خبر داد.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: اهمیت حفظ سلامت دندان‌ها به حدی است که اخیرا در یکی از معتبرترین مجلات علمی، ارتباط میان حفظ سلامت دندان‌ها با طول عمر مورد تایید قرار گرفته است.
رضا درویش از نهایی شدن زمین تمرین تهرانسر برای استفاده تیم پرسپولیس خبر داد.
با شروع زمستان ممکن است علائم فرد مبتلا به اختلال عاطفی فصلی بدتر شود و به دلیل استرس‌های مداوم ناشی از همه‌گیری، احساس انزوا یا اضطراب بیشتری نسبت به گذشته داشته باشد.
زمان نهفتگی ویروس کووید کوتاه‌تر شده است؟
محققان چینی با بررسی داده‌های ۱۴۲ مطالعه مختلف دریافتند کسانی که به سویه آلفا آلوده شده بودند به طور میانگین پنج روز دوره کمون داشتند و زمانی که سویه امیکرون وارد شد، دوره کمون به طور متوسط به کمتر از ۳.۵ روز کاهش یافت.
محققان دریافتند موش‌هایی که خون موش‌های پیر را دریافت کرده بودند سریع‌تر خسته می‌شوند و مسافت‌های کوتاه‌تری را روی تردمیل می‌دوند.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: یکپارچه‌سازی سامانه‌های الکترونیک از موارد ضروری و تکلیف قانونی دستگاه‌های ذی‌ربط است که باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شود.
توییتر روزانه بیش از یک میلیون حساب کاربری اسپم را حذف می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ