سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ‏مقاومت، پاسخ طبیعی و مشروع ملت فلسطین در برابر تروریسم، اشغالگری و آپارتاید است و رژیم صهیونیستی با تداوم جنایت و شرارت، عمر خود را کوتاه‌تر می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنین، جوانان فلسطینی با برگزاری راهپیمایی و آتش زدن لاستیک خودروها در مناطق مختلف، خشم خود را نسبت به این جنایات تل آویو نشان دادند.
وزارت خارجه سوریه با حمایت از ایستادگی ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی، جنایات روزافزون این رژیم به ویژه حمله به اردوگاه جنین را محکوم کرد.
تجاوزات نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری همچنان ادامه دارد و آمار شهدا به چهار نفر و مجروحان به ۴۵ نفر افزایش یافته است. تداوم درگیری‌ها در جنین، باعث شده است صهیونیست‌ها از جنگنده‌های آمریکایی اف ۱۶ استفاده کنند. منبع: تسنیم
همزمان با تداوم تحرکات غیرقانونی رژیم صهیونیستی در مرز لبنان، نیروهای اضطراری بین‌المللی یونیفل (وابسته به سازمان ملل) اقدامات پیشگیرانه خود در مرز لبنان و اراضی اشغالی را به اجرا درآوردند.
در پی تظاهرات صهیونیست‌های ناراضی، پلیس رژیم صهیونیستی با برخورد خشونت‌آمیز، معترضان را به شدت سرکوب کرد.
همزمان با تداوم حملات راکتی مقاومت به اراضی اشغالی، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو با شروط جهاد اسلامی برای آتش‌بس مبنی بر توقف ترورها و تحویل پیکر شهید خضر عدنان مخالفت کرده است.
همزمان با تداوم حملات راکتی مقاومت به اراضی اشغالی، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو با شروط جهاد اسلامی برای آتش‌بس مبنی بر توقف ترورها و تحویل پیکر شهید خضر عدنان مخالفت کرده است.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در یک بیانیه ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت غیرنظامیان و ترور فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین، این اقدامات را موجب بی‌ثباتی منطقه دانست.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر پاکستان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد کشورهای اسلامی با تشکیل جبهه واحد، مانع از تداوم این جنایات شوند.
شهرداری قدس طرحی را برای ساخت محله مسکونی جدید در جنوب این شهر تصویب کرد.
مسئول اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین جنگ واقعی است که فلسطینیان با تمام توان با آن مقابله خواهند کرد.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه گفت:درباره اهمیت تداوم دسترسی ایران به آب رودخانه ارس اتفاق نظر داریم. کارگروه مشترک در این خصوص کار خود را پیش می‌برد.
استاندار صعده در راهپیمایی عظیم مردم این شهر، ضمن هشدار به ائتلاف متجاوز سعودی در صورت تداوم تجاوز و محاصره علیه یمن، گفت که رژیم اشغالگر صهیونیستی در تیررس موشک های مبارزان یمنی قرار دارد.
گروه مقاومتی عرین الاسود در کرانه باختری به صهیونیست ها درباره تداوم مقاومت هشدار داد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها خواستار اقدام فعال شورای امنیت شد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن تاکید بر تداوم مقاومت، رویکردهای کابینه جدید رژیم صهیونیستی را موجب تشنج اوضاع دانست.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» رژیم صهیونیستی را مسئول کامل پیامدهای محاصره ظالمانه غزه و بحران های انسانی برای شهروندان فلسطینی در مناطق مختلف فلسطین دانست.
دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین را محکوم کرد.
تحلیلگر مشهور فلسطینی با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه زنان فلسطینی به برخورد مزورانه جهان در قبال موضوعات بین المللی پرداخته است.
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که صدها بیمار فلسطینی ساکن نوار غزه به علت وقت کشی رژیم صهیونیستی در صدور مجوز، نتوانسته اند برای مداوا از این منطقه خارج شوند.
وزارت امور خارجه لبنان ضمن محکوم کردن تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه و هشدار درباره تداوم این گونه تجاوزات، اعلام کرد نزد شورای امنیت از تل آویو شکایت می کند.
مسئولان رژیم صهیونیستی بار دیگر رهبر جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ را ممنوع السفر کردند.
جنبش فتح در واکنش به شهادت سه نفر از مجاهدان خود در حمله صبح امروز رژیم صهیونیستی به نابلس اعلام کرد که جنایات رژیم اشغالگر نتیجه ای جز اصرار این جنبش بر مقابله با این رژیم نخواهد داشت.
رسانه های فلسطینی از ادامه اقدامات سرکوبگرانه نظامیان رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در قدس اشغالی خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ