رضا درویش از نهایی شدن زمین تمرین تهرانسر برای استفاده تیم پرسپولیس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا با پوشیدن پیراهنی به کارلو ماتزونه، مربی سابق برشا، ادای احترام کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی که برای سخنرانی در مجمع عالی فرماندهان سپاه در دانشگاه افسری امام حسین (ع) حاضر شده است به مقام شامخ شهدای گمنامی که مزارشان در این دانشگاه است ادای احترام کرد.
کارشناس مسائل اجتماعی طی یادداشتی گفت: القای تشدید نافرمانی مدنی توسط رسانه‌های دشمن در حال انجام است.
مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک با حکم مدیرعامل این باشگاه در سمت خود ابقا شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به کراچی به مزار محمد علی جناح، رهبر استقلال پاکستان ادای احترام کرد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: انتخابات هیئت رئیسه سال جدید شورای نگهبان در جلسه صبح امروز برگزار شد و اعضای هیئت رئیسه شورا برای یک سال آینده ابقا شدند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: انتخابات هیات رئیسه سال جدید شورای نگهبان در جلسه صبح امروز برگزار شد و اعضای هیات رئیسه شورای برای یک سال آینده ابقا شدند.
رئیسی پیش ازظهر امروز چهارشنبه - ۲۱ تیرماه - در ادامه برنامه‌های سفر خود به کنیا، با همراهی رئیس و تعدادی از نمایندگان مجلس این کشور، با حضور در مقبره جوموکنیاتا رهبر ملی استقلال این کشور، به مقام این سیاستمدار کنیایی ادای احترام کرد.
بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران معتقد است در شرایط فعلی ابقای بهروز عطایی به عنوان سرمربی ایران تصمیم درستی بود.
: علی پروین و محمود خوردبین بزرگان باشگاه پرسپولیس به همراه یحیی گل محمدی و رضا درویش به قطعه نام‌آوران بهشت زهرا رفتند و بر سر مزار تعدادی از بزرگان تاریخ باشگاه استقلال، چون مرحوم ناصر حجازی منصور پورحیدری حاضر و به آنها ادای احترام کردند.
وکیل اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در دولت حسن روحانی در واکنش به اظهارات اخیر دستیار رئیس مجلس گفت: بهتر نبود اقای قالیباف به جاى شکایت، به ابهامات افکار عمومى جواب مى داد؟
همچنین بر اساس بعضی خبرهای تایید نشده اقای کدخدائی هم که طی هشت ماه گذشته از سوی امیرعبداللهیان به عنوان مشاور وزیر و مسئول پیگیری پرونده شهید سلیمانی منصوب شده بود، در نظر است به عنوان سفیر عازم یکی از کشورها شود.
سرمربی آلومینیوم اراک در عین انتقاد از فرصت سوزی بازیکنانش، از آنها بابت نمایش هجومی و پرموقعیت شان برابر استقلال تقدیر کرد.
رابطه فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان دو ستاره تاریخی استقلال در جوانی بسیار حسنه بود.
به‌دنبال سفر بهمن‌ماه اقای رئیسی به پکن، شمخانی در شهر پکن با هدف پیگیری توافقات سفر رییس جمهور، مذاکرات فشرده‌ای را به منظور حل‌وفصل نهایی موضوعات فیمابین تهران-ریاض با همتای سعودی آغازکرد.
مهاجم ملوان با وجود درخشش در بازیهای قبلی در دو مسابقه مقابل استقلال حریف مدافعان مستحکم آبی‌پوش نشده است.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: در عفو‌های معیاری پرونده‌ها با شرایط انطباق داده می‌شود. ما نه می‌گوییم خبرنگار یا سلبریتی و ... است. این بد است که می‌گویند اقای سخنگو گفت خبرنگار و فلانی در جایی گفته اصلا خبرنگاری را بازداشت نکردیم. هرکسی که مشمول باشد انجام می‌شود.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی، جلسه‌ای گذاشتیم و شهید سلیمانی به اقای روحانی تذکر برادرانه داد و گفت ما آمدیم به شما کمک کنیم و در کنار شما هستیم ولی حرف‌هایی که زدید، درست نیست و او هم تا مدت‌ها رعایت کرد.
با تصمیم اعضا هیئت مدیره شرکت فرابورس در جلسه امروز۱۱ آبان ماه میثم فدایی از سمت مدیرعاملی فرابورس کنار رفت و اقای محمدعلی شیرازی به مدیرعاملی این شرکت منصوب شد!
محمد قوچانی گفت: به چهار منطقه بلوچستان خوزستان آذربایجان و کردستان رسیدگی ویژه کنید؛ نه اینکه به اقای مولوی عبدالحمید بسپارید. آقای مولوی عبدالحمید هم از اقای رییسی حمایت کرد هم از پیروزی طالبان در افغانستان.
محمد قوچانی گفت: به چهار منطقه بلوچستان خوزستان آذربایجان و کردستان رسیدگی ویژه کنید؛ نه اینکه به اقای مولوی عبدالحمید بسپارید. آقای مولوی عبدالحمید هم از اقای رییسی حمایت کرد هم از پیروزی طالبان در افغانستان.
افشین محمدی رییس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان طی پیامی فرا رسيدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را تبريك و تهنيت گفت.
داماد حسن روحانی گفت: با دستور رهبر معظم انقلاب و پیگیری های دفتر رهبری مکانی در نزدیکی منزل آقای روحانی به عنوان دفتر از سوی دولت به ایشان اختصاص داده شد. این در حالی است که اقای رئیسی مخالف این کار بودند.
طرح مجلس نه تنها گامی در مسیر تحقق عدالت نیست که دست اندازی در این مسیر است و چالش مالیات هنرمندان چالشی است جدی و اساسی که از یک مجلس انقلابی و پویا بعید بود اینگونه شتابزده تن به مصوبه ای دهد که فاقد مطالعات و پژوهش های پشتیبان و جانبی است. مضافا اینکه از ریاست مجلس اقای دکتر قالیباف که ارتباط و تعامل تنگاتنگ و عمیقی با خانواده هنر و سینِما و هنرمندان دارد تصویب چنین طرحی دور از انتظار و غیرمترقبه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ