نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه‌اندازی کارخانه شماره 2 احیاء استیل فولاد بافت گفت: گروه مالی گردشگری با سرمایه‌گذاری در این پروژه شهرستان بافت را از بن‌بست اشتغال و مهاجرت خارج کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به حریق در کارخانه عطر سازی ایوانکی، گفت: حریق به دلیل گستردگی یک کارخانه دیگر را هم در بر گرفت.
۲ کارخانه متوقف در استان فارس که با رفع موانع و مشکلات قضایی، احیاء شده‌اند، همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به این استان، به چرخه تولید بازگشتند.
راسموس هویلوند با انتقال به منچستریونایتد در حال تبدیل شدن به رکورد فروش باشگاه آتالانتا است. او یکی دیگر از بازیکنانی است که زیر نظر جان پیرو گاسپرینی شکوفا می‌شوند.
یک نشریه انگلیسی به نقل از منابع آگاه نوشت که تحویل موشک پیشرفته از لندن به کی‌یف به‌دلیل اعتصاب کارگران یکی از کارخانه‌های نظامی اصلی انگلیس، تحت‌الشعاع قرار گرفته است.
پردیس- رئیس اورژانس استان تهران گفت: حریق کارخانه مبل سازی در پردیس تاکنون سه مصدوم داشته است، که هر سه مصدوم آتش نشان بودند.
پردیس- رئیس اورژانس استان تهران گفت: حریق کارخانه مبل سازی در پردیس تاکنون سه مصدوم داشته است.
اصفهان- رئیس هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان اصفهان گفت: تمام ۱۲۰ کارخانه تولید آجر در شعاع ۳۰ کیلومتری اصفهان در حال حاضر از سوخت گاز استفاده می‌کنند.
یک کارخانه فرآورده‌های پتروشیمی در جنوب شرقی چین بر اثر وقوع انفجار، دچار حریق شد.
مصطفی کارخانه، مشاور فنی تیم ملی والیبال ایران به اتفاقات رخ داده در بازی روز گذشته مقابل ایتالیا واکنش نشان داد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
با بهره‌برداری از یک کارخانه دانش‌بنیان، خطوط تولید چند محصول مهم پزشکی در حوزه قلب و عروق، برای اولین‌بار در کشور راه‌اندازی شد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: در سال گذشته ۴۲ واحد صنعتی راکد استان با کمک‌های دستگاه قضایی و رفع مشکلات، به چرخه تولید بازگشتند.
رئیس فدراسیون والیبال در حکمی، مصطفی کارخانه را به‌عنوان رئیس کمیته تیم‌های ملی این فدراسیون منصوب کرد.
شرکت بزرگ اسلحه سازی آلمان اعلام کرد: هزینه ساخت کارخانه تولید تانک در اوکراین بر عهده کی یف خواهد بود.
مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه احیا شماره 2 مجتمع فولاد بافت به بیش از 86 درصد رسیده و تست سرد آن آغاز شده است.
در حالی که فساد کماکان در حال نفوذ است و انتخابات دروغین تحت تاثیر پول، تعصب، شبه نظامیان، مواد منفجره و پهپاد قرار می‌گیرد پیشروی منطقه به سوی آینده ناممکن است. باقی ماندن خاورمیانه در وضعیت کارخانه تولید زلزله مجازات سختی برای مردمان ساکن آن منطقه است. بی عدالتی طبیعت را نیز به آن اضافه کنید. قساوت زمین فصلی است، اما خشونت کارخانه تولید زلزله توسط انسان‌ها پیوسته است.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه می گوید ارتش این کشور کارخانه تولید تسلیحات اتمی اوکراین را هدف قرار داد.
رسانه ها از وقوع حریق گسترده در کارخانه پهپادسازی آمریکا در لتونی همراه با «خسارات زیاد» خبر می دهند.
مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه احیا شماره 2 مجتمع فولاد بافت به 83.1 درصد رسیده و طبق برنامه، تست سرد آن تا پایان بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود.
رئیس قوه قضاییه گفت:مسئولان سازمان تعزیرات تمامی موارد اختلافی و موارد ناظر بر برداشت‌های متفاوت از قانون را احصاء کرده و به ما در قوه قضاییه اعلام کنند تا ما نسبت به رفع یا تغییر یا اصلاح آنها اقدام کنیم.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان خواستار احداث کارخانه‌های چغندرقند، روغن کشی و خوراک دام در شهرستان‌های شوش و کرخه شدم.
در نشست ستاد ملی طرح جهش تولید در دیمزارها، موضوع نیاز کشور به احداث کارخانه تولید کودهای فسفاته مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: کارخانه نوآوری را به‌منظور رفع نیازهای فناورانه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از سوی شتاب‌دهنده‌ها و دانش‌بنیان‌ها ایجاد خواهیم کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: کارخانه تازه فعال شده روغن گیری زیتون بندر گز با همکاری شرکت‌های دانش بنیان توسعه می‌یابد تا در خارج از فصل برداشت محصول نیز فعالیت کند.
کارخانه تولید پهپاد تمام ایرانی ابابیل۲ صبح امروز با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپهبد شیرعلی میرزا، وزیر دفاع تاجیکستان در دوشنبه پایتخت این کشور افتتاح شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ