مودریچ همچنین در کنار پاسخ منفی دادن به باشگاه النصر، پیشنهاد باشگاه اینتر میامی، باشگاهی که متعلق به دیوید بکام و شرکایش است، رد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواب مسی به شایعه آمریکایی ها
نیمار که به نظر می‌رسد انتقالش به الهلال قطعی شده است یک پست جنجالی اینستاگرامی درباره این انتقال را لایک کرد و بعد از مدتی لایکش را برداشت تا رابطه‌اش با بارسا بیشتر تخریب نشود.
این خودرو، لقب یکی از زیباترین لکسس‌های تاریخ را لقب می‌کشد. طراحی تهاجمی و فوق‌العاده منحصر به فرد آن، توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. سبک طراحی کابین خودرو، متمایل به راننده و لوکس است.
این خودرو، لقب یکی از زیباترین لکسوس‌های تاریخ را لقب می‌کشد. طراحی تهاجمی و فوق‌العاده منحصر به فرد آن، توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. سبک طراحی کابین خودرو، متمایل به راننده و لوکس است. نمایشگر ۱۰.۳ اینچی در کنار ساعت زیبای آنالوگ، جذابیت بسیاری دارند. این خودرو از پیشرانه ۵ لیتری ۸ سیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌کند. خروجی این پیشرانه، ۴۷۱ اسب‌بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتون‌متر گشتاور است. شتاب صفر تا صد لکسس LC ۵۰۰، حدود ۴.۴ ثانیه اعلام شده است. گران‌ترین نسخه این خودرو، نزدیک به ۱۰۲ هزار دلار قیمت می‌خورد.
سائوپائولو با جذب لوکاس مورا تا پایان سال 2023 موافقت کرد.
جواب پولادگر به اعتراض عباس جدیدی
با اعلام رسمی باشگاه میلان، لوکا رومرو، مهاجم جوان آرژانتینی به عنوان بازیکن آزاد با این تیم پیوست.
رئال مادرید به لوکا مودریچ، ستاره کروات، پیشنهاد داده که پس از بازنشستگی هم در این تیم بماند.
باشگاه تاتنهام به پیشنهاد الاتحاد عربستان برای انتقال سون هیونگ مین به این تیم در تابستان امسال پاسخ داد.
جواب کمیته المپیک به دبیر: ۷میلیارد دادیم نه ۳میلیارد
جواب ستاره اول آث‌میلان به خرید طارمی
جواب قلعه‌نویی به برنامه فوتبال برتر و میثاقی
برخی از بازیکنان پرسپولیس قصد داشتند بعد از قهرمانی در جام حذفی، جام قهرمانی را به خانه‌شان ببرند!
سم آلاردایس جواب روی کین را داد. کاپیتان سابق منچستریونایتد و مفسر فعلی شبکه اسکای اسپورتس گفته بود آلاردایس آنقدر مغرور است که در چمپیونشیپ (دسته دوم) مربیگری نمی‌کند.
حالت خاص باز شدن درب ها، کیفیت فوق لوکس جزئیات کابین و تپنده الکتریکی برای این دونفره جذاب شرایط ایده الی را ایجاد کرده اند. درب‌های عقب جنسیس مینت به منظور دسترسی به فضای بار یا صندوق در حالت قیچی معکوس باز می‌شوند.
معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری درباره ماهیت میکروهتل‌ها، گفت: گردشگری همانند سایر صنایع به سرعت در حال تکاپو و تکامل است. میکروهتل هم یکی از دستاورد‌های تکنولوژی در حوزه اقامت است. میکروهتل‌ها فضا‌های اقامتی با ابعاد کوچک و سازه منحصر به فرد با معماری جذاب و لوکس هستند.
بارسلونا روبرت لواندوفسکی را خرید تا در لیگ قهرمانان به موفقیت برسد اما ستاره لهستانی برای فتح لیگ اروپا هم کمک موثری نبود.
هافبک 37 ساله رئال مادرید با نمایش خیره کننده در دربی مادرید، یک بار دیگر نگاه ها را به سمت خود خیره کرد.
لوکاس رومن، ستاره 18 ساله آرژانتینی، با امضای قراردادی رسما به باشگاه بارسلونا پیوست.
لوکاس رومن، ستاره 18 ساله آرژانتینی، با امضای قراردادی رسما به باشگاه بارسلونا پیوست.
بدون شک مهم‌ترین مزیت سدان لوکس چانگان لامور نسبت به آریزو ۸ در بازار، قیمت مناسب آن است. در حال حاضر چری آریزو ۸ را بین ۱۵ هزار و ۳۹۱ دلار تا ۱۸ هزار و ۷۳۴ دلار معادل ۶۱۰ تا ۷۴۲ میلیون تومان به فروش می‌رساند. اما این قیمت برای چانگان لامور به حدود ۱۲ هزار و ۳۵۴ دلار معادل ۴۹۰ میلیون تومان می‌رسد.
جزیره مروارید قطر (Pearl) در دهانه تالاب خلیج غربی (West Bay) شهر دوحه واقع شده است. این جزیره به شکل مروارید است و وسعتی به اندازه ۴۰۰ هکتار دارد. در این جزیره شما شاهد ساختمان‌ها، ویلاها، هتل، مراکز خرید مدرن و لوکس خواهید بود.
یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، اذعان داشت تیمش در خط حمله مشکل داشته و مهاجم کلاسیکی در اختیار ندارد.
یکی از اتفاقات جذاب قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، همگروهی بایرن مونیخ و بارسلونا بود. بازگشت روبرت لواندوفسکی به باواریا یکی از جذابیت‌های مرحله گروهی رقابتها خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ