اعلام نشدن پنالتی برای اتلتیکو با رای داور و VAR خشم اعضای تیم میهمان را به همراه داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس با انتقاد از جذب دروازه‌بان خارجی گفت: با تصمیمی که باشگاه گرفته است سهمیه سال آینده می سوزد!
شاید تصمیمی احساسی به نظر بیاید اما می توان یکبار برای همیشه شماره 24 را در فوتبال ایران به بایگانی سپرد.
اشکان دژاگه فعلا از راه دور و مثل یک پلیس به طور نامحسوس اتفاقات لیگ برتر را رصد می کند و مشخص نیست چه تصمیمی برای آینده فوتبال خود دارد.
اشکان دژاگه فعلا از راه دور و مثل یک پلیس به طور نامحسوس اتفاقات لیگ برتر را رصد می کند و مشخص نیست چه تصمیمی برای آینده فوتبال خود دارد.
قرارداد مربی خارجی استقلال این فصل با شرط و شروط بسته می شود و این تصمیمی است که کمیته فنی باشگاه استقلال گرفته است.
هر تصمیمی گرفته می شود، چه مربوط به کارت سوخت باشد و یا استاندارد بنزین، به شایعه گرانی این سوخت در فضای مجازی می انجامد. برخی نیز برای جا نماندن از بازار داغ شایعات بنزینی، هر روز بر طبل این شایعات به بهانه تایید و تکذیب می کوبند و این در حالی است که دولت همواره تاکید کرده که قیمت بنزین در سال جاری افزایش نخواهد داشت.
معاون باشگاه پرسپولیس گفت: خارجی یا داخلی بودن دربی فینال جام حذفی برای ما فرقی ندارد و هر تصمیمی بگیرند احترام می گذاریم.
همبازی سابق سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن، می‌گوید او پیش از پیوستن به لیورپول می‌توانست راهی یونایتد شود ولی تصمیم درست را گرفت تا به یورگن کلوپ ملحق شود.
باشگاه مس رفسنجان با انتشار ویدئوی مربوط به برخورد نیلسون جونیور و محسن آذرباد، یکباره دیگر به قضاوت داوران علیه این تیم معترض شده است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با بیان اینکه کمیته عفاف و حجاب شهرداری تصمیمی برای ممانعت از ورود بانوان بی‌حجاب به مترو نگرفته است، گفت: در حال حاضر صرفا تذکر داده می‌شود.
برندان راجرز چند روز بعد از اخراج شدن از لسترسیتی سکوتش را شکست و گفت از تصمیم باشگاه ناراحت و عصبانی است و اطمینان دارد که می‌توانست لستر را در لیگ برتر حفظ کند.
داور در فشار یک تصمیمی می گیرد و از قصد نیست. شاید گلی هم که آن ها زدند و داور سوت نزد روزی بازیکن آلومینیوم بود.
استفان بایچتیچ می گوید انتخاب لیورپول از بین باشگاههایی که در سال 2020 به او پیشنهاد داده بودند تصمیمی آسان بود.
سیمونه اینزاگی با ابراز خوشحالی از پیروزی امشب تیمش مقابل اودینزه، تاکید کرد که کلیه تصمیماتش در راستای موفقیت اینتر است.
اردوغان می گوید ترکیه ممکن است درباره پیشنهاد فنلاند در ناتو تصمیمی بگیرد که سوئد را شوکه کند.
محمد فنایی تاکید کرد که قضاوت فینال جام جهانی قطر حق علیرضا فغانی بود.
با تصمیم عجیب لوئیس فن خال، هلندی ها با شرایط عجیبی در قطر تمرین می کنند.
رئیس جمهور عراق گفت که بحران سیاسی در این کشور به پایان رسیده است و تصمیمی برای برگزاری انتخابات زود هنگام وجود ندارد.
مهاجم جوان پرسپولیس با وجود نیمکت نشینی در لیست خروجی یحیی گل محمدی قرار ندارد و باشگاه نیز تصمیمی برای جابجایی قرضی او ندارد.
با وجود این که برخی نزدیکان سرمربی سابق استقلال تلاش می کنند نام وی را به عنوان گزینه جانشینی سرمربی پرتغال مطرح کنند اما مدیریت جدید باشگاه هیچ تصمیمی برای تغییر کادر فنی ندارد.
به نظر می رسد سرمربی تیم ملی ایران تصمیمی برای تغییر البسه ملی پوشان در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ ندارد.
بازیکن سابق آرسنال می‌گوید لیورپول با بحرانی اساسی مواجه است و فروش سادیو مانه بدترین تصمیمی بود که این باشگاه امسال تابستان می‌توانست بگیرد.
خرید مهدی قایدی به صورت قرضی یکی از تصمیمات درست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات بود؛ تصمیمی که هم به سود مهدی تمام می شود و هم باشگاه استقلال.
چرا ۱۶ فیلم و چرا ۲۲ فیلم نه؟ همیشه قاعده جشنواره بر اساس یازده روز برگزاری جشنواره بوده است و با توجه به نوع تولیدات سینمای ایران از لحاظ کیفی حذف ۶ فیلم با مضرب ۱۱روز ( ۲۲ فیلم) نشان از یک تصمیم ناصواب دارد و می توانست باعث کاهش حواشی رایج بین فیلمسازان راه نیافته مسابقه شود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ