شاید تصمیمی احساسی به نظر بیاید اما می توان یکبار برای همیشه شماره 24 را در فوتبال ایران به بایگانی سپرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس‌جمهور و دولت سیزدهم هم در لایحه بودجه ۱۴۰۲ و هم در لایحه بودجه ۱۴۰۱ دورنمای رشد اقتصادی ۸درصدی را مد نظر قرار داده بودند. اما هیچ کدام از این اعداد و ارقام وعده داده شده، محقق نشدند. ضمن اینکه رشد اقتصادی اندک محقق شده هم برآمده از تولید کالا و خدمات یا افزایش تولید بنگاه‌های اقتصادی در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات نبوده بلکه بخش مهمی از این رشد اقتصادی هم ناشی از فروش نفت بوده است.
دوشان ولاهوویچ، مهاجم صربستانی یوونتوس، با وجود علاقه این تیم به روملو لوکاکو، ترجیح می‌دهد بماند.
صدیقی، امام جمعه موقت تهران بیان کرد: امسال عزاداری‌های بی‌سابقه دارای شور و شعور چشم‌نوازی بود. با اینکه دشمنان فراخوان داده بودند که در هیئت حضور نداشته باشید و لباس مشکی نپوشید و انواع تبلیغات را علیه عزاداری خرج کردند، ولی به کوری چشم‌شان عزاداری‌ها در ایران و سایر کشور‌ها نسبت به سال‌های قبل پرشورتر و باشکوه‌تر برگزار شد.
اگر روابط نرمال ایران با اقتصاد جهانی به‌طور نسبی احیا شود، ایران باتوجه به موقعیت ژئواکونومیک خود می‌تواند نقش یک حلقه وصل را بین چهار اقتصاد کلیدی در اوراسیا در قالب ایده کریدور شمال - جنوب ایفا نماید.» همچنین در پایان گزارش تاکید شده اقتصاد‌های عضو این سازمان دولت‌محورند. به دیگر سخن دولت بازیگر مسلط در این اقتصاد‌ها محسوب می‌شود. سازمان همکاری شانگ‌های نیز عمدتاً سازمان بین‌دولتی است؛ بنابراین فضای کنش بی‌واسطه بخش خصوصی در این سازمان چندان گسترده نیست.
مرتضی مطیعی، نماینده، ولی فقیه در استان سمنان گفت: اینکه افرادی برای تماشای آسمان شب به کویر بروند؛ اما در آن منطقه اتفاقات دیگری رخ دهد، پذیرفتنی نیست. تماشای آسمان پرستاره باید باعث تفکر انسان شود؛ نه آنکه زمینه فساد و گناه را فراهم کند.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، در جشن قهرمانی تیمش تاکید کرد فصل آینده کار سختی در انتظار شاگردانش است.
امیدیان گفت: تبعات LBGTQ موجب شده است قدری در تشخیص، ابهام ایجاد شود بنابراین باید فردی که در حوزه علمی کار می‌کند حواسش باشد که فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی دنیا ممکن است با اهداف علمی هماهنگ نباشد یا حتی موجب پیچیدگی موضوع شوند.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید اینکه از بازیکنان خواسته بود کارت نگیرند روی شرایط فنی تاثیر گذار بوده اما این تیم به سه امتیاز مهم بازی دست یافته است.
اپل می‌گوید از تماس پوست دست یا بدن خود با دستگاه، آداپتور برق یا شارژر بی‌سیم، زمانی که گوشی برای مدت طولانی کار کرده یا به منبع برق متصل است، خودداری کنید. به طور خاص، اپل به مصرف کنندگان توصیه می‌کند از خوابیدن روی دستگاه، آداپتور برق یا شارژر بی سیم اجتناب کنند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کنیا از اینکه این تیم فرصت بازی با ایران را به دست آورده است، اظهار خوشحالی کرد و آن را یک آزمون واقعی دانست.
ما قبل از اینکه با حرف، چیزی یاد مردم بدهیم باید با عمل یاد مردم بدهیم، اگر مردم عمل صالح ببینند، هم می بینند و هم عمل میکنند، ولی اگر تنها درس صالح بگوییم، ممکن است یاد بگیرند اما کاری از پیش نمی رود.
رئیس فدراسیون ووشو با ابراز رضایت از عملکرد ووشوکاران جوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان آن را عرض‌اندام دوباره ووشوی ایران دانست.
سرمربی آرژانتین با انتقاد از سبک بازی هلند، اعلام کرد که انتظار چنین سبکی از فن خال و تیمش نداشت.
ویلفرد لئون و مصدومیت او موضوعی بود که بیش از هر خبر والیبالی دیگر در چند روز گذشته مورد توجه قرار گرفت.
یکی از راه‌های اصلی انتقال مواد شیمیایی برای همیشه از یک محصول به بدن انسان از طریق گرد و غبار است. بنابراین، یک راه آسان برای کاهش قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی برای همیشه آن است که سطوح را تمیز نگه دارید.
رییس سازمان پزشکی قانونی گفت: اگر انتظار این باشد که ما بگوییم قاضی منصوری خودکشی کرده، این حرف بی ربط و غیرکارشناسی است. ما شرح جسد را به قاضی پرونده منتقل می‌کنیم و قاضی با تحقیقات بین‌الملل و همکاری اینترپل و سایر ادله‌هایی که دارد، نظر نهایی را اعلام می‌کند.
طی چندروز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
مدیریت صحیح و هوشمندانه تولید، توزیع و مصرف برق و تلاش برای ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا در صنعت برق به یکی از دستور کار‌های جدی در بسیاری از کشور‌ها تبدیل شده است، موضوعی بسیار مهم که به واسطه افزایش میزان مصرف برق و نیز تشدید مشکلات در حوزه تولید مطرح و دنبال می‌شود.
یکی از هشت دستور رییس جمهوری برای حل مشکلات صنعت خودروسازی کشور، تعیین تکلیف واگذاری مدیریت دولتی دو شرکت‌ خودروسازی بود که در راستای تحقق این دستور، روز گذشته آگهی واگذاری ۴۱ درصد سهام سایپا اعلام و منتشر شد.
نئوبانک‌ها همزمان با خدمات مالی باید سرویس مشاوره مالی بدهند
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به اعتقاد من مشکلات موجود نه فقط با این دولت بلکه با هیچ دولت دیگری رفع نخواهد شد. توجه داشته باشید امروز همه مدعیان در دولت جمع شده‌اند و می‌گفتند کارهایی انجام می‌دهند امروز در دولت و در مدیریت هستند اما کاری نمی‌توانند انجام دهند، حال باید گفت شرایط را فقط خراب‌تر نکنند.
اینکه وزیر محترم اطلاعات، برخلاف مشی برخی سیاسیون و اصحاب رسانه، دشمن را بیرونی خوانده و انگشت اتهام را به سمت منتقدان داخلی (که سهم بزرگی در آرامش این روز‌های کشور دارند) نگرفته‌اند، جای خوش‌وقتی دارد. اگر این تعبیر را اصلاح روندی بنامیم که سال‌هاست نخبگان جامعه را از نظام جدا می‌کند، رویکردی ارزشمند است.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: اینکه در حال حاضر دارو پیدا نمی‌شود، مشکل از دولت قبل است اما اینکه مشکل واکسن کرونا حل شده، مربوط به دولت فعلی است؟ ارز را اینها گران کردند، دارو در نتیجه اقدامات اینها کمیاب شد، این موارد مربوط به دولت قبل است؛ صادق بودن چیز دیگری است.
رئیس کمیته امنیت کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اینکه عده ای بخواهند با قانون شکنی و با ادعای انقلابی گری در جامعه دو قطبی ایجاد کنند پذیرفتنی نبوده و باید با آنان برخورد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ