هر تصمیمی گرفته می شود، چه مربوط به کارت سوخت باشد و یا استاندارد بنزین، به شایعه گرانی این سوخت در فضای مجازی می انجامد. برخی نیز برای جا نماندن از بازار داغ شایعات بنزینی، هر روز بر طبل این شایعات به بهانه تایید و تکذیب می کوبند و این در حالی است که دولت همواره تاکید کرده که قیمت بنزین در سال جاری افزایش نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از اظهارات رئیس کمیته ملی المپیک در مورد علت خاموشی سیستم سرمایشی آکادمی ملی المپیک، شرکت برق جوابیه در مورد توضیحات ارائه شده داد.
عباس عبدی در واکنش به اظهارات محمدرضا باهنر نوشت: قدری به کیفیت بپردازید. تهدید اثر عکس دارد، کاش این را می‌فهمیدند.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: تورنمنت کافا کمک خاصی از نظر فنی به تیم ملی نمی‌کند ولی موظفیم در این رقابتها شرکت کنیم.
شرکت خوشگوار تولید کننده نوشابه کوکاکولا در ایران از سال ۱۳۳۶ تاکنون هیچ گونه صادرات نوشابه کوکاکولا به خارج از کشور ندارد.
سخنگوی شرکت فورد درباره همکاری با قهرمان فرمول یک از سال 2026 میلادی توضیح داد.
حمید مطهری پس از پایان دیدار پرسپولیس و گل‌گهر به سوالاتی پیرامون تیم ملی و حضور در تورنمنت کافا پاسخ داد.
عضو شورای شهر تهران نسبت به حواشی واگذاری اختیارات شرکت کنترل ترافیک واکنش نشان داد.
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: مانیتور‌های داخل قطار‌های مترو از ابتدا بهره برداری به منظور پخش پیام‌های آموزشی و فرهنگی فعال بودند، اما در چند ماه گذشته به علت بروز مشکلات فنی در سرور‌های ویدیویی قطارها، مانیتور‌ها خاموش و در فرایند تعمیر و تست قرار گرفته اند.
مادا ۹ فقط یک رندر کامپیوتری نیست که شرکت سازنده قصد تولید آن در آینده را داشته باشد، بلکه یک خودروی واقعی و قابل رانندگی است. همین موضوع آن را از محصولاتی مانند Ares S۱ و SP Automotive Chaos متمایز می‌کند.
پرسشی که از فرط تکرار، مسئولان را مجاب به واکنش کرد، به این صورت که هفته قبل خبر رسید «مرکزملی فضای مجازی» با نگارش نامه‌ای رسمی خطاب به «مارک زاکربرگ»، به سوءرفتار اینستاگرام اعتراض کرده و عطف مکاتبات رسمی پیشین با شرکت متا (مالک اینستاگرام، واتس اپ و...)، فرصت ۱۰ روزه‌ای را در اختیار آن شرکت قرار داده تا نماینده رسمی مسئولیت پذیر در ایران معرفی نماید.
شرکت مشهور خودروسازی آمریکا به شایعه حضورش در فرمول یک و مذاکره با قهرمان دو فصل اخیر این مسابقات واکنش نشان داد.
شرکت ملی نفت ایران در واکنش به گزارشی با عنوان « ساز وکار پر ابهام فروش نفت به اشخاص» توضیحاتی را ارائه داد.
جدی ۳ سال است که در مسابقات قهرمانی کشور جودوی نابینایان و کم‌بینایان شرکت می‌کند و کلاس ملی دارد، امسال نیز برای این که کلاس بین‌المللی دریافت کند در مسابقات جهانی باکو شرکت کرد که موفق به کسب مدال طلا شد
نیلوفر مردانی که از سال ۲۰۰۹ سابقه عضویت در تیم ملی را در کارنامه دارد و در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی نیز شرکت کرده در ویدیویی حضور بدون حجاب خود روی سکو را ناشی از یک اتفاق و حواس‌پرتی عنوان کرد و گفت دوست ندارد مشکلی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی به وجود بیاید
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام گفت: تا به این لحظه هیچ پرواز اختصاصی از فرودگاه امام انجام نشده و تمام پروازها برنامه‌ای بوده که اطلاعات آن از طریق تابلو پروازی در انتشار عمومی می‌شود و پروازهای کارگو هم طبق روال انجام می‌شود.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته خبر ممنوع الخروجی مرتضی مهرزاد را تکذیب و تاکید کرد که این تیم با در اختیار داشتن این بازیکن در مسابقات قهرمانی جهان شرکت خواهد کرد.
«محمود لیائی» گفت: آنچه مطرح کردم این بود که پلتفرم‌های خارجی که قوانین کشور‌ها را رعایت نمی‌کنند منطقا شرایط پایداری برای فعالیت ندارند و ممکن است در شرایط مختلف با دستور مراجع ذیصلاح امنیتی با محدودیت‌هایی روبرو شوند.
واکنش شرکت دولتی به افشای خطر ریزش ورزشگاه آزادی
وی افرادی که در اعتراضات شرکت می‌کنند را شجاع خواند که به ادعای وی از بسیاری از جهات خسته‌اند و آماده‌اند خطر تظاهرات کردن را بپذیرند.
سرپرست فدراسیون فوتبال با بیان اینکه شرکت مدنظر برای کمک داور ویدئویی روسی نیست، به بحث تایید مذاکره‌اش با علی دایی و همچنین دلخوری مهدی مهدوی کیا واکنش نشان داد.
شرکت های فولاد مبارکه سپاهان، شرکت ملی صنایع مس، ایران خودرو، گل گهر، فولاد خوزستان، آلومینیوم اراک و ذوب آهن باید قرارداد اعضای تیم های زیر مجموعه خود را افشا کنند.
شواهد بسیاری نشان می‌دهد این نماینده سابق مجلس از کم و کیف ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی نه تنها اطلاع نداشته که دولت را به بی‌قانونی تشویق کرده است.
اینکه هر روز یک تصمیم جدید برای بازار خودرو از سوی مسئولان دولتی گرفته می‌شود، نشان‌دهنده آن است که یک بی‌نظمی گسترده در سیستم وجود دارد، بر این اساس، درحالیکه طی چند روزه گذشته اعلام شد سیستم یکپارچه فروش جایگزین قرعه کشی خواهد شد، حال اعلام عرضه گسترده خودرو در بورس کالا نشان می‌دهد که به هیچ عنوان ثبات تصمیم گیری وجود ندارد و این موضوعات بیشتر به آشفتگی بیشتر بازار دامن میزند.
با دریافت جایزه مهم بهترین فیلمبرداری جوایز سینمای آسیا توسط فیلم درخشان "دشت خاموش" در کنار سایر جوایز مهم بین المللی، باز این قانون متحجرانه تفکیک پروانه فیلم‌های ویدیویی و سینمایی خود را به رخ کشید و باز هم به ما یادآوری کرد که فیلم‌هایی که توانسته‌اند جوایز مهم بین المللی را از آن خود کنند در کشور خود نمی‌توانند در رقابت های ملی شرکت کنند! جشنواره فیلم فجر و جشن سینمای ایران هردو از تحویل و حتی دیدن فیلم های ویدیویی سرباز می زنند و گویا پایانی برای این قانون "بد" نیست!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ