دروازه‌بان تیم فوتبال استون‌ویلا به خاطر قانونی نه‌چندان شناخته شده؛ با وجود دریافت دو کارت زرد از زمین بازی اخراج نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای ما انسان‌های مدرن این ممکن است مانند احساسات سطحی شادی که بسیاری از مردم (به نظر من به اشتباه) دنبال می‌کنند مبهم به نظر برسد. در عوض، منظور ارسطو آن بود که خوشبختی حالتی الهی است که هر یک از ما را به دلخواه ملاقات می‌کند. تنها مسئولیت ما این است که در را به روی آن باز کنیم و ما این کار را با زندگی خوب انجام می‌دهیم.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: آموزش و پرورش مکلف به تدوین چارچوب تقویم و زمان آموزشی شد و عملا قانون بازگشایی مدارس در اول مهر ماه موقوف‌الاجرا می‌شود.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی نسبت به تبعات خطرناک تصویب لایحه قانون نظامی جدید در این رژیم هشدار داد.
بنا بر نظر بسیاری از کارشناسان اقتصادی واردات خودرو کارکرده منجر به خروج ارز از کشور می‎‌شود؛ سوال اینجا است آیا این کار صرفه اقتصادی دارد؟
وزیر صنعت و اطلاعات چین اعلام کرد تمام تهیه کنندگان اپلیکیشن موبایل این کشور ملزم می شوند تا جزئیات کسب وکارشان را در اختیار دولت بگذارند. این وسیع ترین تلاش دولت برای کنترل صنعت فناوری است.
شماری از زنان اسرائیلی با برگزاری تجمعی خواستار بهره‌مندی فرزندان خود از قانون لغو خدمت نظامی، همچون حریدی‌ها (یهودیان ارتدکس افراطی) شدند.
لالیگا در فصل جدید تصاویری را در اختیار تماشاگران قرار خواهد داد که می‌تواند حواشی بسیاری را به همراه داشته باشد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در راستای اجرای قانون بودجه امسال طی بخشنامه‌ای پرداخت اعتبارات جانبی دستگاه ها از جمله آب و برق را مشروط به ثبت اموال غیرمنقول آنها در سامانه سادا عنوان کرد.
دکتر مجید حیدریان، فوق تخصص درد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به رعایت قانون دوست خوب و دوست بد برای بالا و پایین رفتن از پله‌ها در زمانی که یکی از زانوهایمان درد می‌کند، می‌افزاید: از پله‌ها وقتی می‌خواهیم بالا برویم اول با دوست خوب یا پایی که درد نمی‌کند روی پله‌ها قدم می‌گذاریم. اما کاملا برعکس، وقتی می‌خواهیم از پله‌ها پایین بیاییم، دوست بد یا پایی را که درد می‌کند ابتدا روی پله می‌گذاریم.
در صورتی که فردا مصاف نوجوانان ایران – یمن در وقت قانونی با نتیجه ی مساوی به پایان برسد، دو تیم مستقیم به ضربات پنالتی خواهند رفت. به واقع این بازی وقت اضافه ندارد.
کیم‌جونگ‌اون لابد برای اعمال قانون منع خودکشی به پلیس کرهٔ شمالی دستور داده است که هر فردی اقدام به خودکشی کرد فوراً او را بکشند تا از این به بعد غلط بکند که بخواهد به سوسیالیسم خیانت کند!
مجلس قانونگذاری برزیل اقدام جالبی را برای حمایت از وینیسیوس جونیور و جلوگیری از اتفاقات این چنینی انجام داد.
پنالتی از دست رفته میلان مقابل ناپولی، یک قانون جالب داوری را نشان داد.
دبیر کل فدراسیون فوتبال، نسبت به شایعه برکناری‌اش، واکنش جالب توجهی داشت.
بازیکنانی که با تیم صعود کننده به فینال 2018 سرنوشت عجیب و جالبی را دنبال کرده‌اند.
قانون جهانی برای طبقه‌بندی اعداد خسته‌کننده وجود ندارد. شاید زمانی که این مقاله در حال نگارش است، دنباله اعدادی کشف شود که عدد ۲۰۰۶۷، جزء ۱۸۰ کاراکتر اول آن باشد. با این وجود، ورودی‌های OEIS معیاری مناسب برای سنجش جالب بودن یک عدد معین است.
عربستان کشوری که قانون اساسی ندارد، حزب سیاسی مجلس نمایندگان و انتخابات ندارد، تفکیک قوا ندارد اما به جای اینها تعداد زیادی شاهزاده دارد که پیشینه‌شان بر می‌گردد.
بازیکنان بایرن قانون جالبی را در بازی‌های تمرینی به کار گرفته‌اند که باعث می‌شود برای فرار از شکست تلاش کنند.
براساس آیین‌نامه مصوب شده، ارائه یک مقاله برای دفاع از پایان‌نامه کفایت می‌کند اما آن‌چه در برخی دانشکده‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مشاهده می‌شود، با این قانون مغایر بوده و جالب این‌که مسئولان مربوطه تمایلی به صحبت در این زمینه ندارند.
عباس عبدی گفت: عدم رعایت حجاب، نظم اجتماعی را دچار اختلال نمی‌کند. اثرات جانبی قانون حجاب و گشت ارشاد نیز بسیار مهم‌تر از اصل مساله حجاب است. هر زنی که پایش به گشت ارشاد می‌رسد، طبعا احساس می‌کند که با او به عنوان یک مجرم برخورد می‌کنند، در حالی که او اصلا چنین حس و برداشتی از رفتار خود ندارد.
باشگاه استقلال در بیانیه خود در خصوص اتفاقات داوری بازی با فولاد خوزستان عنوان کرد: با جدیت فراوان و با استفاده از تمام راه‌های قانونی، از حقمان دفاع خواهیم کرد.
ساعدی ادامه داد: «اگر از راه قانونی به خارج از کشور بورس شده‌اند که یک مسئله مشخصی است ولی اینکه در جایگاه‌های متفاوت باشند و کارهای دیگری انجام دهند را ما جایز نمی‌دانیم. من به عنوان نماینده استان خوزستان و یکی از شهروندان ایران، جالب نمی‌بینم که مسئولان فرزندان‌شان را به خارج از کشور بفرستند و برای استقلال کشور سیاستگذاری کنند.»
مهاجم هلندی پرسپولیس می‌گوید قانون اجازه نمی‌دهد در تیم ملی ایران بازی کند.
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.
ماجرا از این قرار است که فیروز زاهدی اخیرن از استودیوی سازنده "داستان عامه پسند"، بابت بکاربردن خودسرانه ی عکس معروف گرفته شده توسط وی در تولید تعدادی از محصولات جانبی مرتبط با فیلم، شکایت می کند. زاهدی که خود را به لحاظ قانونی مالک تصویر معروف و نمادین از این کلاسیکِ دهه نودی می داند؛ عکس مورد بحث از شخصیتِ "میا والِس" با بازی "اما ثرمن" را درون استودیوی شخصی اش و در تاریخ ۷ اوریل ۱۹۹۴ به ثبت رسانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ