اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بازی بارسلونا مقابل ختافه، توپ بیش از 60 دقیقه خارج از جریان بازی بود.
اعلام می‌کنم هیچ تخلفی نبوده و هر چه بود در جهت منافع فوتبال و کشور انجام شده و خوشحالم در زمانی که بودم برای منافع ملی کشورم کار کردم.
دیواندره- با بی نتیجه ماندن تلاش های چندین ساله برای ثبت جهانی غار کرفتو به دلیل ساخت و ساز غیر مجازِداخل حریم غار در محدوده استان آذربایجان غربی، مردم خواستار ورود دستگاه های نظارتی هستند.
رئیس فراکسیون سهام عدالت در مجلس با اشاره به اینکه جاماندگان سهام عدالت ۲۰ میلیون نفر هستند، گفت: ممانعت و تخلف سازمان خصوصی سازی موجب شد ۳.۵ میلیون نفر به مجموعه سهامداران اضافه نشوند.
در حالی از قرارداد یک ساله با شهاب زاهدی، بازیکن جدید پرسپولیس، سخن گفته می‌شود که طبق بند ۷ فیفا، عقد قرارداد برای بیش از این مدت امکان‌پذیر نبود و هر اقدامی غیر از این تخلف از مقررات بین‌المللی به حساب می‌آمد.
لوبیا غذای جادویی و جاودانگی؟ درست است این دانه های کوچک و بی تکلف سیر کننده و مغذی که پایه رژیم غذایی گیاهی و مفید برای سیاره زمین قلمداد می شوند می توانند به افزایش طول عمرمان کمک کنند. با این وجود، علاوه بر لوبیا سایر حبوبات مانند نخود و عدس نیز می توانند به ما کمک کنند که عمری طولانی تر داشته باشیم؟
لوبیا غذای جادویی و جاودانگی؟ درست است این دانه های کوچک و بی تکلف سیر کننده و مغذی که پایه رژیم غذایی گیاهی و مفید برای سیاره زمین قلمداد می شوند می توانند به افزایش طول عمرمان کمک کنند. با این وجود، علاوه بر لوبیا سایر حبوبات مانند نخود و عدس نیز می توانند به ما کمک کنند که عمری طولانی تر داشته باشیم؟
وزارت آموزش و پرورش می‌گوید: برای ۱۰۲۴ مدرسه طی ۱۲ ماه گذشته در شورای نظارت استان پرونده تشکیل و رأی صادر شده است از جمله تعطیلی مدارس مطرح و برند.
جمهوری اسلامی نوشت: اکنون زمان وقت تلف کردن برای پرداختن به حواشی نیست، وقت‌ها، نیرو‌ها و همت‌ها باید صرف همکاری برای حل مشکلات کشور و مقابله با کسانی شوند که آرزوی براندازی اصل نظام را دارند. غفلت از این امر اصلی و مهم باعث مشغول شدن به امور حاشیه‌ای می‌شود.
پزشکیان گفت: مشکل زمانی است که من تخلفی می‌کنم و فضای مجازی آن را منتشر می‌کند. برای اینکه تخلف ما شفاف نشود، فضای مجازی را فیلتر می‌کنیم. «آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است». اگر مشکلی نداریم پس نباید از فضای مجازی بترسیم و اگر ما خوب هستیم، پس باید به بقیه نشان دهیم تاکنون چه کار‌هایی انجام دادیم، اما چون نمی‌توانیم برتری خود را نشان دهیم برای همین اجازه نمی‌دهیم عیب‌های ما هم گفته شود.
علیرضابیگی درباره برخورد هیات رییسه مجلس پیش از رسانه‌ای شدن موضوع گفت: آقای نیکزاد به من می‌گفتند ما با این تخلف برخورد کردیم و شما از این موضوع بگذر، من متوجه نمی‌شوم با کنار گذاشتن معاون اجرایی چه برخوردی با این مساله صورت گرفته و برخورد ادعا شده از طرف هیات رییسه مجلس چه آثاری داشته که منجر به تکرار این تخلف نشود و یا با این نمایندگان چه برخوردی شده است.
با وجود سهم ۶۰ تا ۷۰ درصدی مسکن در سبد هزینه‌های خانوارهای شهری در ایران و تورم فزاینده کالاهای ضروری، اکنون بانک‌ها از ارائه تسهیلات قانونی طفره می‌روند.
گزارشی از صدا و سیما در خصوص تخلف شرکت‌های بیمه در عدم پرداخت خسارت افت قیمت را مشاهده میکنید.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: آنچه که اتفاق افتاده تخلف مالی یا موضوع دیگری نبوده بلکه تخلف شخصی است. آن‌طور که اطلاع یافتم پیش‌تر از هر شخص دیگری، خود دفتر شهردار و شهردار تهران با آن فرد برخورد و به دستگاه نظارتی معرفی کرد و این موضوع پیگیری شده است.
عباس عبدی نوشت: نمی‌دانم که دخالت در بازار ارز فردایی جزو اختیارات بانک مرکزی بوده یا خیر. اگر جزو اختیارات آنان بوده، طبعا حکم صادره باید نقض شود. ولی فرض می‌کنیم که این تصمیم در صلاحیت مقامات بانک نبوده است و مرتکب تخلف یا جرم شده باشند. در این صورت این پرسش مهم مطرح می‌شود که آیا این اقدام فقط از طرف آقای سیف و معاونش رخ داده یا پیش و پس از آن‌ها هم وجود داشته است؟
مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی گفت: تصویر منتشر شده در فضای مجازی با عنوان تشریح پیروز به چهار سال پیش برمی گردد و مربوط به کالبدشکافی پیروز نبوده بلکه متعلق به پوست کنی یوز نر بالغی است که در آبان ماه سال ۹۷ در جاده‌های شهرستان جاجرم در پناهگاه حیات وحش میاندشت در اثر تصادف تلف شد
مخبر در پاسخ به سوالی در خصوص مطرح شدن موضوع مصونیت در یکی از بند‌های مرتبط با مولدسازی گفت: این اشتباهی است که از این موضوع برداشت شده، مصونیت در مقابل تصمیم است نه تخلف، بی تردید هیچ تخلفی هیچ مصونیتی ندارد و با هر تسلطی در هر سطح و جایگاهی برخورد خواهد شد. برای مثال در ستاد کرونا تصمیماتش قابل پیگیری نبوده، ولی تخلفات در هر سطحی قابل پیگیری است.
محیط زیست مازندران اعلام کرد همه شرایط انتقال این گوزن زرد ایرانی با رعایت شیوه نامه‌های استاندارد انجام شده بود.
معاون اول قوه قضاییه گفت: آدم غیرمسئولی مصاحبه می‌کند و می‌گوید در فلان شرکت ۹۲ هزار میلیارد تومان اختلاس شده است. ما بررسی کردیم و دیدیم، این چیزی که گفته شده نبوده است؛ هرچند تخلفی بوده، ۹۲ هزار میلیارد نیست.
معاون اول قوه قضاییه گفت: آدم غیرمسئولی مصاحبه می کند و می‌گوید در فلان شرکت ۹۲ هزار میلیارد تومان اختلاس شده است. ما بررسی کردیم و دیدیم این چیزی که گفته شده نبوده است. اگر چه تخلفی بوده ولی ۹۲ هزار میلیارد نیست‌.
معاون پیشین وزیر علوم در دولت اصلاحات گفت: دانشجو در عین‌حال که فعالیت سیاسی یا اجتماعی خود را انجام می‌دهد نهایتا اگر دچار تخلف شد با همان سازوکارها و با توجه به ساخت و بافت دانشگاه و با نگاه تسامح و نگاهی که دانشجو در حال تمرین جامعه‌پذیری است باید با او برخورد شود و نهایتا اگر خطایی هم می‌کند ادامه آن در جامعه‌پذیری‌اش است و ما باید حتی بخشی از خطاهایش را به رسمیت بشناسیم و نادیده بگیریم و باید مراقبت کنیم دانشگاه و آموزش و روندهایش دچار بحران نشود و در عین‌حال هم آن فضا برای دانشجو باشد که بتواند هم جامعه‌پذیری‌ و هم اعتراضات خود را انجام دهد.
ایجاد امید و توقع، درصورتی ممدوح است که با تخلف از وعده و عدم تحقق توقعات، همراه نشود وگرنه سکوت و وعده ندادن به‌مراتب بهتر یا به‌عبارتی کم‌هزینه‌تر است. از طرفی وعده منطقی دادن و عمل به آن، به‌شدت در جلب و تقویت سرمایه اجتماعی و ارتقای اعتماد عمومی مؤثر است.
مدافع باتجربه آلومینیوم از تبعیضی که بین استقلال و پرسپولیس و تیم‌های شهرستانی می‌گذارند، دلخور است.
مدافع باتجربه آلومینیوم از تبعیضی که بین استقلال و پرسپولیس و تیم های شهرستانی می‌گذارند، دلخور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ