در صورتی که فردا مصاف نوجوانان ایران – یمن در وقت قانونی با نتیجه ی مساوی به پایان برسد، دو تیم مستقیم به ضربات پنالتی خواهند رفت. به واقع این بازی وقت اضافه ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهمترین نکته حضور مورایس در برنامه ضربه آزاد شبکه اصفهان، آرامش او و گلایه از قوانین جدید فوتبال ایران بود.
اگر مهرداد محمدی فقط یک بازی کمتر برای العربی انجام داده بود، طبق قوانین جدید سازمان لیگ، حضور او در استقلال غیرقانونی تلقی می شد!
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: باید قوانین موجود در حوزه عفاف و حجاب در دستگاه‌های دولتی، ادارات، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، شهرداری‌ها، مترو و اماکن اصناف اجرایی شود.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به وضعیت قراردادش گفت: مبلغ قراردادم خیلی پایین است و به سقف هم نمی‌رسد.
مدیر برنامه های ایتالیایی متئو آندرسون از قوانین فوتبالی برای رهایی او از زنیت استفاده کرده است.
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که برای بهتر شدن شرایط این رشته قوانین سختگیرانه تری در نظر خواهند گرفت.
رگولاتور ارشد وال استریت قوانین جدیدی برای شرکت های فعال در بورس وضع و آنها را ملزم کرده رویدادهای هک را فاش کنند.
در فاصله کمتر از دو هفته تا شروع لیگ بیست و سوم، تکلیف دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس هنوز روشن نیست.
وحید کاظمی معتقد است باید برای باشگاه‌ها فرهنگ‌سازی شود تا هجمه کمتری به داوران وارد شود.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، به دو بازیکن جوان این تیم اعلام کرد که جایی در اردوی تمرینی پیش فصل ندارند.
اخلاق نیکوماخوس اثری بی‌ مانند در میان نمونه های تفکر کلاسیک است. چگونه می توان از آن اثر نوشته ارسطو فیلسوف یونان باستان به عنوان کتاب راهنمای خودیاری در زندگی امروز استفاده کرد؟
اصفهان- مدیرکل دفتر حقوقی شرکت مدیریت منابع آب ایران از تدوین لوایح برای اصلاح برخی قوانین قدیمی در حوزه آب خبرداد.
سری A با قوانین جدید در نظر دارد زمان بازی موثر در هر مسابقه را افزایش بدهد.
رئیس فراکسیون زنان مجلس در شورای حقوق بشر در نشست شورای حقوق بشر گفت: قوانین جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه‌ای به مصلحت کودک و حقوق والدین دارد.
به نظر نمی‌رسد تسلط کی‌روش روی قوانین فیفا به اندازه‌ای باشد که نسبت به ممکن نبودن پروسه حضور بازیکنان جوان فوتبال ایران در تیم ملی قطر آگاه نباشد.
در کلاس توجیهی فدراسیون فوتبال برای داوران، مشابه صحنه مشکوک در دربی پایتخت به عنوان نمونه خطای هند پنالتی آموزش داده شده بود.
روز گذشته و امروز دو رای مهم در دستگاه قضایی به جهت حفظ نظم عمومی و همچنین رعایت قوانین کشور در موضوع عفاف و حجاب که بحث این روزهای کشور بوده صادر گردیده است.در یک تصمیم قضایی عاملان حمله به ناهیان از منکری که به طور قانونی رفتار نموده بودند باز داشت شدند و در تصمیم دیگر حکم جلب فردی که با حمله به دو نفر و بوسیله پرتاب سطل ماست نهی از منکر کرده بود صادر گردید!
روز گذشته و امروز دو رای مهم در دستگاه قضایی به جهت حفظ نظم عمومی و همچنین رعایت قوانین کشور در موضوع عفاف و حجاب که بحث این روزهای کشور بوده صادر گردیده است.در یک تصمیم قضایی عاملان حمله به ناهیان از منکری که به طور قانونی رفتار نموده بودند باز داشت شدند و در تصمیم دیگر حکم جلب فردی که با حمله به دو نفر و بوسیله پرتاب سطل ماست نهی از منکر کرده بود صادر گردید!
هفته گذشته در جریان بازی آژاکس و اسپارتا اتفاق جالبی رخ داد که بحثهای زیادی را به دنبال خود داشت.
اگر مجرم یا مدعی علیه در نظام کاپیتولاسیون از جلب به دادگاه محلی معاف بود، لااقل طبق قوانین کشور خودش محاکمه می‌شد و در اینجا پرسش این است که قائل شدن چتر مصونیت قضایی به عنوان حمایت از برخی «اتباع ایران» در خاک ایران، حمایت در مقابل بی‌قانونی کدام کشور است؟ و رسیدگی به دعاوی علیه او توسط کدام کنسول و طبق قانون چه کشوری انجام می‌شود؟
رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه با بیان اینکه همکاری قوا امر مبارکی است، گفت: وضع قوانین مربوط به زنان در خانواده باید آن چنان محکم باشد که مردان قادر به ظلم به زنان نباشد.
پاتریک ایتریش، داور آلمانی، پیشنهادهای جالبی را برای تغییر قوانین قضاوت در دیدارهای فوتبال ارائه کرده است.
اگر شرایط آب و هوایی تهران اجازه دهد امروز و در یکی از بازی های جالب هفته سیزدهم و در استادیوم پاس قوامین هوادار با ساکت الهامی میزبان نساجی خواهد بود.
کارلوس کی‌روش در گفتگو با رسانه انگلیسی و در پاسخ به سوالی شیطنت آمیز مبنی بر اینکه آیا بازیکنان تیم ملی ایران اجازه دارند علیه قوانین کشور عمل کنند، گفت: این دقیقا مثل کشور شما انگلیس است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ