خوزه انریکه، ستاره سابق لیورپول، پیش‌بینی می‌کند که محمد صلاح در تابستان آینده جمع قرمزها را ترک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از استقبال بی‌نظیر مشتریان از اولین طرح فروش کامیونت آرنا پلاس در اسفندماه سال گذشته و تحویل نخستین سری این محصول در موعد مقرر و تیرماه امسال، ایران خودرو دیزل مرحله دوم فروش این کامیونت را از چهارم شهریورماه آغاز می‌کند.
کابین زوتی T ۳۰۰، شباهت بسیاری با محصولات گروه فولکس‌واگن دارد. تریم دو رنگ و نمایشگر بزرگ لمسی، بیشترین خودنمایی را در این کابین دارند. یکی از نکات توجه ما را برانگیخت، این بود که دکمه‌های مهمی مثل فلاشر، در دورترین فضای ممکن برای راننده و در سمت راست نمایشگر قرار گرفته که این یعنی ابتدایی‌ترین نکات طراحی، در نظر گرفته نشده است!
میدان پارس جنوبی یکی از حیاتی ترین میدان های مشترک است که بخش عظیمی از گاز کشور را تامین می کند هم اکنون عمر چاه های آن از نیمه گذر کرده و لزوم حفاری چاه های جدیدی در این میدان احساس می شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاسی بلند شهری زوتی DL5 از سال آینده با موتور هیبرید برقی عرضه می شود، گفت: با توجه به ظرفیت تولید 250 هزار دستگاه خودرو در پارس خودرو، این مجموعه بدون شک می‌تواند بزرگترین خودروساز ایرانی در بازارهای صادراتی شود.
افزایش قیمت دنا پلاس که طی چند روز گذشته تبدیل به یک چالش جدی شده بود بالاخره به صورت رسمی تعدیل و اعلام شد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از افزایش روزانه ۶۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت خام در دولت سیزدهم خبر داد.
شرکت نفت پارس از خط تولید محصول جدید Flowmax ATF Multiplex ؛ روغن چند منظوره گیربکس های اتوماتیک رونمایی و این محصول را به بازار عرضه کرد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از احتمال کشف ذخایر جدید گاز در میدان گازی پارس جنوبی خبرداد.
مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که دو دستگاه توربین ردیف چهارم و ششم در این پالایشگاه با موفقیت راه‌اندازی و عملیاتی شد.
دنا پلاس توربو محصول جدید ایران‌خودرو است که از لحاظ مشخصات فنی ارتقا یافته و از موتور EFP‌ استفاده می‌کند.
پارس جنوبی جم با برد در برابر ایمان سبز شیراز موفق شد به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کند.
شهرداری ارومیه روند رو به رشد خود در دور برگشت لیگ برتر مررا حفظ کرد و هورسان رامسر هم با پیروزی برابر پاس گرگان انتقام دور رفت را از حریف گرفت.
جک باتلند، دروازه بان کریستال پالاس، تا پایان فصل و با انتقالی قرضی به منچستریونایتد پیوست.
معاون خرید سایپا با بیان اینکه سه محصول چانگان CS35پلاس،CS55 پلاس و UNI-T در دستور کار واردات گروه سایپا قرار دارد گفت: جهت واردات این سه محصول مجوزهای لازم از وزارت صمت دریافت شده و ثبت سفارش لازم برای 20 هزار دستگاه خودرو انجام شده است.
قائم مقام مدیرعامل زامیاد از تولید و عرضه خودرو پادرا پلاس لانگ تا یک ماه دیگر با قیمت اقتصادی به بازار خبر داد.
امید نورافکن به عنوان هافبک وسط تیم ملی موفق شد یک پاس گل را ارسال کند.
یورگن لوکادیا در بازی مس کرمان یکی دیگر از استعدادهای خود را به رخ کشید.
دو ستاره تاثیرگذار و کهنه‌کار تیم‌های بسکتبال لیکرز و سانز به رکودهایی جدید در لیگ NBA رسیدند.
مدیران باشگاه ون پارس اصفهان سرمربی جدید خود را انتخاب کردند.
هر چند برنامه‌ریزی‌ای مدون برای برگزاری نشست وجود ندارد، اما تیم همراه رئیس‌جمهور به وضوح برجامی است. همین امر می‌تواند این پالس را به غربی‌ها ارسال کند که تهران با رویکردی سازنده در نیویورک حضور پیدا می‌کند.
وزیر انرژی عربستان سعودی گفت: به زودی کار بر روی پیش نویس توافقنامه جدید پس از سال ۲۰۲۲ میلادی را آغاز خواهیم کرد که در آن به تجارب، دستاوردها و موفقیت‌های قبلی خود ادامه می‌دهیم.
لیونل فصل جدید رقابت های لیگ 1 فرانسه را با نمایشی درخشان آغاز کرد.
آرسنال در اولین دیدار فصل جدید لیگ برتر موفق شد با نتیجه 2-0 کریستال پالاس را شکست بدهد.
کیفیت هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است
این بازیکن با غیرت به قهرمانی جام حذفی قزاقستان در سال 2021 رسید و پس از صفا هادی، دومین خرید خارجی تراکتور در نقل‌وانتقالات تابستانی امسال به شمار می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ