مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر مالی یک شرکت زیست دارو گفت: در حال حاضر ظرفیت پالایش پلاسما در دنیا ٩٠ میلیون لیتر در سال است که ٣٠درصد آن طی سالهای 2015تا 2020افزایش یافته است.
مدیر یک شرکت دانش بنیان با اشاره به تولید آنزیم و پروبیوتیک های مورد نیاز در صنعت طیور، دام و آبزیان از صادرات این محصولات به ترکیه و روسیه خبر داد.
دادستان جیرفت بیان کرد: سوءمدیریت رئیس شرکت نفت جیرفت به مرکز استان نیز اعلام شده است و حداقل توقع از مجموعه اجرایی شرکت نفت استان، انتخاب یک مدیر توانمند جهت حل مشکل شهروندان جیرفتی بوده است که متاسفانه تاکنون اجرایی نشده است.
طی حکمی ازسوی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، ابراهیم ملاحسینی به سمت مدیرکل تأمین تجهیزات فنی و خدمات پیمانکاری حوزه معاونت توسعه منابع، منصوب شد.
مدیر اجرایی بخش ورزشی جنرال موتور زمان پاسخ فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) به پیشنهاد مشترک کادیلاک و آندرتی برای شرکت در فرمول یک را اعلام کرد.
سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهاد‌های عمومی اعلام کرد که ساعت کار خدمت حضوری تمامی کارکنان خود و سایر افراد شاغل (اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی و...) را حداکثر تا ساعت ۱۳ قرار داده و مابقی ساعات کار موظفی را از طریق دورکاری (با تمهیدات لازم) جبران کنند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: با توجه به رشد جمعیت در استان تهران، ظرفیت تامین آب شرب، بهداشتی و صنعتی محدود است و برای حتی یک نفر بیشتر از جمعیت کنونی تهران، امکان تامین آب وجود ندارد.
مادر کیلیان امباپه وارد دنیای ایجنت‌های فوتبال شده و یک شرکت راه انداخته که به طور اختصاصی در این زمینه فعال است.
مدیر عامل یک شرکت فنی مهندسی فعال در ساخت تجهیزات پزشکی از ساخت ربات دستیار پزشکی کاملا ساخت داخل خبر داد و گفت: این رباتِ لیزری در دو مدل برای فیزیوتراپی و کاهش چربی ساخته شده است.
حمیدرضا قدمنان، مدیر عامل آرمان رایان شریف در نشست با رییس جمهور گفت: دستیار صوتی یک محصول راهبردی در حوزه هوش مصنوعی است و طبق تحقیقات صورت گرفته، زمین آینده فضای مجازی خواهد بود و با این محصول یک سونامی در فضای مجازی در چند سال آینده رخ خواهد داد. با فناوری های جدید می توان بسیاری از سوالات کاربران را حتی در حوزه های دینی پاسخ گفت. دستیار صوتی که شرکت های بزرگ در دست طراحی دارند، در چند سال آینده به مونس و همدم ایرانیان خواهد شد. از هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی درباره شب قدر مکاتبه کردم.
شرکت آی‌بی‌ام از مدیر ارشد سابق تایلندی خود شکایت کرده و مدعی است که او باید به علت استخدام در یک شرکت رقیب، نزدیک به نیم میلیون دلار پاداش دریافتی را بازپس دهد.
مشهد ـ مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و ۶۰ حلقه چاه غیرمجاز توسط امورها و ادارات آب شهرستان‌ها پر و مسلوب المنفعه شد.
مدیر عامل شرکت ملی نفت گفت: توسعه فاز ۱۱ یک اقدام کارامد، منحصر به فرد و کم نظیر بوده است و بزودی تولید از فاز ۱۱ پارس جنوبی آغاز می‌شود.
معاون اول رئیس جمهور در بازدید از اتاق مدیریت بحران و کنترل مرکزی شرکت راه آهن، از آخرین وضعیت ناوگان و خطوط ریلی کشور و جابجایی مسافران در روز‌های گذشته با توجه به برودت هوا مطلع شد. مخبر در این بازدید با تاکید بر لزوم رفع تمام مشکلات برای جابجایی ایمن مسافران، برای تردد قطار‌ها با توجه به سرمای بی‌سابقه در کشور و یخ زدگی در بخش‌هایی از خطوط ریلی بویژه در مناطق شمال شرقی، دستورات لازم را صادر کرد.
دکتر نیکلاس پیتر مدیر مالی شرکت BMW قبلاً در پایان گزارش سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ این شرکت اعلام کرد که بی‌ام‌و از ویژگی جدید خود موسوم به «ویژن کار» (Vision Car) در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ رونمایی خواهد کرد. وی می‌گوید: در نمایشگاه CES در لاس وگاس، ما یک وسیله نقلیه رویایی را معرفی خواهیم کرد که زیربنای تخصص دیجیتال ما خواهد بود. آینده گروه BMW، الکتریکی و دیجیتالی است.
شهردار تهران طی حکمی «شادی مالکی» را به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران، منصوب کرد.
صبح دوشنبه است و شما در هنگ کنگ هستید و با رئیس جدیدتان یک ربات مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی قهوه می‌نوشید. در همین حال، شبیه ساز دیجیتال تان از طرف شما در جلسه دیگری شرکت می‌کند و کار یادداشت برداری را انجام می‌دهد یادداشت‌هایی که بعدا مرور خواهید کرد، اما شما در واقع از اتاق خواب خود در ریودوژانیرو در حال کار هستید.
مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره موضوع سکته یک راننده اتوبوس و برخورد این اتوبوس با ۲ تاکسی گفت: این حادثه در حوالی میدان شوش اتفاق افتاد و سکته راننده اتوبوس به دلیل نامعلوم موجب شد تا اتوبوس با ۲ دستگاه تاکسی که در میدان متوقف بودند برخورد کند.
مدیر عامل یک شرکت فناور در حوزه هوافضا معتقد است تحقق منظومه فضایی در سازمان فضایی ذیل نظر رئیس جمهور صورت می گیرد.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست هیئت دولت گفت: هیئت وزیران در جلسه امروز به پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی رأی موافق داد که بر اساس آن، سرتیپ دوم پاسدار شمس‌الدین فرزادی پور مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شد.
ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، در ماه آوریل توافق اولیه برای خرید شرکت توئیتر به بهای ۴۴ میلیارد دلار را فسخ کرد و این تصمیم به یک دعوای حقوقی بین او و توئیتر منجر شد.
NetDragon Websoft یک شرکت محبوب چینی است که به ساخت برنامه‌های موبایل و بازی‌های آنلاین چندنفره شهرت دارد. این شرکت هفته گذشته یک ربات زن به نام خانم «تانگ یو» را به عنوان مدیر عامل منصوب کرد.
مشهد ـ مدیر روابط عمومی فرودگاه هاشمی نژاد مشهد گفت: این دومین مورد نقص فنی از هواپیمایی شرکت سپهران در فرودگاه مشهد طی یک هفته اخیر است.
قیمت طلا امروز جمعه نزدیک به پایین‌ترین سطح سه ماهه خود باقی ماند زیرا قوی‌ترین دلار در دو دهه اخیر به کاهش تقاضا برای شمش با قیمت دلار ادامه داد و چهارمین سقوط هفتگی متوالی این فلز را رقم زد.
مدیرعامل چادرلو همزمان عضو هیات رئیسه ۷شرکت دیگر است. دربرخی شرکت‌ها به نمایندگی از چادرلو به عنوان رئیس یا نائب رئیس شرکت انتخاب شده؛ یعنی برای خودش حکم زده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ