دادستان جیرفت بیان کرد: سوءمدیریت رئیس شرکت نفت جیرفت به مرکز استان نیز اعلام شده است و حداقل توقع از مجموعه اجرایی شرکت نفت استان، انتخاب یک مدیر توانمند جهت حل مشکل شهروندان جیرفتی بوده است که متاسفانه تاکنون اجرایی نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صف‌های طولانی در مقابل جایگاه‌های سوخت، صرفا دلیل اقتصادی یا فنی ندارد. این صف‌های طولانی می‌توانند با خود پیامد‌های فرهنگی و اجتماعی قابل توجهی به همراه داشته باشند.
احتمالاً کسانی که به آقای پناهیان خبر داده اند که صف‌های نماز برخی مساجد با بازنشسته‌ها پر می‌شود، از نزدیکان و معتمدان ایشان یا دستکم انسان‌های موجهی بوده اند. با این حال، چون آقای پناهیان به عنوان یک روحانی دوست دارد مساجد پر از مردم و به ویژه جوان‌ها باشد، برغم این که بار‌ها خلاف این خبر را به او داده اند و به قول خودش شایع هم شده است، ولی تصریح می‌کند "باور نمی‌کنم"!
پناهیان گفت: شنیدم مساجدی هستند که صف‌های ابتدایی آن را بازنشستگان تشکیل می‌دهند؛ مسئول بسیج آن محل زنده است یا مرده؟!
با توجه به سست بودن صف‌های فروش آخرین روز هفته گذشته با فروکش کردن هیجانات هفته گذشته و فروش عرضه کنندگان باقی مانده در اوایل بازار کم کم شاهد بهبود و تعادل در بازار باشیم.
کوریره دلو اسپورت در شماره امروز خود از تشکیل صف های طولانی برای خرید بلیت بازی های ناپولی خبر داد.
رئیس انجمن علمی جراحان قلب ایران گفت: «در حال حاضر ما ۲۳۰ الی ۲۴۰ جراح قلب داریم، اما پیش‌بینی می‌کنم که در سال ۱۴۰۷ یا ۱۴۰۸ این بحران خودش را بیشتر نشان دهد به‌طوری‌که صف‌های بسیار طولانی برای نوبت عمل خواهیم داشت و یا مراجعه بیماران، به کشور‌های خارجی ایجاد می‌شود.»
گرانی کالا‌های اساسی و گوشت در ترکیه موجب به وجود آمدن صف‌های طولانی مردم برای تهیه کالا‌های ارائه شده توسط مراکز وابسته به شهرداری‌ها با قیمت‌های نسبتا پایین‌تر است.
در نشست نظارتی امروز مجلس، وزرای نفت و صمت برای پاسخ به پرسش های نمایندگان در مورد نقش موثر نقص فنی خودرو در تصادفات جاده‌ای و عدم مدیریت مصرف گاز و تشکیل صف‌های طویل حضور یافتند و سرانجام دو نماینده مشروط از پاسخ‌های اوجی و فاطمی امین قانع شدند.
در نشست نظارتی امروز مجلس وزرای نفت و صمت برای پاسخ به سوالات نمایندگان در مورد نقش موثر نقص فنی خودرو در تصادفات جاده ای و عدم مدیریت مصرف گاز و تشکیل صف های طویل حضور یافتند و دو نماینده در نهایت به صورت مشروط از پاسخ های اوجی و فاطمی امین قانع شدند
در نیمه ابتدایی بازار امروز، ۹۵ درصد نماد‌ها قرمزپوش و تنها ۵ درصد سبزپوش بودند! ارزش صف‌های فروش بیش از ۲.۳ همت بود که رقم قابل توجهی است. چرا بورس امروز قرمزپوش شد؟
صف‌های نماز جماعت، صفوف به هم پیوسته‌ی فعالیت‌های اجتماعی را پدید می‌آورد. کانون گرم و پرشور مساجد، کانون‌های همکاری در عرصه‌ی اجتماعی را رونق می‌بخشد.
رهبر انقلاب در پیامی به بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز، تاکید کردند: صف‌های نماز جماعت، صفوف به هم پیوسته ی فعالیت‌های اجتماعی را پدید می‌آورد.
خیابان‌های خالی، مغازه‌های بسته، صف‌های طولانی در مراکز آزمایش کرونا و صحنه‌های دیگر از چین که تلاش می‌کند با شیوع سریع کووید در شهر‌های سراسر آن کشور مبارزه کند.
هزاران نفر از ساکنان شهر خرسون که در آن خدمات برق، آب و تلفن در دسترس نیست، برای دریافت بسته‌های کمک‌های بشردوستانه صف‌های طولانی تشکیل دادند.
ترامپ در پلتفرم تراث سوشال (Truth Social) خود نوشت: «آن‌ها دوباره در حال کار هستند. دستگاه‌های رأی‌دهی در تعداد زیادی از شعب کار نکرد و مردم مجبور شدند ساعت‌ها در صف منتظر بمانند، سپس خسته شدند... و هزاران نفر از صف‌های رای گیری خارج شدند.»
تبریز- اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ آرد و نان به رغم وعده مسئولین منجر به صف‌های طولانی برای خرید نان در نانوایی های تبریز شده و صدای مردم را درآورده است.
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: یکی از مشکلات موجود صف‌های طولانی کامیون‌های موکب‌داران برای تردد از مرز بوده که از دیشب ورود کامیون و تریلر به پایانه مرزی مهران ممنوع شد و هماهنگی‌های لازم انجام شد تا این عزیزان از مرز سومار عبور کنند.
در پی تشدید تنش‌ها میان چین و تایوان، این کشور از هراس اقدام نظامی پکن، پناهگاه‌های خود را به منظور مواجهه با حملات هوایی مهیا می‌کند.
توضیحات و آمارعلی بهادری جهرمی سخنگوی دولت از وضعیت گمرک و انبارهای اموال تملیکی در ۱۱ ماه اخیر را در این فیلم مشاهده می کنید.
اخیرا ویدئویی از یک سگ رباتیک توسط «الکساندر آتامانوف» موسس یک شرکت روسی هاوربایک منتشر شده است. این ربات مسلسلی به پشت خود بسته و در فضای باز شلیک می‌کند.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی بار دیگر کاهش یافت و به 20.26 درصد رسید
بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز 25 اردیبهشت 1401 هم رشد قیمت داشتند و هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند.
با وجود اینکه مجلس در قانون جهش تولید و تامین مسکن زیرساخت‌های مورد نیاز تولید انبوه مسکن را پیش‌بینی کرده، بانک مرکزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه از اجرای این قانون استنکاف کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ