مشهد ـ مدیر روابط عمومی فرودگاه هاشمی نژاد مشهد گفت: این دومین مورد نقص فنی از هواپیمایی شرکت سپهران در فرودگاه مشهد طی یک هفته اخیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجتمع آب سنگین خنداب (اراک) یکی از تأسیسات بزرگ هسته‌ای کشور در ۷۵ کیلومتری شمال غرب اراک و در ۵ کیلومتری شهر خنداب است. کار ساخت این مجتمع از سال ۱۳۷۷ آغاز و تمامی مراحل طراحی و اجرای آن توسط متخصصان ایرانی انجام و در سال ۱۳۸۵ مورد بهره برداری قرار گرفت.
سجاد شهباززاده دوران پرفراز و نشیبی را در لیگ ایران داشته؛ از آقای گلی و درخشش تا تلاش برای زدن حتی یک گل در طول فصل.
انتخاب اول جواد نکونام برای تقویت خط دفاعی استقلال مشخص شده و این بازیکن در آستانه پیوستن به آبی‌ها قرار دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس که عنوان قهرمانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر را به خود اختصاص داد، در شش مورد نیز رکورد بهترین‌های این فصل را به نام خود ثبت کرد. استقلال در یک مورد بهترین شد.
سال گذشته بود که دیوان عالی کشور اعلام کرد درخواست اعاده دادرسی، ولی الله سیف، احمد عراقچی و سایر متهمان پرونده بانک مرکزی که به اتهام برخی تخلفات مجرم و مقصر شناخته شده بودند، در شعبه اول دیوان عالی کشور پذیرفته و پرونده جهت بررسی مجدد به شعبه هم‌عرض ارجاع شده است. پس از ارجاع این پرونده به شعبه هم عرض، محتویات آن مجددا در هفت نوبت جلسه رسیدگی دادگاه، مورد بررسی قرار گرفت.
با کاهش سوددهی اوراق قرضه و نگرانی مجدد در مورد بحران بانکی آمریکا قیمت طلا در معاملات آخرین روز کاری بازارهای جهانی افزایش یافت و دومین ماه افزایشی متوالی را ثبت کرد.
ادواردو کاماوینگا در دومین فصل حضورش در رئال و در 20 سالگی، فاتح پنج جام ارزشمند داخلی و بین‌المللی شده و برای تکمیل شش‌گانه خود، فقط کوپا دل ری را کم دارد.
پیش از این هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته تدوین مقررات به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتور آغاز به کار کرده بود که بحث تعارض منافعی او بطور جدی مورد انتقاد رسانه‌ها قرار گرفت
ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم در بیست و دومین دوره جام جهانی بوده است، در زمین دوندگی زیادی ندارد و به اعتقاد برخی «پیاده روی» می‌کند!
این دومین بار بود که کره جنوبی در جام جهانی مقابل پرتغال قرار گرفت و این تیم را شکست داد.
رسیدگی به فضاهای بی‌دفاع شهری در مناطق در سی و دومین قرارگاه اجتماعی شهر تهران به ریاست معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت.
سعید مهری در جریان پیروزی آبی‌ها برابر نساجی در سوپرجام فوتبال ایران توانست دقایقی را برای تیمش به میدان برود.
بارسلونا با شکست ویکتوریا پلژن با نتیجه 2-4 برای دومین سال متوالی راهی لیگ اروپا شد.
بارسلونا با شکست ویکتوریا پلژن با نتیجه 2-4 برای دومین سال متوالی راهی لیگ اروپا شد.
فردا دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از زمان ریاست مهدی تاج برگزار می‌شود و مسائل مختلفی مورد بحث قرار خواهد گرفت.
موج درخواست‌های جمع‌آوری امضا برای متوقف کردن ارلینگ هالند ادامه دارد. بعد از اخبار دیروز درباره این کارزار حالا تلاش دیگری آغاز شده که بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.
اسکار هرناندز، برادر ژاوی هرناندز، شب گذشته در دقیقه 41 بازی بارسا برابر مایورکا اخراج شد. این برای دومین بار در هشت ماه اخیر بود که او از خیل مانسانو کارت قرمز گرفت.
رئیس کمیسیون اتحادیه آفریقا در مورد دومین برنامه ۱۰ ساله این اتحادیه گفت که اقداماتی در زمینه‌ های کشاورزی، انرژی پاک و فنی انجام خواهد شد.
همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا از تعدادی نمایندگی شهر مشهد بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی و مشکلات آنها قرار گرفتند.
مرحله اول دومین دوره کلاس مربیگری درجه A در تهران زیر نظر مرتضی محصص رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال آغاز شده است.
اعتصاب غذای «خلیل عواوده» اسیر فلسطینی دربند اسارتگاه رژیم صهیونیستی به رغم هشدارها در مورد شهادت وی وارد صد و پنجاه و دومین روز خود شد.
مشهد ـ مدیر روابط عمومی فرودگاه هاشمی نژاد مشهد گفت: این دومین مورد نقص فنی در فرودگاه مشهد طی یک هفته اخیر است.
با توجه به تلاطمی که در بازار سرمایه ایجاد و بحث سرمایه‌گذاری یک درصدی از منابع صندوق توسعه ملی پیش آمد، طبق محاسبات صورت گرفته بر مبنای منابع ورودی به صندوق، مقرر شد معادل ریالی ۵۱۰ میلیون دلار به صورت تدریجی در بازار سهام سرمایه‌گذاری شود که این مبلغ به نرخ سامانه معاملات الکترونیک (ETS) حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان است.
ماهواره بر ذوالجناح در بهمن ماه سال ۹۹ برای نخستین بار با هدف دستیابی به فن آوری قدرتمند‌ترین موتور سوخت جامد در کشور مورد تست و ارزیابی قرار گرفت. این ماهواره برِ سه مرحله ای از نظر ویژگی های فنی، قابل رقابت با ماهواره برهای روز دنیا است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ