سهامداری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی در نهایت باعث می‌شود که کشور هدف تبدیل به شریک تجاری ما شود و در عین حال بازاری تضمینی برای نفت خام ایران فراهم کرده است که درآمد ارزی برای ما به همراه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی اقتصادی دولت از صدور برگه های مالیاتی برای ۴۵ هزار خانه لوکس خبر داد و گفت: وزارت اقتصاد هم اکنون سهمادار هیچ بانک خصوصی نیست
عشقی گفت: باتوجه به فضای بازار سرمایه و گسترش جامعه سهامداری به ۶۰ میلیون نفر،فعالیت هزار نهاد مالی و... اجرای حاکمیت شرکتی گریزناپذیر است و بدون اجرای آن نمی‌توانیم بازار سالمی داشته باشیم.
در آمار منتشرشده روزهای قبل درباره تسهیلات بانک‌ها، مبالغ پرداختی توسط بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی در قالب عقد مشارکت حقوقی، لحاظ نگردیده است.
سال گذشته، ایران در کشور ونزوئلا پالایشگاه فراسرزمینی ساخته است که ساخت و سهامداری در این پالایشگاه فراسرزمینی، به کمک شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان داخلی در صنعت پالایشگاهی کشور بوده است. همچنین صادرات کاتالیست موردنیاز پتروشیمی‌های روسیه نیز از دیگر دستاورد‌های توجه به دانش بنیان شدن اقتصاد ملی با کمک اکوسیستم اقتصاد دانش بنیان بوده است.
سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد طی صحبت‌هایی اعلام کرد که متولدین ۱۴۰۱ می‌توانند از امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ سهامدار شوند. برای دریافت سهام باید چه کرد؟
محمد باغستانی گفت: ۱۵۰ هزار سهامدار عدالت به دلیل مشکل شماره شبای معتبر بانکی نتوانستند سود مرحله دوم عملکرد ۱۴۰۰ را دریافت کنند.
مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: برای سال‌ها بحث سهام داری معلمان مطرح بود اما اجرایی نمی‌شد اما قرار است در سال ۱۴۰۲ این مهم محقق شود.
مدیرعامل سمات اعلام کرد: از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۱، سود سهام، مطالبات و حق تقدم بیش از ۹۰ میلیون سهامدار را به ارزش بیش از ۷۳ هزار و ۶۶۱ میلیارد تومان پرداخت شده است.
احسان حاج علی اکبر گفت: با در نظر گرفتن اصل مشاوره و توزیع دارایی‌ها، می‌توان توصیه به سرمایه‌گذاری و سهامداری در بازار سرمایه داشت.
تکمیل زنجیره خدمات معلم در قالب فروش خرد و ظرفیت های سهامداری
دکتر غلامرضا حیدری کردزنگنه رئیس هیئت مدیره بیمه معلم کاهش وابستگی به پرتفوی های سهامداری را از برنامه های بیمه معلم دانست و تاکید کرد: در عین حال روابط سازنده با مجموعه سهامداران به دلیل تعاملات سازنده بیمه معلم همچنان تداوم دارد و این تعاملات منجر به انعقاد قراردادهای سودآور شده است.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه جزئیات صدور کد سهامداری خارجی برای افراد حقیقی و حقوقی را اعلام کرد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: تولید فراورده در پالایشگاه های فراسرزمینی به هیچ وجه قابل رد گیری و تحریم نیست و ورود ایران در این عرصه یک مزیت محسوب می شود.
به عقیده کارشناسان در شرایط فعلی تحریمی کشور، سهامداری و سرمایه گذاری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی به دلیل ایجاد ارتباط تنگاتنگ و پیچیده بین ما و کشور‌های هدف و وابستگی آن‌ها به خرید نفت خام ایران رویکرد مناسبی است و راهکار بسیار مهمی در خنثی‌سازی تحریم‌ها و فروش تضمینی نفت خام ما به شمار می‌رود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس معتقد است: با توجه به زمانبر بودن ساخت پالایشگاه در داخل، یکی از راهکار‌های مهم و کوتاه برای جبران ناترازی بنزین کشور، استفاده از ظرفیت سهامداری ایران در پالایشگا‌های فراسرزمینی است که نفت خام بفرستیم و به جای آن فرآورده نفتی دریافت کنیم.
با ارزیابی علل بی‌سیاستی‌های اخیر در حوزه بازارسازی تضمینی برای فروش نفت و خنثی‌سازی تحریم نفت، می‌توان از تکرار آن‌ها در رویکرد جدید دولت به شکل سیاست سهامداری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی جلوگیری کرد و به آرزوی دیرینه خود برای جلوگیری از خام‌فروشی نفت دست یافت.
با ارزیابی علل بی‌سیاستی‌های اخیر در حوزه بازارسازی تضمینی برای فروش نفت و خنثی‌سازی تحریم نفت، می‌توان از تکرار آن‌ها در رویکرد جدید دولت به شکل سیاست سهامداری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی جلوگیری کرد و به آرزوی دیرینه خود برای جلوگیری از خام‌فروشی نفت دست یافت.
پیگیری حق‌آبه هیرمند، سهامداری مردم در دو پتروپالایشگاه، ثبت پایین ترین قیمت نفت در هفت ماه گذشته و توافق افزایش ۱۰۰ هزار بشکه ای عرضه توسط اوپک پلاس از مهمترین اخبار حوزه انرژی بود.
بازی را آنقدر به ابتذال کشاندند که حتی مردم آسیب‌دیده را وجه‌المصالحه بازی سیاسی قرار دادند. سیل فرو خواهد نشست و نوبت ارزیابی رفتار ناجوانمردانه سیاسیون با سیل‌زدگان رو خواهد آمد. آن وقت است که جاروکردن تتمه اعتبار و جایگاه سیاسیون نزد افکارعمومی کلید خواهد خورد.
سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ما حتی نظر هم ندادیم و این موضوع به عهده فدراسیون فوتبال است.
اخیرا ویدئویی از یک سگ رباتیک توسط «الکساندر آتامانوف» موسس یک شرکت روسی هاوربایک منتشر شده است. این ربات مسلسلی به پشت خود بسته و در فضای باز شلیک می‌کند.
در جریان برگزاری مسابقات شطرنج در روسیه که یک ربات شطرنج‌باز نیز در آن شرکت داشت بازوی ربات انگشت پسر را با مهره شطرنج اشتباه گرفت و آن شکست.
پیگیری یک جنایت، پلیس را به باند سرقت رساند
ما در بحث تولیدات تجهیزات حوزه نفت و گاز در یک نقطه مطلوب قرار داریم. این ظرفیت برای کشور‌های تحریمی همانند ما؛ مثل ونزوئلا بسیار بیشتر فراهم است و در قرارداد‌های جدید امضا شده در سفر اخیر اعضای دولت به ونزوئلا در زمینه پالایشگاه‌های فراسرزمینی و صادرات خدمات فنی و مهندسی اقدامات مثبتی صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ