محمد باغستانی گفت: ۱۵۰ هزار سهامدار عدالت به دلیل مشکل شماره شبای معتبر بانکی نتوانستند سود مرحله دوم عملکرد ۱۴۰۰ را دریافت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از ۳۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و دستگیری ۱۵۰ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز با اجرای طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت در این استان خبر داد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: تا کنون ۱۵۰ هزار نفر در سامانه سجام که با هدف پیشگیری از تخلفات و جرایم راه اندازی شده است ثبت نام کرده اند.
قیمت دام زنده با توجه به شرایط دام مثل نژاد، کیفیت تغذیه و… متغیر است. در حال حاضر با نزدیک شدن به اعیاد قربان و غدیر خم قیمت دام زنده سبک ۱۴۵ تا ۱۷۰ و دام سنگین ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.
دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت: برنامه ریزی شده که در هر فصل ۱۵۰ هزار ست یعنی در سال ۶۰۰ هزار ست لوازم خانگی برای جهیزیه تأمین شود.
هزاران نفر در سراسر شهرهای رژیم صهیونیستی برای بیست و یکمین هفته پیاپی  علیه طرح نتانیاهو برای تغییرات قضایی اعتراض کردند.
بیش از ۱۵۰ هزار صهیونیست علیه دولت نتانیاهو و کودتای قضایی او در شهرهای مختلف دست به تظاهرات زدند.
مرحله دوم سود عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت روز ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۱ به حساب ۴۳ میلیون و ۸۶۴ هزار سهامدار واریز شد، اما بر اساس گزارش‌های دریافتی از بانک‌ها، سود حدود ۱۵۰ هزار سهامدار عدالت به حساب آن‌ها واریز نشده است. کسانی که سود سهام عدالت نگرفتند، چه کنند؟
منابع خبری از تظاهرات بیش از ۱۵۰ هزار نفر در تل‌آویو علیه طرح اصلاحات سیستم قضایی مطرح شده از سوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی شهری که بنیاد مسکن قرار است سالانه بسازد زمین ۱۵۰ هزار واحد تامین شده است.
اصفهان- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از ورود بیش از یکصد و پنجاه هزار نفر گردشگر به مجموعه جهانی نقش جهان تا روز چهارم فروردین خبرداد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری با بیان اینکه پارسال شش هزار و 800 میلیارد تومان از محل خارج از شهرداری وصول شد، گفت: امسال این میزان به ۱۷ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از معرفی ۳۷ هزار و ۱۵۰ واحد خواهان تسهیلات نوسازی دربافت فرسوده خبر داد وگفت: بانک مسکن در سال‌جاری با بیش از ۱۵ هزار واحد در بافت فرسوده قرارداد منعقدشد
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از معرفی ۳۷ هزار و ۱۵۰ واحد خواهان تسهیلات نوسازی دربافت فرسوده خبر داد وگفت: بانک مسکن در سال‌جاری با بیش از ۱۵ هزار واحد در بافت فرسوده قرارداد منعقدشد
در روزهای پایانی بهمن قیمت گوشت قرمز بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان افزایش یافت. ران گوسفند بدون چربی هر کیلو ۴۸۰ هزار تومان شد.
محمدی گفت: امروزه بالغ بر ۱۸۵۰ شرکت تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی و شوینده داریم، اما بحث قاچاق اقلام آرایشی و بهداشتی یکی از دغدغه‌های ماست. محصولات تقلبی در حوزه آرایشی و بهداشتی برای ما نگران‌کننده است. اخیراً محصولات قاچاقی تقلبی افزایش یافته که باعث بروز عوارض و به خطر افتادن سلامت افراد می‌شود.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست کشور با اشاره به وجود بیش از ۱۵۰ هزار واحد صنعتی آلاینده در کشور، گفت: بیش از ۴۰ نوع پدیده جدی ناشی از تغییرات اقلیمی هم در کشور وجود دارد.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال تا ۱۰ بهمن ماه به یک میلیون و ۷۱۰ هزار متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن، بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.
شامگاه گذشته به اذعان منابع عبری دستکم ۱۵۰ معترض در شهرهای مختلف اراضی اشغالی علیه نتانیاهو و کابینه افراطی وی به خیابان ها آمدند.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن گفت: ۵۰ هزار واحد مسکن محرومان در دست ساخت با میانگین پیشرفت ۸۷ درصد تا پایان اردیبهشت تکمیل و تحویل می‌شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مبلغ ۱۵۰ هزار دلار برای هر قربانی فارغ از ملیت، سن و جنسیت در نظر گرفته شده که هر کدام از بازماندگان قربانی، در صورت داشتن آمادگی دریافت غرامت می‌توانند به صندوق مربوطه در وزارت راه و شهرسازی رجوع کنند در همین راستا تعدادی از خانواده‌ها و یا وکلای قربانیان به این صندوق در وزارت مراجعه و غرامت خود را مطالبه کرده و به آن‌ها پرداخت شده است.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بین ۱۴۰ هزار تا ۱۵۰ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در سراسر استان حائز شرایط هستند و بر این اساس نسبت به تامین زمین اقدام شده است.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت بیش از ۱۵۰ هزار فقره وام ضروری به بازنشستگان این سازمان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
یکی از رسانه‌های قبرسی اعلام کرد باشگاه اومونیا با حضور کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی این تیم در جام جهانی، ۱۵۰ هزار یورو دریافت می‌کند.
مشهد ـ معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۵۰ هزار نفر شب ظرفیت اسکان در مدارس مشهد پیش‌بینی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ