نظرسنجی تابناک از ۵۰ تن از کارآفرینان و استارتاپ‌های بزرگ کشور پیرامون کارآمدترین عضو کابینه در راستای حمایت از تولید نتایج قابل تاملی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان فنلاندی دو آنتن حلقه ای شکل ابداع کردند تا با کمک روشی نوین فرایند شارژ بی سیم در مسافت های طولانی تر را کارآمدتر کنند.
محققان فنلاندی دو آنتن حلقه ای شکل ابداع کردند تا با کمک روشی نوین فرایند شارژ بی سیم در مسافت های طولانی تر را کارآمدتر کنند.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: توانمندسازی معلمان مهم‌ترین عنصر طراحی مسیر شغلی معلمی و کارآمدترین ابزار کیفیت بخشی و بهبود مستمر نظام آموزش و پرورش است.
توانایی راه رفتن عمودی بر روی دو پا مزایای بسیاری دارد، به عنوان مثال باعث می‌شود بدن ما مصرف انرژی کارآمدتر، بسیار قابل مانور و مناسب‌تری برای طی کردن مسافت‌های طولانی داشته باشد.
هوش مصنوعی می‌تواند یک نیروی کمکی باشد که هدف آن کمک کردن به انسان‌ها با خودکارسازی و کارآمدتر کردن کار‌های ساده است و در عین حال، کار‌هایی مانند تجزیه و تحلیل داده را در مقیاس بزرگ قابل کنترل‌تر می‌کند. سازمان‌های سراسر آمریکا در حال به کار بردن این فناوری هستند تا با استفاده از هوش مصنوعی برای اولویت‌بندی کردن تماس‌های غیر ضروری، بار غیر ضروری دستگاه‌های مخابراتی خود را کاهش دهند.
بانک مرکزی در راستای کارآمدتر شدن شبکه پرداخت الکترونیکی و ارتقای سطح خدمات به کاربران، اصلاحاتی را در نظام کارمزد تراکنش‌ خرید این شبکه اعمال و شیوه‌نامه جدید را ابلاغ کرده است.
بانک مرکزی در راستای کارآمدتر شدن شبکه پرداخت الکترونیکی و ارتقای سطح خدمات به کاربران، اصلاحاتی را در نظام کارمزد تراکنش‌ خرید این شبکه اعمال و شیوه‌نامه جدید را ابلاغ کرده است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره اهمیت انتشار صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی پرداخت و گفت: با انتشار صورت های مالی مدیران کارآمدتر انتخاب می شوند.
دبیر شورای امنیت ملی کشورمان، با تجلیل از مقاومت حماس در برابر دشمن صهیونیستی گفت: کارآمدترین راهبرد برای پایان دادن به اشغال فلسطین، مقاومت است.
نامه قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی و بیش از ۱۵۰ تشکل دانشجویی و مردمی به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون اعتبار زدایی از اسناد عادی و وکالتی ارسال شد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: در اصول پایه‌‎ای سازمان پزشکی قانونی کشور، مهم‌ترین مأموریت خود را خدمت به مردم و کارآمدکردن سازمان می‌دانیم.
رئیس دستگاه قضا گفت: کمیته و سامانه‌ای که به منظور تسهیل عبور و مرور ایرانیان مقیم خارج از کشور تعبیه شده، باید کارآمدتر باشد.
مطالعه‌ای که نشان می‌دهد فضانوردان زن برای ماموریت‌های اکتشافی کارآمدتر هستند، ماموریت‌های فضایی کاملا زنانه را پیشنهاد می‌کند.
محققان با آزمایش روی موش‌ها نشان دادند که می‌توان با کمک نانوذرات لیپیدی، داروها را با کارایی بالاتر به اندام‌هایی نظیر لوزالمعده وارد کرد.
چت جی پی تی یک ابزار قدرتمند است و مزایای بالقوه هوش مصنوعی هنوز به طور کامل شناخته نشده است. با این وجود، این خطر اساسی وجود دارد که میراث چنین فناوری‌ای نه بیکاری بیش‌تر بلکه گسترش مزخرفات باشد.
اپل در آیفون ۱۵ پرو ظاهراً از سنسور کارآمدتر LiDAR سونی استفاده خواهد کرد که عمر باتری دستگاه را نیز افزایش می‌دهد.
این پرنده پیشرفته با قابلیت‌های بی‌نظیر صد‌ها میلیون دلار ارزش دارد و از کارآمدترین سلاح‌های عرصه نبرد‌های مدرن است. هواپیمای کنترل و هشدار زودهنگام یا همان آواکس در نبرد‌های امروزی نقش مهمی برعهده دارد و بریف آ ۵۰ یکی از پرنده‌های مشهور دنیا در این عرصه است.
سل آینده مدل زبانی OpenAI مبنای عملکرد موتور جستجوی جدید بینگ خواهد بود. این مدل زبانی از آنچه تا کنون در ChatGPT مورد استفاده قرار می‌گرفت بسیار کارآمدتر و قدرتمندتر است.
دویدن از دیرباز به عنوان یکی از کارآمدترین، راحت‌ترین و مفیدترین تمرینات در نظر گرفته می‌شود. اما برخی ادعا می‌کنند که شما از روش کلاسیک ورزش با یک تکنیک جدید بیشتر بهره می‌برید.
دوره مهارت‌افزایی «تجربه‌نگاری حکمرانی» ۱۶ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
کاربران اندروید از قابلیتی در دستگاه‌های خود مطلع شده‌اند که می‌تواند صفحه اصلی آن‌ها را کارآمدتر کند.
سامانه تطبیق چهره و تشخیص هویت، محصولی بومی است که امکان تشخیص نفرات ناشناس و ثبت تردد آنها را میسر می کند.
رئیس دیوان محاسبات در تشریح عملکرد برنامه ششم توسعه در بخش سلامت، گفت: اهداف، شاخص و سنجه های کمی و کیفی مدنظر در برنامه هفتم باید به صورت صریح و در چارچوب اهداف قابل دسترس تدوین شود.
نماینده مردم شاهرود در مجلس گفت: برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا برای تصدی وزارت کار قابل قبول نیست و بهتر بود گزینه‌ای قوی‌تر و کارآمدتر برای تصدی این وزارتخانه به مجلس معرفی می‌شد.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد که توسعه صنعت دام، طیور و آبزیان با اجرای ۱۳ پروژه ملی کارآمدتر می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ