وزیر امور خارجه با بیان اینکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وظیفه خود را در قالب فنی و به دور از سیاسی کاری دنبال کند، گفت: توافق در صورت واقع بینی طرف آمریکایی دست یافتنی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی امروز در سخنانی در کنفرانس خبری خود در توکیو اعلام کرد: همکاری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با ایران ادامه دارد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی مستقر در وین امروز از تعویق بازدید مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی از «زاپروژیا» خبر داد.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در تازه‌ترین گزارش خود از حل‌وفصل دو مساله پادمانی ادعایی خبر داد.
سازمان انرژی اتمی کشورمان و آژانس بین المللی انرژی اتمی در پایان سفر دو روزه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اقدام به انتشار بیانیه مشترک کردند.
آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز اعلام کرد که مذاکره با ایران در مورد منشا ذرات اورانیوم غنی شده تا خلوص ۸۳.۷ درصد ادامه دارد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز تصریح کرد: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از علنی کردن اسناد مرتبط با ایران خودداری کند.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: تعاملات با آژانس برقرار است و برنامه و رایزنی برای تنظیم سفر مدیرکل آژانس به ایران هم در دستور کار قرار دارد و در حال پیگیری آن هستیم.
ماسیمو آپارو، معاون پادمانی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در طول این سفر علاوه بر مذاکرات با هیات ایرانی مرکب از معاون بین‌الملل، حقوقی و مجلس وزارت امور خارجه و مدیر کل خلع سلاح و امنیت بین‌الملل وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
هیئتی از آژانس بین المللی انرژی اتمی شب گذشته (یک‌شنبه) در حالی به تهران سفر کرد که در هفته‌های اخیر، کشورهای غربی از همه‌ی اهرم‌های فشار خود در جنگ ترکیبی علیه ملت ایران استفاده کردند.
برخی رسانه های از سفر امروز کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز به تهران خبر می دهند.
برخی رسانه های از سفر امروز کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز به تهران خبر می دهند.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با انتشار گزارشی که در اختیار اعضای شورای حکام قرار داد تولید اورانیوم ۶۰ درصدی در تاسیسات فردو را تائید کرد.
آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز بیانیه جدیدی را درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران رسانه ای کرد.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعا کرد که ایران در نشست اخیر خود در وین هیچ چیز جدیدی ارائه نکرده است و قرار است به زودی به ایران سفر کند.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی مستقر در وین امروز و درپی هشدار مسکو درباره استفاده احتمالی اوکراین از «بمب کثیف»، به کی‌یف سفر می‌کنند.
رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با ابراز خوش‌بینی نسبت به ایجاد منطقه حفاظت‌شده در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا، گفت که قصد دارد هرچه سریع‌تر با رئیس جمهور روسیه دیدار کند.
سخنگوی دفتر ریاست‌ جمهوری روسیه از دیدار مدیرکل آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی با پوتین در سنت پترزبورگ خبر داد.
رئیس شرکت دولتی روس اتم امروز شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی را به سیاسی کاری در خصوص نیروگاه هسته ای زاپروژیا متهم کرد.
دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز در گزارشی از افزایش ۱۹ برابری ذخایر اورانیوم غنی شده ایران خبر داد.
تصاویر منتشره از سوی رسانه ها نشان می دهد که هیئت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا شده است.
رئیس دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: برای ایران قابل قبول نیست که پس از بازگشت همه طرف‌ها به برجام مجددا شاهد برخی از دیدگا‌ه‌های سیاسی و اتهامات بی‌اساس آژانس باشیم.
وزیر امور خارجه گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید از رفتار سیاسی خود فاصله بگیرد و صرفاً بر تکلیف و وظیفه فنی خودش متمرکز شود.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز اعلام کرد: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فورا به نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا در اوکراین تیم تحقیقاتی اعزام کند.
رافائل ماریانو گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای گفت: با شنیدن اخباری از گلوله‌باران در بزرگترین نیروگاه اتمی اروپا که تاکیدی بر خطر بسیار واقعی یک فاجعه هسته‌ای است، عمیقا نگران شده‌ام.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ