رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با ابراز خوش‌بینی نسبت به ایجاد منطقه حفاظت‌شده در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا، گفت که قصد دارد هرچه سریع‌تر با رئیس جمهور روسیه دیدار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: پنج منطقه ساحلی کشور را برای احداث نیروگاه شناسایی کردیم.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مسئولیت موضوع مذاکرات بر عهده گروه ۵+۱ است و روابط ایران و آژانس بر اساس پادمان و ان‌پی‌تی برقرار است و نظارت‌ها نیز ادامه دارد.
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه روند مذاکرات با آژانس در حال پیشرفت و هر روز هیأت‌های فنی و کارشناسی میان ایران و آژانس در رفت و آمد و ارتباط هستند.
نماینده روسیه در موضع گیری خود رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی را به رویکرد سیاسی درباره خطرات بمباران نیروگاه هسته ای اوکراین متهم کرد.
دور دوم مذاکره مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آغاز شد.
دور دوم مذاکرات اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان و گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آغاز شد.
کنفرانس مطبوعاتی محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی صبح امروز شنبه ۱۳اسفند ۱۴۰۱ در حال برگزاری است.
واکنش اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی به گزارش اخیر آژانس مبنی بر شناسایی ذرات اورانیوم با غنای ۸۴ درصد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان این که ما به تعامل و همکاری‌های خود با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادامه میدهیم، گفت: همواره به این موضوع توجه داریم که از تولید ابهام جدیدی در فرایند همکاری مان با آژانس جلوگیری شود و همواره از این موضوع جلوگیری می‌کنیم.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مسئولان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تهران هستند و از دیروز در حال بازدید و بررسی هستند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مسئولان آژانس از روز گذشته در تهران حضور دارند و در حال بازدید و بررسی هستند.
رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با اسپوتنیک گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اطلاعات برنامه هسته‌ای ایران را در اختیار مخالفان مذاکرات برای ازسرگیری برجام قرار می‌دهد.
بازرسان قبلی در محل حضور یافتند و پس از توضیحاتی که برای آن‌ها داده شد بازرس مذکور به سهو خود پی برد و پس از هماهنگی آن‌ها با دبیرخانه آژانس موضوع عملاً حل شد؛ ضمن اینکه امروز هم نامه‌ای از جانب دفتر پادمان سازمان انرژی اتمی ایران در پاسخ به نامه قبلی آژانس در این خصوص ارسال شده است.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: تعاملات با آژانس برقرار است و برنامه و رایزنی برای تنظیم سفر مدیرکل آژانس به ایران هم در دستور کار قرار دارد و در حال پیگیری آن هستیم.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: آژانس باید ملاحظات محرمانگی را رعایت کند، البته هر مرتبه این گزارش‌های محرمانه ( گزارش‌های مربوط به فعالیت صلح‌آمیز هسته کشورمان) در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بیان کرد: کنفرانس عمومی در اصل می‌تواند با برگزاری ملاقات‌های دوجانبه یا چندجانبه، فرصت گفت‌وگو درباره مسائل مختلف را فراهم کند و ما نیز همانند سال گذشته از فرصت به دست آمده در جریان برگزاری این کنفرانس استفاده کردیم و ملاقات‌هایی با کشورهای دیگر داشتیم.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران که در وین حضور دارد با مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران حقیقتاً انتظار دارد که آژانس گزارش‌دهی، نظارت و راستی‌آزمایی خود را به صورت حرفه‌ای، بی‌طرفانه و مستقل‌تر انجام دهد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران حقیقتاً انتظار دارد که آژانس گزارش‌دهی، نظارت و راستی‌آزمایی خود را به صورت حرفه‌ای، بی‌طرفانه و مستقل‌تر انجام دهد.
رئیس سازمان انرژی اتمی جهت شرکت در اجلاس سالانه کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد وین شد.
رئیس شرکت دولتی روس اتم امروز شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی را به سیاسی کاری در خصوص نیروگاه هسته ای زاپروژیا متهم کرد.
رئیس دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: برای ایران قابل قبول نیست که پس از بازگشت همه طرف‌ها به برجام مجددا شاهد برخی از دیدگا‌ه‌های سیاسی و اتهامات بی‌اساس آژانس باشیم.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما از مدیرکل آژانس انتظار نداریم هیاهویی که ضد انقلاب و رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران ایجاد کرده اند و بیش از ۲۰ سال است که این‌ها را دامن می‌زنند و دنبال می‌کنند، اهمیت بدهد و مزاحمت برای برنامه توسعه‌ای کشور ایجاد کند.
رافائل ماریانو گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای گفت: با شنیدن اخباری از گلوله‌باران در بزرگترین نیروگاه اتمی اروپا که تاکیدی بر خطر بسیار واقعی یک فاجعه هسته‌ای است، عمیقا نگران شده‌ام.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ