ماسیمو آپارو، معاون پادمانی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در طول این سفر علاوه بر مذاکرات با هیات ایرانی مرکب از معاون بین‌الملل، حقوقی و مجلس وزارت امور خارجه و مدیر کل خلع سلاح و امنیت بین‌الملل وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای هیات آژانس ملی تحقیقات و نوآوری اندونزی در نشست با قائم مقام بنیاد ملی نخبگان بر لزوم تقویت بیش از پیش دیپلماسی علمی میان دو کشور تاکید کردند.
هیاتی از اعضای ارشد آژانس ملی تحقیقات و نوآوری اندونزی از آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز بازدید کردند.
محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیات دولت در پاسخ به اینکه گفته شده است که در اصفهان دوربین بیش از تعهدات نصب شده است؟ گفت: خیر، اینطور نیست.
انتخاب اردوغان برای وزارت خارجه در ترکیه با رضایت و اتفاق نظر همراه شده است. رسانه‌های ترکیه در این چند روز تأکید بسیاری بر سوابق دیپلماتیک فیدان کرده‌اند: مشاور وزیر خارجه اسبق (داوداوغلو)، مشاور سفیر ترکیه در استرالیا، رئیس آژانس توسعه و هماهنگی ترکیه، عضو هیئت مدیره آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، معاونت ریاست دستگاه اطلاعات و در نهایت ریاست این دستگاه از سال ۲۰۱۰.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیات های فنی از آژانس انرژی اتمی به ایران سفر کردند و گفتگوهای فنی انجام شده است و این گفت‌وگو ها در مسیر های توافق شده ادامه دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی دیگر گفت: اگرچه فعلاً موضوع تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا متوقف شده است، اما روزنه‌های امید در مورد انجام این موضوع بسته نشده است و یکی از موضوعاتی که در کانال‌های ارتباطی بین ایران با آمریکا در مورد آن صحبت می‌شود موضوع زندانیان است.
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: هیچگونه همکاری فراتر از قانون مجلس و پادمان با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نخواهیم داشت و همکاری‌هل در چارچوب قانون خواهد بود.
در روزهای گذشته، گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم؛ بنابراین، مهندس اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، رسما از آقای «رافائل گروسی»،‌ مدیرکل آژانس دعوت کرد تا به ایران سفر کند.
در روزهای گذشته گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم. بر همین اساس مهندس اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به‌طور رسمی از آقای «رافائل گروسی»،‌ مدیرکل آژانس دعوت کرد تا به ایران سفر کند.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: در روزهای گذشته گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم.
سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفت: امیدواریم آقای رافائل گروسی مدیرکل آژانس با نگاه فنی و به دور از هیجانات سیاسی نسبت به حل و فصل این موضوع با همکارانم در سازمان انرژی اتمی به جمع بندی و توافق برسد.
هیئتی از آژانس بین المللی انرژی اتمی شب گذشته (یک‌شنبه) در حالی به تهران سفر کرد که در هفته‌های اخیر، کشورهای غربی از همه‌ی اهرم‌های فشار خود در جنگ ترکیبی علیه ملت ایران استفاده کردند.
پس از آنکه سفر قبلی هیات آژانس به ایران به دنبال قطعنامه ضدایرانی اخیر شورای حکام کنسل شد و بعد از آن نیز مناسبات ایران و آژانس در مسیر وخیم‌‌‌تر شدن پیش رفت، روز گذشته محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی از سفر مسوولان آژانس در روزهای آینده به ایران خبر داد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غنی‌سازی ۶۰ درصد اورانیوم پاسخ مناسبی به قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بود، گفت: دشمنان باید بدانند موضع ایران در قبال‌ آن ها موضعی از سر اقتدار است نه انفعال.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت که چنانچه پیش نویس قطعنامه مورد نظرآمریکا و سه کشور اروپایی تصویب شود معلوم نیست سفر هیات آژانس به ایران نتیجه ای به دنبال داشته و مفید باشد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: چنانچه پیش نویس قطعنامه مورد نظرآمریکا و سه کشور اروپایی تصویب شود معلوم نیست سفر هیات آژانس به ایران نتیجه ای به دنبال داشته و مفید باشد.
سفیر کشورمان در سازمان ملل خاطر نشان ساخت، بی طرفی، استقلال و حرفه‌ای گرایی آژانس نباید مخدوش شود و این سازمان باید خارج از کنترل قدرت‌ها باقی بماند تا همه بتوانند از کمک‌های فنی و حمایتی آژانس برای توسعه برنامه‌های صلح آمیز هسته‌ای برخوردار باشند.
محمد اسلامی فردا در راس هیاتی برای شرکت در اجلاس سالانه کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی راهی وین پایتخت اتریش می‌شود.
محمد اسلامی فردا در راس هیاتی برای شرکت در اجلاس سالانه کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی راهی وین پایتخت اتریش می‌شود.
مقامات محلی می گویند که نیروهای ارتش اوکراین در حملات اخیر به نیروگاه اتمی زاپروژیا قصد داشتند هیئت کارشناسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را به گروگان بگیرند.
تصاویر منتشره از سوی رسانه ها نشان می دهد که هیئت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ