اطلاعات و اخباری که درباره سرمربی تیم ملی فوتبال است همین اطلاعات موجود در فضای رسانه‌ای است. ایشان تازه وارد شدند، اجازه دهید کارشان را شروع کنند بعد اخبار کامل‌تری در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان قهرمانی مقتدرانه‌ی ایران در مسابقات والیبال زیر ۱۶ سال آسیا را تبریک گفت.
وزیر ورزش و جوانان نسبت به اتفاقاتی که در همایش فراگیر خودروهای کلاسیک رخ داد واکنش نشان داد.
وزیر ورزش اعلام کرد رای تعلیق آرش میراسماعیلی موقت است و ممکن است او به فدراسیون جودو بازگردد.
وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون تکواندو به عنوان یکی از فدراسیون ها موفق نام برد و گفت: به بخش هایی از وزارت ورزش دستور داده ام موضوع دوپینگ در این رشته را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برخی اخبار درباره کناره گیری‌اش از مقام وزارت، گفت: همه این‌ها شایعه و بهتر است به شایعات پرداخته نشود.
وزیر ورزش در مورد اظهارات یحیی گل‌محمدی که گفته بود از بالا نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود و اینکه آیا وزارت ورزش چنین برنامه‌ای در دستور کار دارد یا خیر، گفت: نمی‌توانم فرمایش ایشان را قضاوت کنم، اما وزارت ورزش همیشه حامی تمام ورزش کشور است و ما تلاش کردیم از رنگی شدن وزارت پرهیز کنیم. هر کسی که مسئول وزارت ورزش یا سازمان تربیت بدنی بوده، او را به شوخی به یک رنگ منتسب کردند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: شعارهای قشنگی درباره ورزش عاری از سیاست می‌شنویم اما می‌بینیم که در موضوع جنگ روسیه و اوکراین، تیم‌های ورزشی روسیه را تحریم می‌کنند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: شعارهای قشنگی درباره ورزش عاری از سیاست می‌شنویم اما می‌بینیم که در موضوع جنگ روسیه و اوکراین، تیم‌های ورزشی روسیه را تحریم می‌کنند.
به تازگی حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان از سوی اتحادیه اروپا در لیست تحریم قرار گرفته است.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون‌های دارای سرپرست بزودی انتخاباتشان برگزار خواهد شد.
وزیر ورزش در مورد مشکل ویزای آمریکا برای تیم ملی کشتی آزاد صحبت کرد.
واکنش وزیر ورزش به دوشغله‌شون ۲معاونش
وزیر ورزش و جوانان در واکنش به حضور دو معاونش در کمیته ملی پارالمپیک گفت: قطعا این انتخاب کار را سخت خواهد کرد اما امیدوارم به سود ورزش باشد.
وزیر ورزش و جوانان در واکنش به حضور دو معاونش در کمیته ملی پارالمپیک گفت: قطعا این انتخاب کار را سخت خواهد کرد اما امیدوارم به سود ورزش باشد.
توضیحات وزیر ورزش درخصوص مزاحمت‌های برخی ضدانقلاب برای ملی پوشان کشورمان در بازی با انگلیس را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
جا دارد صمیمانه از مدیریت کی‌روش و حمایتش از تیم ملی تشکر کنم. آن موفقیت، موضعگیری و پاسخی که او در کنفرانس مطبوعاتی داشت برای ما بسیار ارزشمند بود. ماشاءالله مثل شیر کنار تیم ملی است
وزیر ورزش در واکنش به رفتار‌های اخیر برخی ورزشکاران کشور گفت: ورزش عاری از سیاست است و منشور المپیک هم این را می‌گوید. ما اصلا آن رفتار‌ها را نمی‌پسندیم.
وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه هانیه رستمیان اولین سهمیه المپیک ایران را در پاریس کسب کرد اما سلاح او قرضی بوده، گفت: وظیفه داریم از او حمایت کنیم و این کار را می‌کنیم.
وزیر ورزش و جوانان به انتقاداتی که در مورد حجاب عضو تیم ملی سنگنوردی ایران در دیدار با وی مطرح شده بود واکنش نشان داد و گفت: ایشان با لباس ورزشی آمده بودند و یک تار مویشان بیرون نبود.
حمید سجادی با اشاره به الناز رکابی گفت تک تک ورزشکاران ایرانی در آغوش میهن قرار دارند.
واکنش وزیر ورزش به خبر استیضاحش در مجلس
وزیر ورزش در مورد احتمال تغییرات در نیمکت تیم ملی و انتخاب سرمربی جدید، تنها به بیان این نکته اکتفا کرد: «هنوز که اردو شروع نشده است. اجازه بدهید اردو تشکیل شود تا بعد.»
وزیر ورزش در واکنش به ابهام در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال و احتمال تغییرات برای حضور در جام جهانی گفت: هنوز که اردو شروع نشده است، اجازه بدهید اردو شروع شود تا بعد!
وزیر ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: ظاهراً دو نفر از اعضای هیأت رئیسه با لغو آن مخالفت کردند و سپس اعلام شد باید برگزار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ